Board logo

標題: [操作疑難] 舊款Laptop PD誘騙線 [打印本頁]

作者: tommy0811    時間: 2020-12-28 02:21     標題: 舊款Laptop PD誘騙線

本帖最後由 tommy0811 於 2020-12-28 02:35 編輯

請問有無朋友用過PD 誘騙線/器駁Typc C 去尿袋充電?

二年前買左部電腦,以為有Type C就等於充到電,點知得DataTransfer only(並非Thunderblot支援DP).

部機仲好靚仔,但做帶出街唔夠電好唔方便。上網找到有種叫PD誘騙線,買左番黎,直插落部機既7.5 x 4.0mm插位,用左隻PD 牛有20V 1.5A黎試充電。關機堅充到,但一開機,右下電池logo不停loop有牛,無牛咁。而且關機情況下摸落部機金屬外殼度有點電手既感覺。

上網睇,Laptop廠商係咪預左input有+- 1V?長時間用20V 去供預設值19.5V既Laptop,會傷機嗎?

謝謝指教。
作者: 炎冬    時間: 2020-12-28 02:25

請問有無朋友用過DP 誘騙線/器駁Typc C 去尿袋充電?

二年前買左部電腦,以為有Type C就等於充到電,點知 ...
tommy0811 發表於 2020-12-28 02:21



    你是講PD誘騙線, 首先你要買對V數誘騙線/Type C誘騙轉插, 另外你隻PD牛要支援20V輸出, 同條Type-C線要支援65W/100W PD快充
作者: tommy0811    時間: 2020-12-28 02:35

本帖最後由 tommy0811 於 2020-12-28 02:40 編輯

回覆 2# 炎冬

唔該哂,打錯左DP, PD先岩,thx~

但係我見網上多數講65W 或 100W既誘騙線,好少話轉番19.5V,如果你有介紹,麻煩私訊小弟。
作者: KinChungE    時間: 2020-12-28 09:02

19.5V notebook插20V牛一定唔會有問題
正常3%誤差範圍內都唔怕

你既情況係隻牛唔夠力
跟機牛可能係45W/65W
但係你20V 1.5A牛只得30W, overload自動斷電
非type-c既notebook用誘騙線唔會識detect火牛輸出, 唔夠力就直接用唔到

至於外殼有電, 係你隻火牛問題, 冇地線
作者: tunster    時間: 2020-12-28 09:21

你個誘騙啱唔啱 Voltage?
同埋你部電腦後面啲貼紙會有寫部機要幾多電, W 唔夠差唔起
作者: tommy0811    時間: 2020-12-28 11:08

回覆 4# KinChungE

明哂唔該,聽日買隻100W既PD火牛番黎試下先。
作者: tommy0811    時間: 2020-12-28 11:08

回覆 5# tunster

好的唔該。
作者: ovo829    時間: 2020-12-28 12:05

我都有用Laptop PD誘騙線,我是Thinkpad x1 Gen3,正常使用,無問題。Ching部 Notebook 是什麼型號?
作者: kirafung    時間: 2020-12-28 14:26

我果條間唔中都唔識叉, 要用個USB 再set 返岩先叉到
作者: 2005334c    時間: 2020-12-28 14:38

"右下電池logo不停loop有牛,無牛咁"
我都用有類似問題,不過我係用緊100W PD牛叉120W Notebook......
作者: (朗尼)    時間: 2020-12-28 15:00

使用無咩問題

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)[attach]2240048[/attach]
作者: tommy0811    時間: 2021-1-1 10:30

回覆 8# ovo829

我個部係 15 CS 1022TX, 買左隻65W PD 充電寶番黎,完美成功帶到出街用了。

唔該哂各位師兄/師姐,新年快樂~
作者: tommy0811    時間: 2021-1-1 10:31

回覆 9# kirafung

你講緊Type C 還是USB-3.1?
作者: tommy0811    時間: 2021-1-1 10:36

回覆 10# 2005334c

可能要買PD輸出達120W既尿袋先得。
作者: kirafung    時間: 2021-1-1 13:44

回覆  kirafung

你講緊Type C 還是USB-3.1?
tommy0811 發表於 2021-1-1 10:31



    type c, usb 3.1 可以用pd?
作者: tommy0811    時間: 2021-1-1 17:01

我果條間唔中都唔識叉, 要用個USB 再set 返岩先叉到
kirafung 發表於 2020-12-28 14:26


我自己估姐,見你話用USB set番岩就差到電。所以我諗係咪你找 USB3.1既頭駁落部Laptop度谷一谷條線,然後再用番尿袋/火牛Type C PD 駁誘騙線去set番岩粒IC幫部機差到電。
作者: tommy0811    時間: 2021-1-1 17:02

我果條間唔中都唔識叉, 要用個USB 再set 返岩先叉到
kirafung 發表於 2020-12-28 14:26


如果師兄可以分享下就好,唔係好明點set。
作者: kirafung    時間: 2021-1-1 19:55

如果師兄可以分享下就好,唔係好明點set。
tommy0811 發表於 2021-1-1 17:02



    買條線果陣, 你要買佢果粒USB CHIPS, 跟住佢會send 返個software 俾你, 固定條線用邊隻PD 黎叉
比如我部舊notebook  係45w, 就固定返條線用 15v 3A 黎叉, 咁PD 火牛 或者尿袋出到呢個制式就叉到
作者: tommy0811    時間: 2021-1-1 20:54

買條線果陣, 你要買佢果粒USB CHIPS, 跟住佢會send 返個software 俾你, 固定條線用邊隻PD 黎叉
比如 ...
kirafung 發表於 2021-1-1 19:55


I see, Thank you for you sharing , Ching.
作者: 炎冬    時間: 2021-1-2 03:07

"右下電池logo不停loop有牛,無牛咁"
我都用有類似問題,不過我係用緊100W PD牛叉120W Notebook...... ...
2005334c 發表於 2020-12-28 14:38



    你既情況我試過用PD65W牛, 不過條Type C to C就試了普通, 應該是沒emarker既線就會出閃下閃下咁充不到電, 換返條100W線就沒事.
作者: 2005334c    時間: 2021-1-3 16:51

回覆  2005334c

可能要買PD輸出達120W既尿袋先得。
tommy0811 發表於 2021-1-1 10:36


PD協議最大Output得100W (20V~5A),所以我最盡了
作者: 2005334c    時間: 2021-1-3 16:52

你既情況我試過用PD65W牛, 不過條Type C to C就試了普通, 應該是沒emarker既線就會出閃下閃下咁充不 ...
炎冬 發表於 2021-1-2 03:07


我條線都算貴線黎(~80HKD),應該入面有emarker chip
作者: sailoralan    時間: 2021-1-9 11:16

之前買左品晟P801  135W
送埋cable比你
DC頭出,唔洗誘騙
作者: maxben    時間: 2021-1-14 20:40

type c 轉 dell 4.5mm
有沒大牌子推介?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2