Board logo

標題: 科卓電腦究竟係米黑店? [打印本頁]

作者: kelvin_kelvin    時間: 2013-8-9 18:01     標題: 科卓電腦究竟係米黑店?

好似有ching問過呢個問題,
不過我都唔係好明,
所以想問清楚...
作者: flmthy    時間: 2013-8-9 20:17

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &authorid=30951

自己睇睇
作者: kelvin_kelvin    時間: 2013-8-9 21:34

回復 2# flmthy


  個post係科栢、科藝、創系,唔係科卓,
再講科卓英文唔係fortress computer咩?
作者: henrietta    時間: 2013-8-9 22:16

本帖最後由 henrietta 於 2013-8-9 22:23 編輯

直頭係黑店
半年前我去佢果度買corsair ram
比完錢行左幾步竟然發現個盒底封條已開過
即刻返去理論
初頭又話冇得換只有一盒
又話封條開過都係正常
返去都用到
我話有貨換貨,冇貨退錢
後來越糟越大聲
佢怕趕走其它果幾個客先肯退錢
作者: imax    時間: 2013-8-9 22:44

未買過嘢, 黑唔黑就唔知, 但知這間係水貨專門店
凡水貨都會拆開過封條全行都係咁做, 例如先達嗰啲水機咁  
作者: henrietta    時間: 2013-8-9 22:53

未買過嘢, 黑唔黑就唔知, 但知這間係水貨專門店
凡水貨都會拆開過封條全行都係咁做, 例如先達嗰啲水機咁  : ...
imax 發表於 2013-8-9 22:44


即係水貨當行貨?
作者: imax    時間: 2013-8-9 23:13

即係水貨當行貨?
henrietta 發表於 2013-8-9 22:53


唔會啩 ~~ 佢 9 成都係水貨, 成日見啲客買 notebook 水機都介開咗封條
啲客都知水貨嚟嘅   
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-8-9 23:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stanleymm    時間: 2013-8-10 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 星群    時間: 2013-8-10 10:45

早排買左部手提電腦就無咩事
不過都係小心D好,話晒都幾千蚊,有錢就唔好去黃金,高登果D買NA,
去番百記果D點都安心D
作者: slt    時間: 2013-8-10 18:00

黑店是不論大小的
作者: outdate怪魔    時間: 2013-8-10 20:58

早排買左部手提電腦就無咩事
不過都係小心D好,話晒都幾千蚊,有錢就唔好去黃金,高登果D買NA,
去番百記果D點 ...
星群 發表於 2013-8-10 10:45 AM

百記, 豐澤散晒d舊spec機先入新貨, 同價錢下緊係唔去啦
黃金既話只要check清楚先畀錢, 一般問題不大
作者: levinmak    時間: 2013-8-10 20:59

我買過部NB部ok,全新無問題
作者: goget123    時間: 2013-8-10 21:33

睇下咩牌子,可以的話最好去代理買
作者: prowede    時間: 2013-8-10 22:57

黑唔黑就唔知
不過d銷售手法真係要小心同特別留意





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2