作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 09:44 標題: Thinkpad X201 Series 正式發表! 有config
本帖最後由 孔明仔 於 2010-2-26 12:10 編輯
x201T 用Core i7 640LM + touchpad + WACOM Tablet (multi touch)
仲要係一貫Tablet
X210s 重量取勝 (1.25kg) , 拎出街用唔會太重
兩部都值得等
| ThinkPad X201 | |
| 处理器型号 | Intel 酷睿 i5 540M (2.53GHz/3MB Cache/1066MHz) |
| 主板芯片组 | Intel QM57 |
| 内存 | 4GB DDR3 (2GB+2GB) |
| 硬盘 | 320GB 7200转 日立硬盘 |
| 屏幕 | 12.1英寸LED背光(亚光) (分辨率1280×800) |
| 显卡芯片 | Intel GMA 5700MHD |
| WiFi | Intel 6200 802.11 |
| 蓝牙 | 蓝牙 |
| 操作系统 | Windows 7 Professional (64-bit) |
| 接口 | 3个USB、VGA、音频、ExpressCard、SDHC、RJ45、RJ11 |
| 电池/电源 | 9芯94Wh,65W 20V的AC适配器 |
| 尺寸 | 29.4cm×23.3cm×2-3.5cm |
| 重量 | 1.59kg |
| 零售价 | $1625,人民币11094元 |
| ThinkPad X201s | |
| 处理器型号 | Intel 酷睿 i7-640LM (2.13GHz/4MB Cache/1066MHz) |
| 主板芯片组 | Intel QM57 |
| 内存 | 4GB DDR3 (2GB+2GB) |
| 硬盘 | 320GB 5400转 日立硬盘 |
| 屏幕 | 12.1英寸LED背光(亚光) (分辨率1440×900) |
| 显卡芯片 | Intel GMA 5700MHD |
| WiFi | Intel 6250 802.11 |
| 蓝牙 | 蓝牙 |
| 操作系统 | Windows 7 Professional (64-bit) |
| 接口 | 3个USB、VGA、音频、ExpressCard、SDHC、RJ45、RJ11 |
| 电池/电源 | 6芯57Wh,65W 20V的AC适配器 |
| 尺寸 | 29.4cm×20.8cm×2-3.5cm |
| 重量 | 1.25kg |
| 零售价 | $1335,人民币9114元 |
| ThinkPad X201T | |
| 处理器型号 | Intel 酷睿 i7-640LM (2.13GHz/4MB Cache/1066MHz) |
| 主板芯片组 | Intel QM57 |
| 内存 | 4GB DDR3 (2GB+2GB) |
| 硬盘 | 320GB 5400转 富士通硬盘 |
| 屏幕 | 12.1英寸LED (分辨率1280×800,多触点,广角) |
| 显卡芯片 | Intel GMA 5700MHD |
| WiFi | Intel 6200 802.11 |
| 蓝牙 | 蓝牙 |
| 操作系统 | Windows 7 Professional (64-bit) |
| 接口 | 3个USB、VGA、音频、ExpressCard、SDHC、RJ45、RJ11 |
| 电池/电源 | 8芯66Wh,65W 20V的AC适配器 |
| 尺寸 | 29.4cm×25.6cm×2.6-3.3cm |
| 重量 | 1.79kg |
| 零售价 | $1900,人民币12972元 |
經review 測試 , 係70% 光既, 行平衡power mode , 開住wifi 既情況下
X201 用到10.5 小時 , 而X201s 都用到7小時
作者: nigel 時間: 2010-2-26 10:31
16:10 1280x800
still the old style kb layout
作者: lexal 時間: 2010-2-26 10:33
貴~~:funk:
作者: baggio_jr 時間: 2010-2-26 10:40
好似好正, 師兄知唔知大概幾時有?
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 11:54
本帖最後由 孔明仔 於 2010-2-26 11:57 編輯
x201s 用緊1440 * 900
X201T仲係 1280 * 800
keyboard layout 預左會用舊style , 通常thinkpad 一個機樣design用幾代, 改就係改細微地方
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 11:55
唔通你想拎HP , DELL之輩同thinkpad 比對
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 11:56
review 就出左, 我估3月尾之前或4月頭都應該有貨賣掛
作者: Stupid_Germini 時間: 2010-2-26 11:57
5400rpm HD
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 11:57
HDD 倒唔在乎, 反正買左番黎都會換走佢
作者: qcmadness 時間: 2010-2-26 11:58
X Series用Core i7-M
會唔會唔慳電架
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 11:59
另一樣值得留意既係X201 同埋X201T 終於追加Touchpad , 可以算係破天荒既改革 (傳統X 系正身TP機唔會包括 Touchpad)
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 12:11
x201s 6CELL 都用到 7Hr
這是LM
作者: qcmadness 時間: 2010-2-26 12:13
6芯57Wh,65W 20V的AC适配器
57W-h / 7 hr?
原來12" LCD, 唔怪得之啦
LM又點, C2D ULV慳電過i7-LM
作者: nigel 時間: 2010-2-26 12:20
how is the viewing angle and brightness on the 1440x900?
i bought x200s high res. 2 times, x200t 2 times
作者: nayukimin 時間: 2010-2-26 12:23
X201S 配 1440*900 LED 可唔可以加WWAN?
唔想好似X200S咁 要自己改先加到
作者: rickywk 時間: 2010-2-26 12:23
但X201個Palm rest唔算大,塊touch pad應該唔會太大塊,亦唔知有冇multitouch
作者: nayukimin 時間: 2010-2-26 12:24
how is the viewing angle and brightness on the 1440x900?
i bought x200s high res. 2 times, x2 ...
nigel 發表於 2010-2-26 12:20
我相信 1440*900 LED 同以前 X200S一樣, 無咩改進

作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 12:29
本帖最後由 孔明仔 於 2010-2-26 14:10 編輯
multitouch 好易做到 , 但已知既係touchpad 會比現有正規13-17" 既Touchpad 都要細, 而left / right button 亦會相等於正常既一半size , 叫做好過得粒trackpoint
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 12:31
6芯57Wh,65W 20V的AC适配器
57W-h / 7 hr?
原來12" LCD, 唔怪得之啦
LM又點, C2D ULV慳電過i7-LM ...
qcmadness 發表於 2010-2-26 12:13 PM
32nm vs 65nm
ULV 速度慢 , 正常運算i7 快C2D ULV 起碼50% , 轉番idle state 之後仲慳電過C2D ULV
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 12:33
本帖最後由 孔明仔 於 2010-2-26 12:35 編輯
how is the viewing angle and brightness on the 1440x900?
i bought x200s high res. 2 times, x2 ...
nigel 發表於 2010-2-26 12:20 PM
X201T 仍然係High view angle而X201 同201s 就係tn
X201測得螢幕最亮為250流明(X61為150流明,X200為200流明),X201s排在第二,亮度為232流明,而X201T亮度只有182流明。如果你需要在戶外使用,聯想提供了一個高亮度室外可視螢幕,在X201T上可選。


左: x201T , 中: X201 , 右 : X201S
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 12:34
估計都係一件module (optional)
作者: rickywk 時間: 2010-2-26 12:38
X200s High Res. LCD 當年無WWAN天線,煩到死
話時話,大陸review條link o係邊?
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 12:39
去50+1NB 度有貨
作者: nigel 時間: 2010-2-26 12:44
i already know tablet isnt using TN panel, but resolution is not high enough( previous x61t ower)
作者: rickywk 時間: 2010-2-26 12:46
i5 + 7200rpm HDD +9 cell竟然有超過10個鐘battery use...
如果改用5400rpm,隨時用多個鐘...
X201s + 9 cell 相信更有可能挑戰12個鐘
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 12:53
i already know tablet isnt using TN panel, but resolution is not high enough( previous x61t o ...
nigel 發表於 2010-2-26 12:44 PM
現役X61T 用家路過
繼續享受1400 * 1050 既快感
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 12:54
i5 + 7200rpm HDD +9 cell竟然有超過10個鐘battery use...
如果改用5400rpm,隨時用多個鐘...
X201s + 9 c ...
rickywk 發表於 2010-2-26 12:46 PM
5400 同 7200轉既差距其實冇咁大, 反而如果將i5 既電壓再進行優化 , 應該可以衝多d時間
作者: nayukimin 時間: 2010-2-26 13:29
而家用X200S +7200RPM +9cell 都有10hr
其實用電差唔多
作者: 死得*冇者回龜 時間: 2010-2-26 14:18
i use Sony , Panasonic , Toshiba 之輩同thinkpad 比對 ga wo~
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 14:20
作者: kennethlam 時間: 2010-2-26 14:22
正呀
早知買佢,唔入部vaio p
作者: rickywk 時間: 2010-2-26 14:24
但Processing Power較前一代翻一翻,特別係GPU
作者: 死得*冇者回龜 時間: 2010-2-26 14:30
Sony X , Z
Panasonic S
Toshiba RX
Thinkpad X301
all
作者: hongdonald 時間: 2010-2-26 14:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 14:36
yeah ~ 正解
所以點解小弟keep 住玩X61T , 就係想等X201T 既Spec 出黎睇下係點既
而家睇番, 個spec 的確唔差, 使用時間又一樣 , 呢部我認為買得過架
作者: 死得*冇者回龜 時間: 2010-2-26 14:37
1280*800 =_=
作者: 孔明仔 時間: 2010-2-26 14:38
你唔見我話兩部機都 "買得過" 咩, 咁你應該明白我講既意思啦
我講得 "買得過" 呢句, 即係 .....

作者: mouseman 時間: 2010-2-26 16:06
not the same case la, weight at least doubled, price 50% higher
作者: kennethlam 時間: 2010-2-26 16:36
其實個時想買thinkpad,但x200s用culv,感覺出左太耐就黎phase out,個時又未有core i thinkpad公佈
等唔切先買左vaio p
作者: rockyw 時間: 2010-2-26 18:19
x210s比x210仲用左i7L版 U? 真係好正, 重量同netbook一樣甘, 但成皮野
作者: henry2677 時間: 2010-2-26 18:22
呢部有無hdmi輸出架,仲想問下有無hsdpa,我想搵部有hsdpa既tablet呀,有無師兄介紹下,thx
作者: SSII 時間: 2010-2-26 18:31
本帖最後由 SSII 於 2010-2-26 18:33 編輯
X200S celeron 725 USER路過
我部機用6cell都係得4hr度
X201S 真係好正,NETBOOK重量,NOTEBOOK效能
7HR電力真係好強, 我用開1半光,照計用得仲耐
但成萬$...
唔知會唔會出i3版x201s呢
去到8k既話真係想買
作者: Supervisor 時間: 2010-2-26 18:46
X201 系冇 HDMI ,應該冇 3.5G
但係可能會有 WiMax
作者: Supervisor 時間: 2010-2-26 18:48
multitouch 好易做到 , 但已知既係touchpad 會比現有正規13-17" 既Touchpad 都要細, 而left / right but ...
孔明仔 發表於 2010-2-26 12:29
用慣左小紅點跟本唔想用 touchpad

作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 19:22
X200S celeron 725 USER路過
我部機用6cell都係得4hr度
X201S 真係好正,NETBOOK重量,NOTEBOOK效能
7HR電力 ...
SSII 發表於 2010-2-26 18:31
冇celeron 725, 得celeron 723, 我都用緊
full亮度大概3.5個鐘, 最低亮度大概6個鐘
X201s一樣聲稱7小時電力
作者: s20021139 時間: 2010-2-26 19:24
有時用到手指攰, 用返touch pad都唔錯
但樓上點解咁多人話貴? x series 過萬,有幾奇?
x要平, 一係200s, 一係100e.....
作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 19:26
講真, 我覺得X200s已經算平
之前果部SL9400都萬幾銀
作者: s20021139 時間: 2010-2-26 19:28
同感, x series 唔同SL.....
另, 原來官方既arrival date 係mar 10
而且有分track point 同 ultra nav version
作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 19:33
樓主冇提到X200i同X200si, 係平價版, 用i3 cpu
冇記錯係用i3 330
作者: s20021139 時間: 2010-2-26 19:36
無錯, 不過係叫x201i
作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 19:39
無錯, 不過係叫x201i , 應該9k左右, 不過i3-330M 只係去到p7450 / t6770既level, 我會比多少少上i5:xd ...
s20021139 發表於 2010-2-26 19:36
係喎, 打錯200添
http://www.notebookreview.com/de ... d+x201+x201s+tablet
另提供一個review link
作者: s20021139 時間: 2010-2-26 19:43
或者想睇spec可以google : psref
作者: nayukimin 時間: 2010-2-26 21:02
其實有冇講過用唔用得返x200 系列的ultrabase 如果用得返就正
作者: rickywk 時間: 2010-2-26 21:05
無錯, 不過係叫x201i , 應該9k左右, 不過i3-330M 只係去到p7450 / t6770既level, 我會比多少少上i5:xd ...
s20021139 發表於 2010-2-26 19:36
香港入唔入i都成問題..
作者: rickywk 時間: 2010-2-26 21:15
X201可以用X200 ultrabay..
其實我諗緊,X201會唔會只係一個小更新(從product naming估),真正新X series--X210/X310年底先出?
作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 21:20
X201可以用X200 ultrabay..
其實我諗緊,X201會唔會只係一個小更新(從product naming估),真正新X series ...
rickywk 發表於 2010-2-26 21:15
應該唔會年底咁快
最快都可能2011年
作者: 薯餅v.v 時間: 2010-2-26 21:29
平入x200t 算...買吾起x201t+改變吾大..
作者: Miipp 時間: 2010-2-26 21:37
見到個型號係+1, 完全無期望
幾時先可以同小黑再續前緣
小黑的 rock & solid 無一個其它品牌能比
作者: hygt997 時間: 2010-2-26 21:42
Sony Z115 實在太貴, X201 算 OK
作者: rickywk 時間: 2010-2-26 21:45
我好懷念ThinkPad個key cap!!
作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 21:48
x200t都唔平喎
作者: rickywk 時間: 2010-2-26 21:59
反而想搵下有冇平價X200s水尾貨
作者: rorimoe 時間: 2010-2-26 21:59
冇HDMI:funk:
用住部x200s算
作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 22:05
加底座有displayport
作者: s20021139 時間: 2010-2-26 22:12
hdmi 對thinkpad重要性真係成問題, 當大部份既projectors/ monitors 都仲用緊 d-sub 既時候, 改用hdmi....請緊記佢係實務機款,想要 玩家級性能/功能 請搵ideapad Y series...
講開新機... t410有d令人失望
作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 22:14
hdmi 對thinkpad重要性真係成問題, 當大部份既projectors/ monitors 都仲用緊 d-sub 既時候, 改用hdmi.... ...
s20021139 發表於 2010-2-26 22:12
我覺得跟機用DVI比HDMI更實際
因為可以用轉插轉D-Sub
或者直接買條DVI-A to D-Sub線
但係HDMI就Digital, 轉換不能
作者: s20021139 時間: 2010-2-26 22:24
我覺得跟機用DVI比HDMI更實際
因為可以用轉插轉D-Sub
或者直接買條DVI-A to D-Sub線
但係HDMI就Digital, ...
KinChungE 發表於 2010-2-26 22:14
的確, hdmi真係未成大氣......都未必成到
作者: stephenlau 時間: 2010-2-26 22:37
幫吓手清舊model......


作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 22:48
netbook換得唔得?
作者: stephenlau 時間: 2010-2-26 23:05
回復 69# KinChungE
打去問吓咪知......
作者: kazami00 時間: 2010-2-26 23:10
PIII notebook above :<
作者: KinChungE 時間: 2010-2-26 23:14
咁AMD點計先

作者: rorimoe 時間: 2010-2-26 23:57
hdmi 對thinkpad重要性真係成問題, 當大部份既projectors/ monitors 都仲用緊 d-sub 既時候, 改用hdmi.... ...
s20021139 發表於 2010-2-26 22:12
好多廠o既實務機款都已有HDMI

作者: rion 時間: 2010-2-27 00:18
日本1/3 有得零售 ..
不過是否報錯價?
X201S 比X201 平?
作者: finalforever 時間: 2010-2-27 00:21
回復 74# rion
我諗因為9 CELL電同6 CELL電?
不過X201S粒U係貴X201三成
作者: rorimoe 時間: 2010-2-27 00:38
本帖最後由 rorimoe 於 2010-2-27 00:41 編輯
報錯價
[attach]1005827[/attach]
作者: SSII 時間: 2010-2-27 00:51
201s用i7
201 用i5
點解201s仲平d???
作者: ltsp 時間: 2010-2-27 02:46
有D偽實務機, 何止HDMI,又glossy display又六列keyboard都夠膽死.....
例如ThinkPad SL系就係了...
作者: owai 時間: 2010-2-27 03:01
如果對比X200T,X201T進步真係不大...
之前都試過X60昇去X61T,都係換左仲唔好...
THINKPAD半代版真係有好有唔好....
作者: KinChungE 時間: 2010-2-27 03:06
i7果粒係ULV
係慢過粒i5
你睇frequency就知, 差一大截
作者: jason930 時間: 2010-2-27 10:19
作者: rorimoe 時間: 2010-2-27 10:23
一樓報錯價多
http://shopap.lenovo.com/ISS_Sta ... nb/x201_tm_0223.pdf
http://shopap.lenovo.com/ISS_Sta ... b/x201s_tm_0223.pdf
http://shopap.lenovo.com/ISS_Sta ... b/x201t_tm_0223.pdf
作者: hygt997 時間: 2010-2-27 21:34
日本價多麼貴

作者: Supervisor 時間: 2010-2-28 03:01
S 仔仲要係 5400 harddisk 同 6 cell 電
平過 201 好正路啦
作者: YCWong 時間: 2010-2-28 09:32
will x200 and x200s drop price now?
Where still have x200s for sale?
how $$, thanks.
作者: 小金井 時間: 2010-2-28 10:17
點解x201s可以輕過x200s咁多
作者: buoku 時間: 2010-2-28 10:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buoku 時間: 2010-2-28 10:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rorimoe 時間: 2010-2-28 10:47
同為4cell + WXGA+ lcd
X200s 1.13Kg
X201s 1.17Kg
作者: kazami00 時間: 2010-2-28 11:03
compare to low-end x200s 1.3xkg?
作者: KinChungE 時間: 2010-2-28 13:12
low end x200s 1.36kg = 6 cell battery
high end x200s(LED Mon) 1.2xkg = 6 cell battery + carbon fibre
作者: dom 時間: 2010-2-28 18:07
x201T 用Core i7 640LM + touchpad + WACOM Tablet (multi touch)
仲要係一貫Tablet , 有期待
X21 ...
孔明仔 發表於 26-2-2010 09:44 AM
睇黎你可以儲定錢換新機
作者: finalforever 時間: 2010-3-2 23:14
本帖最後由 finalforever 於 2010-3-2 23:17 編輯
US已經有得ORDER,聽日前ORDER仲有特價添,X201最平都係USD1099
好吸引
不過香港唔知幾時先有..連T410都未有..真係有排
作者: KinChungE 時間: 2010-3-2 23:38
回復 93# finalforever
X201T都未有
作者: finalforever 時間: 2010-3-2 23:49
回復 94# KinChungE
T410都未有,慢慢等啦
不過X201T好貴,US都冇特價,要USD21XX
作者: rorimoe 時間: 2010-3-2 23:49
http://shop.lenovo.com/SEUILibra ... mp;tabname=Overview
作者: Qookei 時間: 2010-3-3 07:37
回復 95# finalforever
T410已有
作者: Tdot 時間: 2010-3-3 09:22
本帖最後由 Tdot 於 2010-3-3 09:25 編輯
T410個LCD 無左Roll Cage
成為了半部R series...
根據這website好像W510都cancel左個LCD roll cage
只有機身有
http://www.tpuser.idv.tw/wp/?p=336
作者: finalforever 時間: 2010-3-3 09:36
回復 97# Qookei
香港有啦??係官網見唔到..
作者: kkbrian 時間: 2010-3-3 10:21
X201 真係好正, TP 終於有 64bit windows 跟機
而且個價又好平 C2D 一定又大跌

