Board logo

標題: 買notebook咩時候會平? [打印本頁]

作者: lsc04361    時間: 2009-9-25 21:19     標題: 買notebook咩時候會平?

例如聖誕節甘,
仲有無其他時候?除左開倉。
邊到買比較好?
作者: hongdonald    時間: 2009-9-25 22:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 恭喜發財    時間: 2009-9-25 23:28

原帖由 lsc04361 於 2009-9-25 21:19 發表
例如聖誕節甘,
仲有無其他時候?除左開倉。
邊到買比較好?

大學promo,電腦節
作者: sixshots    時間: 2009-9-26 00:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: strivekin2    時間: 2009-9-26 09:41

大學promo 最平
作者: junieo    時間: 2009-9-26 10:19

呢樣野好難去行量..
我自己都係預幾多銀彈..同鎖定需要功能..
夾時間呢樣野.. 可遇不可求..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2