作者: seed00 時間: 2009-9-22 00:46 標題: fd睇中cityu果部compaq 610 ,佢d散熱得唔得?
因為只係得1yr保...唔知買唔買好
作者: eddiefg 時間: 2009-9-22 10:24 標題: 回覆 1# 的帖子
cityu 今個星期有roadshow 你親自去感受下會比較好,呢D嘢係比較主觀既
作者: buoku 時間: 2009-9-22 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |