Board logo

標題: fd睇中cityu果部compaq 610 ,佢d散熱得唔得? [打印本頁]

作者: seed00    時間: 2009-9-22 00:46     標題: fd睇中cityu果部compaq 610 ,佢d散熱得唔得?

因為只係得1yr保...唔知買唔買好
作者: eddiefg    時間: 2009-9-22 10:24     標題: 回覆 1# 的帖子

cityu 今個星期有roadshow 你親自去感受下會比較好,呢D嘢係比較主觀既
作者: buoku    時間: 2009-9-22 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2