作者: cuishan 時間: 2009-9-21 22:37 標題: 點知用了幾多RAM?
我部NW15G, 係VISTA 32BITS, 本身2GB RAM, 後自己加多2GB,
入WIN 系統顯示4GB, 但相信實則用吾到4GB(因爬過文, 知道下甘, 但不清楚)
想請教下,
係邊度可CHECK 到, 部腦係最多用到4GB 入 面幾多GB 呢?
作者: tya 時間: 2009-9-21 23:48
open task manager, you will see this below
作者: cuishan 時間: 2009-9-22 19:25
謝謝CHING
我開了看, 你圈住的那個地方, 我的數字係2910...即係2.9GB嗎?
但我係加左2GB RAM, 即共4GB 啊~~~點解會甘? 有沒有辦法增多呢?

