Board logo

標題: x200s win7 driver 一問 [打印本頁]

作者: jycw    時間: 2009-9-3 11:25     標題: x200s win7 driver 一問

都唔知 post 去 windows 7  專區好家係依到好..
是旦... 覺得錯區煩請移走... 謝謝..

圖中應該係乜鬼野???

X200s-7469-A22
SL9400 version

thanks
作者: jycw    時間: 2009-9-3 14:58

已解決... 唔該各位...
作者: kelvinka    時間: 2009-9-3 15:30

你係cu機?
作者: jycw    時間: 2009-9-3 16:14

原帖由 kelvinka 於 2009/9/3 15:30 發表
你係cu機?


2008 年既機...
不過.. 同今年既 config 差唔多 @.@
作者: Qookei    時間: 2009-9-3 16:34

原帖由 jycw 於 2009-9-3 14:58 發表
已解決... 唔該各位...

未上lenovo上返d driver?
作者: jycw    時間: 2009-9-3 17:02

原帖由 Qookei 於 2009/9/3 16:34 發表

未上lenovo上返d driver?


果 d 係 intel 既 @.@
上網 search 左一大輪先搵到乜黎...
作者: kelvinka    時間: 2009-9-3 17:52

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/WIN7-BETA.html
我係用呢度呢d
p.s.bu x200s
作者: jycw    時間: 2009-9-3 18:11

原帖由 kelvinka 於 2009/9/3 17:52 發表
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/WIN7-BETA.html
我係用呢度呢d
p.s.bu x200s


依到我都知...
但係唔知邊個先岩洗麻...
又唔想乜叉都裝..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2