作者: jycw 時間: 2009-9-3 11:25 標題: x200s win7 driver 一問
都唔知 post 去 windows 7 專區好家係依到好..
是旦... 覺得錯區煩請移走... 謝謝..
圖中應該係乜鬼野???
X200s-7469-A22
SL9400 version
thanks
作者: jycw 時間: 2009-9-3 14:58
已解決... 唔該各位...
作者: kelvinka 時間: 2009-9-3 15:30
你係cu機?
作者: jycw 時間: 2009-9-3 16:14
2008 年既機...
不過.. 同今年既 config 差唔多 @.@
作者: Qookei 時間: 2009-9-3 16:34
未上lenovo上返d driver?
作者: jycw 時間: 2009-9-3 17:02
果 d 係 intel 既 @.@
上網 search 左一大輪先搵到乜黎...
作者: kelvinka 時間: 2009-9-3 17:52
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/WIN7-BETA.html
我係用呢度呢d
p.s.bu x200s
作者: jycw 時間: 2009-9-3 18:11
原帖由 kelvinka 於 2009/9/3 17:52 發表
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/WIN7-BETA.html
我係用呢度呢d![]()
p.s.bu x200s
依到我都知...
但係唔知邊個先岩洗麻...
又唔想乜叉都裝..

