Board logo

標題: 十年無砌機 [打印本頁]

作者: yuekwanleung    時間: 2025-11-28 01:48     標題: 十年無砌機

the list

無嘢問。因已砌完。純分享


完成圖是咁的



front panel完全無駁線因為費事雜亂。底板有開關掣。駁好晒按底板開關掣開機之後永世唔熄。通過所有torture tests無問題。full load時大約溫度cpu 80 gpu 60。謝謝收看
作者: hkmand001    時間: 2025-11-28 19:09

無嘢問。因已砌完。純分享

  • cpu intel vs amd我相信效能分別不大但amd始終偏門小眾所以不選。由於預計 ...
    yuekwanleung 發表於 2025-11-28 01:48


  • 下。amd已經成大眾好耐啦wo
    作者: raylee    時間: 2025-11-28 19:27

    無嘢問。因已砌完。純分享

  • cpu intel vs amd我相信效能分別不大但amd始終偏門小眾所以不選。由於預計 ...
    yuekwanleung 發表於 2025-11-28 01:48


  • 睇得出
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-11-29 00:05

    下。amd已經成大眾好耐啦wo
    hkmand001 發表於 2025-11-28 19:09
    https://www.google.com/search?q=intel+vs+amd+market+share
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-4 01:20

    本帖最後由 yuekwanleung 於 2025-12-4 01:30 編輯
    睇得出
    raylee 發表於 2025-11-28 19:27
    繼續拆嘢。既然front panel唔用索性成組嘢拆走。另外有塊嘢遮住火牛我覺得無乜用都拆走。機箱底部有隔塵網但我沒有裝intake fan在底部所以沒有實際用途擺隔塵網所以拆走。剩番好少線稍為執一執變成這樣





    幸運是此機在11月初ram價還未變成黐線時完成。另外intel有game送(不知香港有沒有)。intel 225f及intel b580都是eligible devices所以我獲得了兩隻free games
    作者: rcbananahk    時間: 2025-12-4 09:44

    amd始終偏門小眾
    作者: raylee    時間: 2025-12-4 10:37

    我個人上一部Intel 機係p3
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-5 00:32

    amd始終偏門小眾
    rcbananahk 發表於 2025-12-4 09:44
    事實係

    我有俾少少同情心去睇過amd啲嘢,發覺都係麻麻
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-5 00:35

    我個人上一部Intel 機係p3
    raylee 發表於 2025-12-4 10:37
    我一直都係intel。十年無砌機因為呢十年都係懶惰用廠機。主要是intel nuc
    作者: ckyuen2    時間: 2025-12-5 08:01

    事實係

    我有俾少少同情心去睇過amd啲嘢,發覺都係麻麻
    yuekwanleung 發表於 2025-12-5 00:32



    主要係樓主目標價位之下
    性價比麻麻
    作者: yuet_wah    時間: 2025-12-5 13:59

    本帖最後由 yuet_wah 於 2025-12-5 14:13 編輯

    砌到自己想要的野就好啦. 唔洗理咩intel 定 AMD.

    講真話在顯示卡界, intel 的market share 根本唔洗睇啦.  正常玩砌機, 根本唔會衝去買intel.
    在A770 的年代, 我曾經問過台灣一個相熟網友(佢在T客邦寫過Intel ARC 的文), 我同佢講好似幾平又無用料足, 但佢都叫我唔好出, 佢都係建議我買返N記A記.

    由此可見, 呢部機的定位真係好特殊. 樓主好多砌機時的想法都好新穎.

    連front panel 都唔插線, 真係只能說佩服.... 係多左條線, 但都未至於雜亂吧.
    機主用開廠機, 我估佢宜家都唔會係用海境房的機箱吧, 咁個側版「山」埋, 其實都夠整齊啦.

    都係同人句, 佩服機主. respect.
    作者: rcbananahk    時間: 2025-12-5 14:12

    樓主而家買定D NVIDIA AMD 股票仲趕得切
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-6 02:54

    主要係樓主目標價位之下
    性價比麻麻
    ckyuen2 發表於 2025-12-5 08:01
    我唔多睇性價比的。itx板好明顯係低性價比。deliberately pay more to get less。gen5 ssd都係低性價比。gen4同gen5用落無分別的
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-6 02:54

    樓主而家買定D NVIDIA AMD 股票仲趕得切
    rcbananahk 發表於 2025-12-5 14:12
    我買s&p500,應該包晒
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-6 03:15

    砌到自己想要的野就好啦. 唔洗理咩intel 定 AMD.

    講真話在顯示卡界, intel 的market share 根本唔洗睇啦. ...
    yuet_wah 發表於 2025-12-5 13:59
    呢個都係我想分享嘅嘢之一。好多時我哋買嘢係買感覺

    你話intel快定amd快,我深信,如果盲測,無人分得出的。但俾錢嗰吓我知道自己買緊乜。我買amd唔會開心。我會覺得買咗啲次一等嘅嘢。既然用起嚟無咩分別,咁我當然揀個我買得開心嘅

    ram行6400定4800我自己都已經分唔出😆最初bios所有嘢行default玩咗一排才發現咦係喎無開xmp之後開返其實又係唔覺有咩分別的。但俾我再揀一次我都係會買返6400。因為intel個網站係咁寫的

    intel graphics,話分兩頭了,如果igpu,mainstream其實係intel(你自己google吓);dgpu當然係nvidia(sorry amd又無份)。a770視乎你睇邊個kol。youtube都有一堆人當年推a770/近年推b580

    線嗰度就真是個人喜好。無咩充份理由可言。純手痕。部嘢擺喺電視櫃後面,駁4k電視,主要打機及睇youtube


    作者: raylee    時間: 2025-12-6 08:21

    呢個都係我想分享嘅嘢之一。好多時我哋買嘢係買感覺

    你話intel快定amd快,我深信,如果盲測,無人分得出的 ...
    yuekwanleung 發表於 2025-12-6 03:15


    電視擺位先重點
    作者: ckyuen2    時間: 2025-12-6 09:30

    呢個都係我想分享嘅嘢之一。好多時我哋買嘢係買感覺

    你話intel快定amd快,我深信,如果盲測,無人分得出的 ...
    yuekwanleung 發表於 2025-12-6 03:15



    apu [唔預插dispay card] 就amd 勁
    普通igpu 係intel 勁,但樓主又唔要
    作者: ckyuen2    時間: 2025-12-6 09:32

    我唔多睇性價比的。itx板好明顯係低性價比。deliberately pay more to get less。gen5 ssd都係低性價比。ge ...
    yuekwanleung 發表於 2025-12-6 02:54



    其實gen 3 dramless 用落都無分別
    純粹開機快慢
    作者: ddb493    時間: 2025-12-6 13:14

    atx箱放ITX
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-6 18:51

    電視擺位先重點
    raylee 發表於 2025-12-6 08:21
    是咁的



    部電腦就喺部電視後面。所以front panel真是無需要駁😆。我無乜幾何搬開個櫃行埋去同埋如果真係行到埋去我不如直接用底板嗰啲port
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-6 18:52

    apu [唔預插dispay card] 就amd 勁
    普通igpu 係intel 勁,但樓主又唔要
    ckyuen2 發表於 2025-12-6 09:30
    integrated graphics應該唔係好打到機吧
    其實gen 3 dramless 用落都無分別
    純粹開機快慢
    ckyuen2 發表於 2025-12-6 09:32
    其實係。純粹買感覺
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-6 18:53

    atx箱放ITX
    ddb493 發表於 2025-12-6 13:14
    無咁黐線😆。matx箱啫。full sized atx箱擺呢堆嘢應該會太過空曠
    作者: raylee    時間: 2025-12-6 20:36

    是咁的



    部電腦就喺部電視後面。所以front panel真是無需要駁😆。我無乜幾何搬開個櫃行埋去同埋如果真係 ...
    yuekwanleung 發表於 2025-12-6 18:51


    in UK ?
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-6 21:32

    in UK ?
    raylee 發表於 2025-12-6 20:36
    yes

    呢邊砌機有個平台
    https://uk.pcpartpicker.com/

    類似香港price.com但資料詳細好多。你哋可以試玩吓

    你揀好晒啲硬件佢會同你檢查有無不兼容

    每件嘢佢會同你搜索網購來源及報價

    底部亦有圖表顯示價格歷史(看看ram價驚心動魄)

    好奇一問呢邊完全無samsung ram賣。明明samsung網站寫有出呢樣嘢的。香港買唔買到samsung ram?
    作者: ddb493    時間: 2025-12-7 12:17

    無咁黐線😆。matx箱啫。full sized atx箱擺呢堆嘢應該會太過空曠
    yuekwanleung 發表於 2025-12-6 18:53



    睇落計體積係ATX size
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-7 21:33

    本帖最後由 yuekwanleung 於 2025-12-8 01:52 編輯
    睇落計體積係ATX size
    ddb493 發表於 2025-12-7 12:17
    可能視覺效果。塊itx版太細了

    另外想分享係,diyers有時係太過害怕啲嘢過熱所以做多咗。我見好普遍啲人係整到成個機箱佈滿風扇。甚麼下入上出或前入後出,甚麼正壓,諸如此類。如果你做呢啲係for feeling good咁當然沒有問題。有啲人覺得啲風扇閃閃令好好睇。係ok的。但如果純計散熱效果,有時好似啲武俠小說咁,最簡單招式反而最有用

    睇過吓啲youtuber研究各種風扇擺位及氣流方向對散熱的效果。其實只要你打開side panel,已經即時跌5℃😆

    caseless,或test bench,啲嘢攤開晒,散熱效果最好;最簡單招式最有用

    mesh case係介乎有case與無case之間。佢周圍都是孔。你無乜可能有效地喺機箱內設計氣流路徑(空氣會揀最容易走嘅位去走,你控制唔到)

    於是我淨用一把(跟機箱來的,原位置)exhaust fan。行過晒所有torture tests(嗰啲乜mark物mark)無問題。玩battlefield 6時大約是咁

    4k auto settings


    task manager


    同場加映玩assassin's creed shadows時的情形

    作者: zankues2    時間: 2025-12-17 15:43

    梁生遠在英國, 除在係reddit出post, 都特意係EPC用廣東話同我地分享佢既美學。

    先生一席話, 如醍醐灌頂, 吾等獲益良多。

    the intel, the good luck, the minimalist

    i'm glad i use a mesh case

    just share my build

    it looks better now

    remove front panel
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-18 00:26

    梁生遠在英國, 除在係reddit出post, 都特意係EPC用廣東話同我地分享佢既美學。

    先生一席話, 如醍醐灌頂,  ...
    zankues2 發表於 2025-12-17 15:43
    可能太前衛所以無乜人欣賞。反而我個三十手軚泊車post仲多人like

    https://www.reddit.com/r/driving ... ad_my_car_is_small/
    作者: jacktsui    時間: 2025-12-18 08:57

    cpu intel vs amd我相信效能分別不大但amd始終偏門小眾所以不選。
    yuekwanleung 發表於 2025-11-28 01:48


    用煙條顯卡咁偏門小眾
    作者: yuekwanleung    時間: 2025-12-20 16:12

    用煙條顯卡咁偏門小眾
    jacktsui 發表於 2025-12-18 08:57
    已經是最適合我的選擇

    首先就睇唔起amd所以不考慮radeon系列

    如果nvidia我只會買founder edition但嗰啲都太勁了。我呢啲leisure gamer買來只會浪費





    歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2