Board logo

標題: ITX 最細可以幾細? 要5070TI 以上 [打印本頁]

作者: louis2021    時間: 2025-9-17 15:56     標題: ITX 最細可以幾細? 要5070TI 以上

本來考慮 ROG NIC 2025 5080
但原來只有5070 既速度, 又貴人成萬
再睇MAGNUS ONE EU275070C
覺得OK,

但又想問下, 又沒有類似大小的方案?
作者: ~光~    時間: 2025-9-17 16:39

本來考慮 ROG NIC 2025 5080
但原來只有5070 既速度, 又貴人成萬
再睇MAGNUS ONE EU275070C
覺得OK,

但又 ...
louis2021 發表於 2025-9-17 15:56


你要5070TI雙風扇都可以細D
如果用3風扇顯卡, 用9700X 用 67mm 高風冷都可以行默認 65W TDP

NCORE 100 AIR 可以9700X+5080都得, 但唔知行唔行得足張卡
要唔要玻璃側板, 唔要就多好多選擇
HYTE Revolt 3 就大小小可以落水冷/高D水冷等等....
砌ITX 要研究左用咩機箱先
大陸好多ITX款
作者: hahamic    時間: 2025-9-28 20:19

有冇5070TII雙風扇介紹?
作者: joecn    時間: 2025-9-28 21:44

本帖最後由 joecn 於 2025-9-28 22:05 編輯

ITX電腦是機箱先決, 小的2月時做功課, 發現最細的240水冷機箱, 最細的是機械大師MC14, 所以組了Asus X870 ITX, 9900X3D, GEIL DDR5 6400 64GB, Samsung 9100Pro 2TB, Seasonic 750 SFX INNO3D RTX 5070, Asus rog ryuo iii 240, 這是全白色的ITX

廠商對小的說, 這機箱, 最多承受9900X3D + RTX5070的散熱, 小的用索帶, 裝了兩個NF-A6 在底部, 幫忙抽風入機箱, 一個NF-A4裝在顯卡頂, 幫忙出風, 機底放致冷片散熱板, 這個可以將低於10度的空機, 送入機箱內, 很好幫忙控制溫度

https://www.faroll.com/product/9 ... oc-white-16gb-gddr7

雙風扇RTX5070 TI





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2