Board logo

標題: M-ATX機箱不加風扇正不正常? [打印本頁]

作者: jetdone    時間: 2025-5-4 20:31     標題: M-ATX機箱不加風扇正不正常?

M-ATX機箱不加風扇正不正常? 本人見到說明書要9把12CM扇, 而睇過一把都HK$280, 叫人點買得落手?
作者: rfdingo    時間: 2025-5-4 21:28

因機箱型號 配置 風道而異
作者: jetdone    時間: 2025-5-4 22:38

題外話, 風扇點分抽風定吹風?
作者: jacktsui    時間: 2025-5-4 22:43

題外話, 風扇點分抽風定吹風?
jetdone 發表於 2025-5-4 22:38


出風口向機外咪抽風
作者: edwin5415    時間: 2025-5-4 22:54

併多多/淘寶買3把就可以,菱鏡4pro正面 $9-18一把,又靜又靚又大風
作者: xzell    時間: 2025-5-4 23:20

唔一定要上足9把
作者: Tube    時間: 2025-5-5 01:51

M-ATX機箱不加風扇正不正常? 本人見到說明書要9把12CM扇, 而睇過一把都HK$280, 叫人點買得落手? ...
jetdone 發表於 2025-5-4 20:31


有好多好平
作者: Tube    時間: 2025-5-5 01:55

本帖最後由 Tube 於 2025-5-5 01:58 編輯
題外話, 風扇點分抽風定吹風?
jetdone 發表於 2025-5-4 22:38


一般係抽風好似抽風機咁
反向是吹風
作者: jk1399    時間: 2025-5-5 02:27

M-ATX機箱不加風扇正不正常? 本人見到說明書要9把12CM扇, 而睇過一把都HK$280, 叫人點買得落手? ...
jetdone 發表於 2025-5-4 20:31



    > 12CM扇, 一把都HK$280

.... 你睇乜野牌子來, 咁貴
作者: joecn    時間: 2025-5-14 00:20

本帖最後由 joecn 於 2025-5-14 02:53 編輯

小的用機械大師C28機箱, 240水冷機箱, 小的選了很久, 這已是最細, 可裝asetek 8代水泵的240水冷機箱, 本身可裝3 x 12cm機箱風扇, asus rog ryuo iii 240 是用第 8 代 Asetek 水泵, 冷頭比較厚, 不是一般240MATX, ITX機箱可以裝

第 8 代 Asetek 水泵是比較耐用, 高品質, 若用比較昂貴的CPU, 建議選用, 因可以用來壓著頂級CPU, 特別是用240水冷
作者: kofz    時間: 2025-5-14 03:48

M-ATX機箱不加風扇正不正常? 本人見到說明書要9把12CM扇, 而睇過一把都HK$280, 叫人點買得落手? ...
jetdone 發表於 2025-5-4 20:31

哩個睇你本身部pc熱量

散熱係點嚟決定

就算有需求

冇人要你裝晒貓扇

要平咪去幫襯大陸電商

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: kofz    時間: 2025-5-14 03:49

題外話, 風扇點分抽風定吹風?
jetdone 發表於 2025-5-4 22:38

一般係前入後出

不過都要睇你機箱設計係點
,
說明書應該有建議

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: joecn    時間: 2025-5-14 08:14

M-ATX機箱不加風扇正不正常? 本人見到說明書要9把12CM扇, 而睇過一把都HK$280, 叫人點買得落手? ...
jetdone 發表於 2025-5-4 20:31

9cm 機箱風扇HKD$280, 不合理

淘寶上, 機箱風扇大品牌, Noctua NF-A9. 也只是RMB$128
https://item.taobao.com/item.htm ... mp;xxc=taobaoSearch
作者: rockie577    時間: 2025-5-14 09:52

M-ATX機箱不加風扇正不正常? 本人見到說明書要9把12CM扇, 而睇過一把都HK$280, 叫人點買得落手? ...
jetdone 發表於 2025-5-4 20:31


arctic p12, TB 40 蚊把, 上星期買左3把, 底用
作者: axeoil    時間: 2025-5-14 10:10

你意思係唔加額外風扇定本身一部都冇先?
正常機箱好似點都會有部抽出風扇, 咁嘅情況唔加風扇就OK嘅, 無非都係入面熱D咁解
但如果機箱咩風扇都冇就唔太正常
作者: sands    時間: 2025-5-14 17:02

你意思係唔加額外風扇定本身一部都冇先?
正常機箱好似點都會有部抽出風扇, 咁嘅情況唔加風扇就OK嘅, 無非都 ...
axeoil 發表於 2025-5-14 10:10

相信個280蚊係建議零售價睇咩配置,如果剩係用內顯/入門顯卡,一前一後2把都夠
作者: latali    時間: 2025-5-14 17:45

M-ATX機箱不加風扇正不正常? 本人見到說明書要9把12CM扇, 而睇過一把都HK$280, 叫人點買得落手? ...
jetdone 發表於 2025-5-4 12:31


看情況定,最少一把後扇, 其他2前1後,3前1後,基本上都夠,如果有水冷排,可能就裝多兩把同三把係上面。身痕就裝多幾把風扇係下面吹顯卡。
作者: ckyuen2    時間: 2025-5-14 18:08

睇你用咩cpu/有無display card/有無hdd
cpu唔大食又無display card/hdd的話
求其買把平平地嘅四針風扇即可
想好少少先再加1-2把慢風扇

其實hdd先易熱死
作者: joecn    時間: 2025-5-15 07:56

本帖最後由 joecn 於 2025-5-15 11:16 編輯

小的用MATX機箱, 機箱尾部, 1件貓扇NF-A12 x 25出風, 貼近CPU旁, 機箱底部, 2件貓扇NF-A12 x 15入風, 240水冷安裝在機箱頂部, asus rog ryuo iii 240, 這是用第 8 代 Asetek水泵, 可能是市場上較易買到, 高品質水冷,  CPU是Ultra 9 285K, 285K火數好大, 一定要裝機箱風扇, 否則雷電5會熱死, 用使用時雷電5也很熱, 底部的兩個NF-A12, 其中一個正面吹著雷電5, 另一個部份吹著, 主機板是Gigabyte Z890  MATX Thunderbolt 5, Kingston  DDR5 6400 128GB, 機內沒有HDD, 裝了3個SSD: Samsung 9100Pro 2TB, WD SN850x 2TB, Samsung 980 Pro 1TB, PCIe 16x 裝了SlimSAS for egpu, 買了兩部追風者SFX 850W 白金級 (這批是Seasonic代工), 一部裝在這部機, 另一部用於egpu, RTX 5070TI 裝在egpu, SlimSAS是高效能egpu, 損失不多於1%, 但小的用買了PCIe 5.0 60cm 编织网线束立管延長線, 線是束起來的, 會較耐用, 因這部機經常用來做音頻編碼, 顯卡外置, 干擾會少很多, 但用到Nvidia cuda, 機箱是機械大師C28
作者: yowilsonyung    時間: 2025-5-15 17:36

M-ATX機箱不加風扇正不正常? 本人見到說明書要9把12CM扇, 而睇過一把都HK$280, 叫人點買得落手? ...
jetdone 發表於 2025-5-4 12:31


280蚊既風扇都有RGB 你買咩牌子先
Lian Li既積木風扇就值呢個價





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2