Board logo

標題: $20000 amd 打機list 體檢~ [打印本頁]

作者: chiluns    時間: 2025-4-6 13:00     標題: $20000 amd 打機list 體檢~

本帖最後由 chiluns 於 2025-4-6 13:02 編輯

有冇問題/地方要改~
thx~

[attach]2472648[/attach]
作者: raylee    時間: 2025-4-6 13:15

有冇問題/地方要改~
thx~
chiluns 發表於 2025-4-6 13:00


https://www.jumbo-computer.com/p ... x5070ti-1clickoc-bk
作者: NEEZXD    時間: 2025-4-6 13:57

有冇問題/地方要改~
thx~
chiluns 發表於 2025-4-6 13:00



    1 x AMD Ryzen™ 7 9800X3D 盒裝 法奧自保 (三年有壞一換一 / 無貨更換全數退款)
價錢:$4,050

1 x [現貨]MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI DDR5 AM5 ATX
價錢:$2,030

1 x ADATA Lancer Blade RGB DDR5 32GB 2x16GB 6000Mhz C30 - Black
價錢:$729

1 x Kingston KC3000 Series 2TB M.2 PCIe NVMe 4.0 x4
價錢:$999

1 x GALAX GeForce RTX™ 5080 1-Click OC Black 16GB GDDR7(可單買或砌機) (現貨)
價錢:$9,999

1 x MSI MAG A850GL ATX 3.0 PCIE5 80 Plus Gold Fully-Modular
價錢:$759

1 x Antec Constellation Series C3 ARGB ATX - Black
價錢:$530

1 x Arctic Liquid Freezer III 360 A-RGB CPU Liquid Cooler - Black
價錢:$909

1 x $80 砌機服務,首30天免費上門收機檢查,五年免費自攜保養。
價錢:$80

總計: $20,085
https://www.faroll.com/customize ... Dg2NjUsODc2NCw4Nzk0

有20,000不如砌5080
作者: PX8584    時間: 2025-4-6 14:11

AMD Ryzen 7 9800x3D Box [三年保] (不含散熱器)(8核心16線程,96MCache,5.2GHz)[162w]
價錢: $4200
MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI ATX [(WIN11)WIFI7+藍芽5.4][14相SPS供電80A,8層PCB/LAN5G/機尾USB-C40Gx2,支援機前usb-c20Gx1,2槽m2(5.0),2槽m2(4.0)](適合9950X3D或以下)
價錢: $2750
ADATA XPG Lancer BLADE RGB DDR5 6000MHz 48GB(2x24GB)Black 黑色(AX5U6000C3024G-DTLABRBK)[指定Made in Taiwan]
價錢: $1160
PNY RTX5080 ARGB EPIC-X RGB OC[三年保] 16GB[卡側品牌字+卡底發光ARGB][OC:2780MHz][電耗360W/330mm*60mm]
價錢: $10000
Kingston KC3000 2TB[VK五年保] [R:7GB/s & W:7GB/S,1600tbw壽命]3D TLC M.2 NVMe PCIe 4.0 x4 SSD
價錢: $1090
Super Flower COMBAT FG 850W 80Plus Gold金牌 全模組火牛[SF-850C12FG][RIVIA 10年保] [全日系電容]
價錢: $790
MSI MAG PANO 110R PZ BLACK ATX 黑色[含4x12cm ARGB扇][中型玻璃展示機箱21cm肥][機左USB-C3.2][背插主板]
價錢: $550
ARCTIC Liquid Freezer III 360 ARGB 360mm BLACK 黑色
價錢: $910

總計: $ 21450
作者: antonyhk    時間: 2025-4-6 14:12

回復 3 #NEEZXD

你個list, 砌5080要犧牲得番32GB RAM及2TB SSD, 但5080同9070XT效能唔差太遠,唔多值!
作者: NEEZXD    時間: 2025-4-6 14:57

回復 NEEZXD

你個list, 砌5080要犧牲得番32GB RAM及2TB SSD, 但5080同9070XT效能唔差太遠,唔多值! :shif ...
antonyhk 發表於 2025-4-6 14:12

又唔係剪片用乜64GB RAM
你話玩mod就用64啫🤷🏻‍♂️
作者: antonyhk    時間: 2025-4-6 19:51

又唔係剪片用乜64GB RAM
你話玩mod就用64啫🤷🏻‍♂️
NEEZXD 發表於 2025-4-6 02:57 PM


你又唔係樓主,你點知人地係咪要用電腦來剪片呢?樓主選得64GB RAM當然有佢原因
作者: Bluth_Lai    時間: 2025-4-6 21:49

你又唔係樓主,你點知人地係咪要用電腦來剪片呢?樓主選得64GB RAM當然有佢原因 ...
antonyhk 發表於 2025-4-6 19:51



    估計剪片人仕唔會用AMD 8核CPU,電腦繪圖有D可能,但AMD顯卡…
作者: Giveson    時間: 2025-4-12 21:33

搭單下,我同樓主個case 差多budget
小弟本身諗住砌部機, 主要打機用 剛好個mon又舊打算換, 未決定到用2K 定4K, 睇到50系列仲係炒價好高, 所以打算砌9070XT 感覺個性價比比較高, 但睇左好多Post 都話9070XT 顯卡温度好高, 最高有90度, 我唔想用水冷(聽講用幾年就要換水冷,同埋易出現漏水),所以只想用風冷, 想問下, 如果9070XT 可否用風冷壓到個温度?

小弟budget 最多2萬左右, 見到法奧出左個package , 2萬左右可以砌5080
處理器:AMD Ryzen™ 7 9800X3D

主機板:Gigabyte B850M Aorus Elite WiFi6E ICE AM5 DDR5

顯示卡:GALAX GeForce RTX™ 5080 1-Click OC White 16GB GDDR7

記憶體:ADATA Lancer Blade RGB DDR5 32GB 2x16GB 6000Mhz C30 White

硬碟:Kingston KC3000 Series 2TB M.2 PCIe NVMe 4.0 x4

電源器:Antec GSK850 850W 80Plus Gold Fully-Modular White ATX3.1 PCI-E 5.1

機箱:MSI MAG PANO M100R PZ Micro-ATX - White

散熱器:PC Cooler DC 360 Pro ARGB Display CPU Liquid Cooler - White
$20,499
但佢似係用水冷, 想問下5080 可否唔裝水冷,用風冷呢? 另外呢張5080 用唔用得過? 似丐卡?
作者: sasuke    時間: 2025-4-12 22:06

本帖最後由 sasuke 於 2025-4-12 22:10 編輯

為左張5080 ,D牛/水冷/機箱 用埋D 垃圾。真係想爆炸定係想屋企變火爐。
5080又唔係咁勁....9070XT夠做4K100+ (無光追計),如果你真係好想要光追就5080但比多幾千蚊budget。 機箱/牛/水冷 其實好重要。


牛揀返Seasonic
機箱Fractal/Phanteks
水冷Arctic
加返幾把風扇

除非你住係冰島個D地方,如果唔係揀返好D O既散熱係重要。
作者: Giveson    時間: 2025-4-12 23:10

為左張5080 ,D牛/水冷/機箱 用埋D 垃圾。真係想爆炸定係想屋企變火爐。
5080又唔係咁勁....9070XT夠做4K10 ...
sasuke 發表於 2025-4-12 22:06



    咁9070XT 系咪一定要水冷? 唔想用水冷, 另外5080有冇咩spec 推介
作者: PX8584    時間: 2025-4-13 06:01

咁9070XT 系咪一定要水冷? 唔想用水冷, 另外5080有冇咩spec 推介
Giveson 發表於 2025/4/12 23:10

AMD Ryzen 7 9800x3D Box [三年保] (不含散熱器)(8核心16線程,96MCache,5.2GHz)[162w]
價錢: $4200
MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI ATX [(WIN11)WIFI7+藍芽5.4][14相SPS供電80A,6層PCB,2槽m2(5.0),2槽m2(4.0)](適合9950x3D或以下)
價錢: $2080
Team T-Force Xtreem ARGB BLACK 32GB(16GBx2)6000MHz C30(FF9D532G6000HC30DC01)[漢科永久保] 黑色
價錢: $860
GIGABYTE RX9070XT GAMING OC[GV-R9070XTGAMING OC]  16G [卡側RGB字][288mm*56mm][OC:3060Mhz,330W][3x8Pin]
價錢: $7000
Kingston KC3000 2TB[VK五年保] [R:7GB/s & W:7GB/S,1600tbw壽命]3D TLC M.2 NVMe PCIe 4.0 x4 SSD
價錢: $1090
Super Flower 振華 LEADEX VII platinum pro 1000W Black黑色 全模組金牌火牛 [SF-1000F14XP][RIVIA 10年保] (全日系電容)
價錢: $1230
MSI MAG FORGE 321R AIRFLOW ATX BLACK 黑色[含4x12cm ARGB扇][機頂USB-C3.2][VGA:39CM]
價錢: $480
Deepcool AK620 Digital BLACK CPU Air Cooling(CB三年保) [161mm][溫度顯示(9針)]
價錢: $490

總計: $ 17430

via HKEPC Reader for Android
作者: sasuke    時間: 2025-4-13 10:35

咁9070XT 系咪一定要水冷? 唔想用水冷, 另外5080有冇咩spec 推介
Giveson 發表於 2025-4-12 23:10



    顯示卡唔洗水冷啦,今代D 散熱做得OK,5080 你要品質好咪 MSI Suprim/ Asus TUF or Astral
前題係一定會貴

9070XT用Sapphire張Pure/Pulse 不錯。
作者: antonyhk    時間: 2025-4-13 10:55

回復 9 #Giveson

糾正番你先,9070XT只係VRAM温度高D, GPU温度唔高

上網查,VRAM去到80幾90度都無問題,唔洗擔心
作者: Giveson    時間: 2025-4-13 12:42

AMD Ryzen 7 9800x3D Box [三年保] (不含散熱器)(8核心16線程,96MCache,5.2GHz)[162w]
價錢: $4200
MSI M ...
PX8584 發表於 2025-4-13 06:01


唔該晒ching
作者: abyss    時間: 2025-4-13 15:31

顯示卡唔洗水冷啦,今代D 散熱做得OK,5080 你要品質好咪 MSI Suprim/ Asus TUF or Astral
前題係一 ...
sasuke 發表於 13/4/2025 10:35


好心咪老點人俾多幾千買你嘅信仰啦, 2025年仲盲信牌子
作者: sasuke    時間: 2025-4-13 20:47

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Fevify    時間: 2025-4-13 23:49

回覆 10# sasuke

antec 同 super flower 都話爆炸小心比人告
作者: abyss    時間: 2025-4-14 04:45

我同佢講品質好D,冇話叫佢買。佢買唔買關我撚事,佢問到咪建議幾張比較好的比佢。
你咪拎哂咁多張卡的 ...
sasuke 發表於 13/4/2025 20:47


低嗰幾度咁大吧, 又唔係個個鐘意oc, 就算oc都係得10-20%效能但係要俾多30-50%錢真係多謝晒
作者: sasuke    時間: 2025-4-14 10:41

低嗰幾度咁大吧, 又唔係個個鐘意oc, 就算oc都係得10-20%效能但係要俾多30-50%錢真係多謝晒 ...
abyss 發表於 2025-4-14 04:45



    唔洗自己OC,人地出廠就本身高D clock speed。
唔識唔該收皮,仲有OC係多5%左右...10%都冇
主要係散熱做得好,張卡襟用D
作者: sasuke    時間: 2025-4-14 10:42

回覆  sasuke

antec 同 super flower 都話爆炸小心比人告
Fevify 發表於 2025-4-13 23:49



    但係佢地配MSI機箱...唔爆炸都變燒烤爐
在上面BBQ都得
作者: abyss    時間: 2025-4-14 12:39

唔洗自己OC,人地出廠就本身高D clock speed。
唔識唔該收皮,仲有OC係多5%左右...10%都冇
主要係散 ...
sasuke 發表於 14/4/2025 10:41


係啊, 收多你幾千出廠幫你oc埋食多10%電高幾度然後俾個overkill散熱你簡直皇恩浩蕩

你依啲唔係名牌唔算係袋嘅理論收返落自己個垃圾袋度啦
作者: sasuke    時間: 2025-4-14 21:06

係啊, 收多你幾千出廠幫你oc埋食多10%電高幾度然後俾個overkill散熱你簡直皇恩浩蕩

你依啲唔係 ...
abyss 發表於 2025-4-14 12:39



    如果差幾千都比唔起,咁窮就唔好學人玩電腦,去做多份Part-time好過。
電腦就消耗品黎,如果日日用,比多幾千買靚少少用料保平安好過,無咁多手尾跟。
垃圾袋/垃圾卡留返比D窮撚用。
作者: abyss    時間: 2025-4-14 22:17

如果差幾千都比唔起,咁窮就唔好學人玩電腦,去做多份Part-time好過。
電腦就消耗品黎,如果日日用 ...
sasuke 發表於 14/4/2025 21:06


又係話人窮呢招
多謝課金大爺令到我地窮人都有卡用

俾多幾千我買高一級丐版都唔會買次級堆料課金卡
作者: bluereika    時間: 2025-4-24 01:38

RTX50 呢一代同一間廠出九百幾個分級
導熱管多一條又一級
最明顯又真係有用既係背後比多把風扇(AUSU ROG / Gigabyte Aorus master)你但係得最貴果張先有又係晒氣...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2