標題: 新電腦加顯卡 [打印本頁]
作者: kalokbb 時間: 2025-3-31 17:28 標題: 新電腦加顯卡
本身部機1月幫朋友砌的, 起初玩遊戲都正常. 有一次玩咗3個鐘就黑屏, 但後面播緊youtube仲有聲. 之後就斷斷續續發生. 要reset先解決到. 黑屏但有聲的時間越來越快出現.
拎返去砌機鋪check咗一個星期話無顯卡所以hang機. 出事期間我係玩緊信長之野望11-13. 平時都會玩三國誌類型.
所以想問可以加詳顯卡先玩到 ? 朋友對畫面無詳要求, 用緊1080p mon
AMD Ryzen 7 8700G 8核心16線程 處理器 Tray
GIGABYTE 技嘉 B850 AORUS Elite WIFI 6E ICE MATX 白色主機板 (DDR5)
ADATA XPG Lancer Blade RGB DDR5 48GB (24GB x 2) 6000MHz CL30 - AMD EXPO + XMP 3.0
WD Black SN850X 2TB PCIe 4.0 x4 NVMe M.2 228
Seagate Barracuda 4TB 5400rpm 256MB 3.5" Desktop HDD (ST4000DM004)
Super Flower Zillion DB Bronze 650W 80Plus Bronze 銅牌 火牛
內顯係咪真的連舊game都推唔到 ? 維修check 機又係咪要check一星期 ?
作者: NEEZXD 時間: 2025-3-31 17:37
正常打機U你應該用7600或者7700,而唔係用8600G
btw買張4060就玩得
作者: sands 時間: 2025-3-31 17:42
內顯應該夠玩,係未過熱/有野壞?
作者: kalokbb 時間: 2025-3-31 17:45
請問有無推薦? 機箱係MSI MAG FORGE M100R
作者: kalokbb 時間: 2025-3-31 17:59
回覆 3# sands
我都以為夠玩. 過熱應該唔係. 砌機間鋪話我啲硬件無問題.
作者: raylee 時間: 2025-3-31 18:20
本帖最後由 raylee 於 2025-3-31 20:16 編輯
黑屏遊戲有無聲? could check mon
also, try to re-install amd drivers
作者: kalokbb 時間: 2025-3-31 20:17
試唔到了, 部機拎咗去砌機間公司. 最後都係買張顯卡算. 原本諗住幫個frd慳錢, 最後是我錯了. 都感謝大家幫忙.
作者: raylee 時間: 2025-3-31 20:20
buy n card this time
作者: kalokbb 時間: 2025-3-31 20:32
係呀 ! 諗住買4060算. 仲有無其他選擇 ? 間鋪仲得3張卡比我揀. 部機整左一星期, 我個朋友就快殺死我.
作者: kalokbb 時間: 2025-3-31 20:34
黑屏有聲. 因為聽緊yt.
作者: lyjhf2006 時間: 2025-3-31 20:43
[youtube]FgCsxWXrURo[/youtube]
有批牛肉好抵
作者: kalokbb 時間: 2025-3-31 20:50
洗濕左個頭, 無得返轉頭

