作者: appleleo 時間: 2024-9-1 01:37 標題: 求7-8k 執圖剪片list
本身用緊部電腦已經用左好耐(10年以上),咁岩電腦死左其中一隻HDD,OS、Photoshop/illustrator 個d軟件想upgrade用新版又多野開始唔支援,就諗緊砌過部新ge
BUDGET: 7-8K
主要用途:平時主要上網、睇下片,做野用Photoshop/illustrator多,少量剪片,唔打機
CPU想用返INTEL, 底板牌子想用GIGABYTE,RAM想用KINGSTON,可以接受ATX,
除左系統用SSD,想加多隻HDD用黎擺野backup用
求各位師兄、大神賜教
作者: NEEZXD 時間: 2024-9-1 02:25
[attach]2440217[/attach]
作者: raylee 時間: 2024-9-1 04:51
本帖最後由 raylee 於 2024-9-1 05:29 編輯
no need wifi ?
please advise your existing config

作者: mcjin2001 時間: 2024-9-1 10:12
12代i7K依家真抵玩...
有內顯?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: appleleo 時間: 2024-9-1 10:17
回覆 3# raylee
唔洗Wifi, 宜家用緊 i5-2400, 底板係Gigabyte H67A-UD3H-B3, 24GB DDR3 RAM, 顯卡 MSI GT 430, 2隻 1TB HDD
作者: raylee 時間: 2024-9-1 10:55
本帖最後由 raylee 於 2024-9-1 12:04 編輯
回覆 raylee
唔洗Wifi, 宜家用緊 i5-2400, 底板係Gigabyte H67A-UD3H-B3, 24GB DDR3 RAM, 顯卡 MSI GT 4 ...
appleleo 發表於 2024-9-1 10:17
so, hdd to be 1tb x1 + 4tb x1
or
1tb x2 + 4tb x1 ?
_________
would igpu be accepted ?
The uhd770 inside 12700k ~2x better than gt 430

作者: appleleo 時間: 2024-9-1 12:24
回覆 6# raylee
HDD 諗住用1TB (舊) + 4TB (新),都係諗住獨顯,有諗 3060 或 4060,因為整圖軟件只會對硬件需求越黎越高
作者: NEEZXD 時間: 2024-9-1 16:29
有內顯
不過冇預算放HDD

