Board logo

標題: ITX LIST 請師兄們幫手望一望 [打印本頁]

作者: menkY    時間: 2024-8-11 23:57     標題: ITX LIST 請師兄們幫手望一望

師兄們, 可唔可以幫手睇一睇呢個 list 有無咩問題同埋有無需要改一改
我都做左少少功課睇左 D 網上資料..

我本身就係想 ITX 箱, 同埋準備想換一隻 32' 既 MON (我自己砌果部都用左踏入第 11 個年頭..)



THANKS!!
作者: PX8584    時間: 2024-8-12 04:35

其實你想 32 Mon 有乜要求

via HKEPC Reader for Android
作者: raylee    時間: 2024-8-12 05:12

本帖最後由 raylee 於 2024-8-12 05:53 編輯
師兄們, 可唔可以幫手睇一睇呢個 list 有無咩問題同埋有無需要改一改
我都做左少少功課睇左 D 網上資料..

...
menkY 發表於 2024-8-11 23:57


consider this case ?
https://centralfield.com/product/csmmonmo-ca-skyone-mini-bk/
作者: PX8584    時間: 2024-8-12 10:20




via HKEPC Reader for Android
作者: menkY    時間: 2024-8-12 12:08

PX8584 Ching:
其實都係想個 mon 闊少少,我又好少打機,都係睇片多,Ching 你有意見可以比到我?
同埋我想係有需要換到 64GB ram(因為個 mon 既 size)?

raylee Ching:
我其實都揀左好耐,知呢個箱好似散熱麻麻,但都係鐘情於呢個 🤣
作者: raylee    時間: 2024-8-12 12:42

PX8584 Ching:
其實都係想個 mon 闊少少,我又好少打機,都係睇片多,Ching 你有意見可以比到我?
同埋我 ...
menkY 發表於 2024-8-12 12:08


"好少打機,都係睇片多"  igpu only ok
12400 +b760 for TERRA
作者: menkY    時間: 2024-8-12 12:51

"好少打機,都係睇片多"  igpu only ok
12400 +b760 for TERRA
raylee 發表於 2024-8-12 12:42


Ching 你唔建議 AMD?
作者: raylee    時間: 2024-8-12 13:10

Ching 你唔建議 AMD?
menkY 發表於 2024-8-12 12:51


if amd, 8500G + B650
作者: PX8584    時間: 2024-8-12 14:58




via HKEPC Reader for Android
作者: menkY    時間: 2024-8-12 17:48

via HKEPC Reader for Android
PX8584 發表於 2024-8-12 14:58


想問 64gb 同 32gb ram 性能上會差好遠?
定還是因為要應付螢幕大小先會上到 64gb 呢?
作者: PX8584    時間: 2024-8-13 07:06

本帖最後由 PX8584 於 2024-8-13 07:11 編輯
想問 64gb 同 32gb ram 性能上會差好遠?
定還是因為要應付螢幕大小先會上到 64gb 呢? ...
menkY 發表於 2024/8/12 17:48

個人睇 Budget 夠直上 64GB
32GB 都夠
MON 你自己去揀 8700G List 就是旦篤隻 32 4K IPS MON

給多個 List 你



via HKEPC Reader for Android
作者: raylee    時間: 2024-8-13 09:21

PX8584 Ching:
其實都係想個 mon 闊少少,我又好少打機,都係睇片多,Ching 你有意見可以比到我?
同埋我 ...
menkY 發表於 2024-8-12 12:08


"都係睇片多" 其實32寸睇片再大D會好D
作者: rcbananahk    時間: 2024-8-15 10:34

回覆 10# menkY


    睇片16GB 都夠...
作者: smoke_cheese    時間: 2024-8-15 11:53

本帖最後由 smoke_cheese 於 2024-8-15 12:04 編輯

如果主要睇戲(闊銀幕果啲)又有地方的話可以考慮買 21:9 嘅 mon
例如 39 吋 21:9 就同 32 吋 16:9 差唔多高
上面夠位發展我會考慮 40 吋/42 吋 16:9 添
睇你偏好同夠唔夠空間

可以用哩個參詳一下
https://www.displaywars.com/

另外電影多數係 24fps,Mon 最好買支持哩個倍數 refresh rate 嘅,例如 120Hz 或 144Hz
作者: PX8584    時間: 2024-8-15 12:57

如果主要睇戲(闊銀幕果啲)又有地方的話可以考慮買 21:9 嘅 mon
例如 39 吋 21:9 就同 32 吋 16:9 差唔多 ...
smoke_cheese 發表於 2024/8/15 11:53

選擇好少 21:9 IPS 高 Hz 的

via HKEPC Reader for Android
作者: menkY    時間: 2024-8-15 18:16

咁我仲想問火牛如果用個火牛計算器計到需要果個數, 大少少就可以? 我如果計到可以 628 既需要, 其實 650 / 750 都已經足夠?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2