Board logo

標題: 一個低B機箱刁鑽問題,求教 [打印本頁]

作者: Ahmok    時間: 2023-12-6 10:29     標題: 一個低B機箱刁鑽問題,求教

本帖最後由 Ahmok 於 2023-12-6 10:30 編輯

多年前買入一個二手舊3R POWER MATX機箱,內有一個ANTEC NEO 550 POWER,一直都放埋一邊冇用到.現在想換咗個火牛,但唔知點拆個舊牛出嚟 .....
想請教一下呢度啲砌機大哥,有邊個位係需要拆埋出嚟,先至可以拆隻牛?
作者: hkjake    時間: 2023-12-6 10:45

冇,見你連接機箱後上方的4粒螺絲已拆,已拉入機箱內,唔明點解攞唔到出黎。
作者: Ahmok    時間: 2023-12-6 11:08

回覆 2# hkjake
個箱從未用過,二手入時己經有隻牛
作者: Ahmok    時間: 2023-12-6 11:10

肯定唔會由從面入,LENOVO 1100就可以由後面放入..........(使用中)
作者: hkjake    時間: 2023-12-6 11:37

本帖最後由 hkjake 於 2023-12-6 11:38 編輯

正常不是由側面出嗎?
即使側面Kick住出唔到,前面5.25位夠唔夠後出黎?但可能要拆一次性擋板。

除了風扇出風位面版的位置上螺絲跟機箱固定,其他都是入榫位
向5.25面板方向拉,過左紅圈位。不就可以抽出?
[attach]2400832[/attach]

只可以肯定說你呢隻箱後面出唔到,因為是上螺絲的非分拆式面板
作者: ckyuen2    時間: 2023-12-8 17:40

係咪上手用咗雙面膠紙
可以試吓大力出奇跡
作者: ych2    時間: 2023-12-14 10:49

1係拆頂蓋,1係試下火牛推入5.25槽睇下可唔可以轉落去.....
作者: RCC    時間: 2023-12-14 12:57

試將火牛回番中間位置,用支平頭攝入邊位,撬下佢,睇下得唔得。[attach]2402345[/attach]
作者: jk1399    時間: 2023-12-16 13:29

影得太唔清楚, 答唔到你
再仔細檢查下有乜位未甩
無聽過會甩唔到出來
作者: Ahmok    時間: 2023-12-18 13:03

本帖最後由 Ahmok 於 2023-12-18 13:06 編輯

[attach]2402909[/attach]多謝各位撥冗解決問題,剛剛再攞返個箱出嚟,重新檢查,最後都係要用少少暴力,喺個頂蓋同火牛之間,加少少力就出咗嚟...........
個設計要打屁股.火牛開位低3mm就正常塞隻牛啦.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2