標題: 想砌部13700k用來render 吓野, 有咩抵用motherboard 推介吓? [打印本頁]
作者: saldtch 時間: 2023-11-21 13:08 標題: 想砌部13700k用來render 吓野, 有咩抵用motherboard 推介吓?
如題. Thanks!
作者: raylee 時間: 2023-11-21 13:23
MSI PRO Z790-P WIFI DDR5,LGA 1700 ATX Motherboard $1,640.00
作者: saldtch 時間: 2023-11-21 13:51
回覆 2# raylee
thanks!
作者: raylee 時間: 2023-11-21 13:53
本帖最後由 raylee 於 2023-11-21 13:58 編輯
https://www.amazon.com/-/zh_TW/I ... a8331767_0&th=1
https://www.amazon.com/-/zh_TW/R ... B09JS5DHSX&th=1

