Board logo

標題: 想砌部13700k用來render 吓野, 有咩抵用motherboard 推介吓? [打印本頁]

作者: saldtch    時間: 2023-11-21 13:08     標題: 想砌部13700k用來render 吓野, 有咩抵用motherboard 推介吓?

如題. Thanks!
作者: raylee    時間: 2023-11-21 13:23

如題. Thanks!
saldtch 發表於 2023-11-21 13:08


MSI PRO Z790-P WIFI DDR5,LGA 1700 ATX Motherboard  $1,640.00
作者: saldtch    時間: 2023-11-21 13:51

回覆 2# raylee


    thanks!
作者: raylee    時間: 2023-11-21 13:53

本帖最後由 raylee 於 2023-11-21 13:58 編輯
回覆  raylee


    thanks!
saldtch 發表於 2023-11-21 13:51


https://www.amazon.com/-/zh_TW/I ... a8331767_0&th=1

https://www.amazon.com/-/zh_TW/R ... B09JS5DHSX&th=1





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2