Board logo

標題: 新手8k求4060打機list [打印本頁]

作者: iluvhk    時間: 2023-10-31 00:01     標題: 新手8k求4060打機list

主要用黎打機 (fifa/payday 3/rev to vertex)
目標8k內超少少都可以考慮
希望用到13400F同4060 (唔知上唔上到ti)
主機板想有埋wifi藍芽因為lan線位置唔方便
唔知有冇師兄可以出手相助?
作者: raylee    時間: 2023-10-31 00:23

主要用黎打機 (fifa/payday 3/rev to vertex)
目標8k內超少少都可以考慮
希望用到13400F同4060 (唔知上唔上 ...
iluvhk 發表於 2023-10-31 00:01



13500+rx7700xt
作者: polymer12    時間: 2023-10-31 00:33

主要用黎打機 (fifa/payday 3/rev to vertex)
目標8k內超少少都可以考慮
希望用到13400F同4060 (唔知上唔上 ...
iluvhk 發表於 2023-10-30 16:01


[attach]2395254[/attach]
9k
作者: auev    時間: 2023-10-31 11:31

上面條LIST好完美 係差個風冷 去強國買個~200蚊既就可以(因為香港食水好深)
火牛換個金牛就可以減少線既數量
唔太識電腦一律建議INTEL+N卡
作者: ppp1225    時間: 2023-10-31 11:38

本帖最後由 ppp1225 於 2023-10-31 11:42 編輯

Total: $8234
想減,可以用平o的 火牛

不過,上面條 list 用 4070
建議用上面條 list
想平o的,將上面條 list 改用 DDR4 ram 同 DDR4 板,再用埋 1TB SSD
可以再平o的
作者: iluvhk    時間: 2023-10-31 12:30

本帖最後由 iluvhk 於 2023-10-31 12:33 編輯
Total: $8234
想減,可以用平o的 火牛

不過,上面條 list 用 4070
建議用上面條 list
想平o的,將上面條 l ...
ppp1225 發表於 2023-10-31 11:38

4070係咪要用i7先用得盡性能?
利申唔係好識
睇cpu gpu bottleneck咁樣講
作者: ppp1225    時間: 2023-10-31 13:45

4070係咪要用i7先用得盡性能?
利申唔係好識
睇cpu gpu bottleneck咁樣講
iluvhk 發表於 2023-10-31 12:30


唔係專業玩家
不過無聽聞話 i5 (就算 12400) 會有 bottleneck
一般打機 list 都係用 i5
(不過 會推 i5 13500,貪佢多核)
作者: iluvhk    時間: 2023-10-31 14:35

唔係專業玩家
不過無聽聞話 i5 (就算 12400) 會有 bottleneck
一般打機 list 都係用 i5
(不過 會推 i5 13 ...
ppp1225 發表於 2023-10-31 13:45

我都係喺呢個網睇
係咪唔洗理?
https://pc-builds.com/bottleneck ... se-tasks/1920x1080/
作者: eric0021    時間: 2023-10-31 17:41

本帖最後由 eric0021 於 2023-10-31 10:29 編輯

我光污染拉滿7400配12400F+4060TI
8000升13400+4060TI一定得,但13400或13500打機跟12400比只有幾%差別還不如把錢加到顯卡上RX7800或4070
H610M-A加五十塊買AX211WIFIGO鐵盒就有WIFI和藍牙,還比WIFI主板更高性能。
[attach]2395315[/attach][attach]2395316[/attach]
作者: polymer12    時間: 2023-10-31 22:04

4070係咪要用i7先用得盡性能?
利申唔係好識
睇cpu gpu bottleneck咁樣講
iluvhk 發表於 2023-10-31 04:30



    邊洗i7推 ,你擔心如買4060TI太廢仲好啦
PayDay3 2K ultra 4060ti平均6xFPS ,  一樣setting 4070 平均10x FPS
作者: iluvhk    時間: 2023-10-31 23:45

邊洗i7推 ,你擔心如買4060TI太廢仲好啦
PayDay3 2K ultra 4060ti平均6xFPS ,  一樣setting 4070 平 ...
polymer12 發表於 2023-10-31 22:04

所以唔會諗4060ti
係諗緊上唔上4070
如果唔洗i7好似值得考慮
作者: polymer12    時間: 2023-11-1 00:36

所以唔會諗4060ti
係諗緊上唔上4070
如果唔洗i7好似值得考慮
iluvhk 發表於 2023-10-31 15:45


你預算得8K左右 已經唔洗諗咩i7
頂多 4070 vs 7800xt $4000
作者: iluvhk    時間: 2023-11-1 08:20

你預算得8K左右 已經唔洗諗咩i7
頂多 4070 vs 7800xt $4000
polymer12 發表於 2023-11-1 00:36

其實唔追求高畫質但想用多幾年 (support到三五七年後嘅game)
有冇必要上4070?
作者: eric0021    時間: 2023-11-1 10:19

回覆 13# iluvhk


只需要按目前的需求買就行了。
作者: AndrewQK    時間: 2023-11-1 18:07

其實唔追求高畫質但想用多幾年 (support到三五七年後嘅game)
有冇必要上4070? ...
iluvhk 發表於 2023-11-1 08:20

有無必要睇你個人需要同接受程度.
FIFA我未換機前用張10年前既760TI都仲玩到,
正常唔會唔SUPPORT,只係你自己玩得爽唔爽,
怕煩又有D錢既,咪直上4070,
唔係既,平平地用住過氣既3060/3070,過多幾年有錢再換張5060/6060又得。
作者: iluvhk    時間: 2023-11-1 21:48

有無必要睇你個人需要同接受程度.
FIFA我未換機前用張10年前既760TI都仲玩到,
正常唔會唔SUPPORT,只係你 ...
AndrewQK 發表於 2023-11-1 18:07

我而家用緊N年前嘅laptop 1050ti勉強玩到fifa 23
但玩多幾場就會開始熱同lag
跟住見到24嘅最低要求已經係1050ti所以先想upgrade
作者: AndrewQK    時間: 2023-11-2 10:33

我而家用緊N年前嘅laptop 1050ti勉強玩到fifa 23
但玩多幾場就會開始熱同lag
跟住見到24嘅最低要求已經係1 ...
iluvhk 發表於 2023-11-1 21:48

題外話,其實你UPGRADE完,享受左個爽度後,好多野係返唔到轉頭。
如果上得4070,將來你再換卡都係70起跳,唔會再用D 60系架啦。。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2