Board logo

標題: 4060 Ti 16GB單風扇版求ITX箱同散熱推介 [打印本頁]

作者: wunit    時間: 2023-9-9 20:44     標題: 4060 Ti 16GB單風扇版求ITX箱同散熱推介

本帖最後由 wunit 於 2023-9-9 21:34 編輯

咁問得當然係想細啦

i5-13500
4060 Ti 16GB mini
2x 16GB RAM
2TB SSD
2x 2.5" SATA SSD (已有)

唔要光污染
唔要上方出入風

請出招
作者: raylee    時間: 2023-9-9 22:33

咁問得當然係想細啦

i5-13500
4060 Ti 16GB mini
2x 16GB RAM
2TB SSD
2x 2.5" SATA SSD (已有)

唔要光污 ...
wunit 發表於 2023-9-9 20:44


this case ok ?
Phanteks Eclipse P200A DRGB high airflow Mini-ITX Case PH-EC200ATG_DBK01 玻璃透側        HK$540
作者: wunit    時間: 2023-9-9 22:52

this case ok ?
Phanteks Eclipse P200A DRGB high airflow Mini-ITX Case PH-EC200ATG_DBK01 玻璃透側        H ...
raylee 發表於 2023-9-9 22:33


太大

有冇D比Fractal Design Terra更短/細?
作者: lau1097    時間: 2023-9-9 23:01

https://www.amazon.com/EDIY-Comp ... /dp/B09JWYMWCR?th=1
作者: ddb493    時間: 2023-9-10 01:01

Fractal Design Ridge

https://www.pcmarket.com.hk/frac ... -case-like-ps5/?amp
作者: auev    時間: 2023-9-10 02:14

普通雙風扇都唔短 要~26~27CM
作者: raylee    時間: 2023-9-10 09:47

師兄請問4060ti單風扇型號?
作者: wunit    時間: 2023-9-10 10:59

師兄請問4060ti單風扇型號?
raylee 發表於 2023-9-10 09:47


單風扇型號 18.8 cm

Colorful iGame GeForce RTX 4060 Ti Mini OC 16GB
但想等多一陣Zotac, 因為Zotaci之前出左張16.3 cm Zotac GAMING GeForce RTX 4060 8GB SOLO

希望Zotac出埋16G版
作者: wunit    時間: 2023-9-10 14:04

Fractal Design Ridge
ddb493 發表於 2023-9-10 01:01


Fractal Design Ridge好似唔錯, 可以集左名先
但如果裝入電視櫃要諗諗點抽走熱風

本來諗放電視櫃面
作者: raylee    時間: 2023-9-10 15:02

本帖最後由 raylee 於 2023-9-10 15:06 編輯
Fractal Design Ridge好似唔錯, 可以集左名先
但如果裝入電視櫃要諗諗點抽走熱風

本來諗放電視櫃面 ...
wunit 發表於 2023-9-10 14:04


如穿線櫃背有吼抽熱ok, 留意櫃有門或阻藍牙, 可找wifi kb m
作者: wunit    時間: 2023-9-10 23:05

如穿線櫃背有吼抽熱ok, 留意櫃有門或阻藍牙, 可找wifi kb m
raylee 發表於 2023-9-10 15:02


櫃冇門, 櫃背就係牆......如果係單一出風口, 可以拉風喉在上線位出風(直接用出風口把煽打入風喉)

可惜Fractal Design Ridge風口位都幾散, 冇明顯風道, 要諗諗
作者: raylee    時間: 2023-9-11 01:36

櫃冇門, 櫃背就係牆......如果係單一出風口, 可以拉風喉在上線位出風(直接用出風口把煽打入風喉)

可惜Fr ...
wunit 發表於 2023-9-10 23:05


拉風喉外觀上...
櫃頂有冇吼?四边有冇兩三寸位?有就可以
我覺得Ridge 散熱一般, 何況入櫃
作者: wunit    時間: 2023-9-11 07:51

拉風喉外觀上...
櫃頂有冇吼?四边有冇兩三寸位?有就可以
我覺得Ridge 散熱一般, 何況入櫃 ...
raylee 發表於 2023-9-11 01:36


風喉都係廁紙桶size, 拉到櫃頂上HDMI線個窿, 又唔係好見到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2