Board logo

標題: 想砌一部1萬樓下用來打機嘅MATX主機,求各位意見。 [打印本頁]

作者: y2kandyhk    時間: 2023-5-3 18:55     標題: 想砌一部1萬樓下用來打機嘅MATX主機,求各位意見。

主板:mATX,要有WIFI
CPU:i5 13400F
GPU: 4070
其它冇乜所謂,煩請各位大佬提供吓意見。謝謝🙏
作者: raylee    時間: 2023-5-3 19:16

主板:mATX,要有WIFI
CPU:i5 13400F
GPU: 4070
其它冇乜所謂,煩請各位大佬提供吓意見。謝謝? ...
y2kandyhk 發表於 2023-5-3 18:55


https://www.hkepc.com/forum/redi ... 18&pid=41681083





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2