標題: 想砌一部1萬樓下用來打機嘅MATX主機,求各位意見。 [打印本頁]
作者: y2kandyhk 時間: 2023-5-3 18:55 標題: 想砌一部1萬樓下用來打機嘅MATX主機,求各位意見。
主板:mATX,要有WIFI
CPU:i5 13400F
GPU: 4070
其它冇乜所謂,煩請各位大佬提供吓意見。謝謝🙏
作者: raylee 時間: 2023-5-3 19:16
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 18&pid=41681083

