Board logo

標題: 電腦組合upgrade (文書上網youtube) [打印本頁]

作者: MarioSK    時間: 2023-4-27 19:27     標題: 電腦組合upgrade (文書上網youtube)

本帖最後由 MarioSK 於 2023-4-27 19:32 編輯

本身有部舊機用緊,想upgrade當中嘅CPU, 主機板同Ram,主要用於文書上網同埋睇youtube

以下係想繼續用嘅硬件:

Display Card: ASUS strix GTX970
火牛:ANTEC NX Series 550W 80 Plus Bronze
Case: Sharkoon S25-W
另有一隻Samsung SSD同兩隻3.5吋HDD

Budget: $2000左右 (最多希望唔過$2500)


- prefer intel CPU, 另想有埋內顯,因驚張display card可能差唔多GG
- 主機板prefer ATX嘅板 (如果唔得嘅M.ATX板都一樣可以),另外如果可以有埋wifi同藍芽就最理想


感謝各位師兄!

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: gigabyte    時間: 2023-4-27 19:43

本帖最後由 gigabyte 於 2023-4-27 21:32 編輯

ADATA Premier 16GB (1x 16GB) DDR4 3200MHz U-DIMM
1
$379

現,MSI 微星 PRO B660M-A WIFI DDR4 Micro-ATX 主機板 (DDR4)

1
$899

Intel Core i3-12100 4核8線程 Tray
1

$745
小計
$2023
作者: raylee    時間: 2023-4-27 20:16

本帖最後由 raylee 於 2023-4-27 20:25 編輯
本身有部舊機用緊,想upgrade當中嘅CPU, 主機板同Ram,主要用於文書上網同埋睇youtube

以下係想繼續用嘅硬 ...
MarioSK 發表於 2023-4-27 19:27


請問現有三星ssd型號?

$2417 (no kb m spk)
[attach]2370163[/attach]
作者: MarioSK    時間: 2023-4-27 20:29

Intel Core i3-12100F 4核8線程 Box
1

$850 有內置顯示 原裝散熱扇已經夠用

ADATA Premier 16GB (1x 16GB ...
gigabyte 發表於 2023-4-27 19:43

如果motherboard用ASUS PRIME B760M-A WIFI D4, 價錢雖然會貴少少,但以質素同埋萬一將來要upgrade黎講會唔會好少少呢?

https://www.asus.com/motherboards-components/motherboards/prime/prime-b760m-a-wifi-d4/

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: MarioSK    時間: 2023-4-27 20:29

請問現有三星ssd型號?

$2417 (no kb m spk)
raylee 發表於 2023-4-27 20:16

現有三星SSD係850 EVO SATA

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: raylee    時間: 2023-4-27 20:36

本帖最後由 raylee 於 2023-4-27 20:41 編輯
如果motherboard用ASUS PRIME B760M-A WIFI D4, 價錢雖然會貴少少,但以質素同埋萬一將來要upgrade黎講會 ...
MarioSK 發表於 2023-4-27 20:29


索性上
Intel Core i5-12400 Tray Processor 6C 12T 18M Cache, up to 4.40 GHz, FCLGA1700        HK$1220
Thermalright Assassin X 120 Refined SE CPU Cooler 風冷散熱器 AX120 R SE (包含1700扣具)        HK$155
or
Intel Core i5-13400 Processor 10C 16T 20M Cache, up to 4.60 GHz, FCLGA1700        HK$1680
作者: MarioSK    時間: 2023-4-27 21:00

索性上
Intel Core i5-12400 Tray Processor 6C 12T 18M Cache, up to 4.40 GHz, FCLGA1700        HK$1220
Ther ...
raylee 發表於 2023-4-27 20:36

明白thx!

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: blackkh    時間: 2023-4-27 21:14

Intel Core i3-12100F 4核8線程 Box
1

$850 有內置顯示 原裝散熱扇已經夠用

ADATA Premier 16GB (1x 16GB ...
gigabyte 發表於 2023-4-27 19:43

f尾cpu是沒內顯的

via HKEPC Reader for Android
作者: gigabyte    時間: 2023-4-27 21:28

本帖最後由 gigabyte 於 2023-4-27 21:32 編輯
f尾cpu是沒內顯的

via HKEPC Reader for Android
blackkh 發表於 2023-4-27 21:14


Thx 我搞錯了更正返先
作者: gigabyte    時間: 2023-4-27 21:35

本帖最後由 gigabyte 於 2023-4-27 21:45 編輯
如果motherboard用ASUS PRIME B760M-A WIFI D4, 價錢雖然會貴少少,但以質素同埋萬一將來要upgrade黎講會 ...
MarioSK 發表於 2023-4-27 20:29



B760同B660 其實效能同功能上真係冇乜大分別 。,慳返底板啲錢谷落粒cpu好過。 14代應該改用新晶片组全面用ddr5

12400 效能已經 滿足你嘅需求 改改張新餐單

ADATA Premier 16GB (1x 16GB) DDR4 3200MHz U-DIMM
1
$379

MSI 微星 PRO B660M-A WIFI DDR4 Micro-ATX 主機板 (DDR4)

1
$899

Intel Core i5-12400 6核心12線程 Box
1
$1450 有 原裝銅芯散熱線 有內置顯示
小計
$2728
作者: MarioSK    時間: 2023-4-27 22:05

B760同B660 其實效能同功能上真係冇乜大分別 。,慳返底板啲錢谷落粒cpu好過。 14代應該改用新晶片组全 ...
gigabyte 發表於 2023-4-27 21:35

好的thx!

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: MarioSK    時間: 2023-4-29 11:16

已砌左部新機, 再次感謝各位師兄幫忙!
作者: daddylok    時間: 2023-4-29 12:05

回覆 12# MarioSK
想問 c hing 終於買咗咩,我個仔近日部機都壞壞地,又想upgrade,唔該晒!!
作者: MarioSK    時間: 2023-4-29 12:13

回覆  MarioSK
想問 c hing 終於買咗咩,我個仔近日部機都壞壞地,又想upgrade,唔該晒!! ...
daddylok 發表於 2023-4-29 12:05

因本身有火牛,SSD,display card,機箱,所以只係買左以下呢幾樣upgrade咋:

Intel Core i5-12400 Tray Processor 6C 12T 18M Cache, up to 4.40 GHz, FCLGA1700

Thermalright Assassin X 120 Refined SE CPU Cooler 風冷散熱器 AX120 R SE (包含1700扣具)

ADATA XPG GAMMIX D20 16GB (8GB x2) DDR4 3200MHz BLACK × 1

ASUS PRIME H610M-E D4

你覺得啱嘅可以參考下



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: daddylok    時間: 2023-4-29 12:26

回覆 14# MarioSK


    Thx alot
作者: blackkh    時間: 2023-4-29 12:48

因本身有火牛,SSD,display card,機箱,所以只係買左以下呢幾樣upgrade咋:

Intel Core i5-12400 Tray ...
MarioSK 發表於 2023-4-29 12:13

其實i5機極不建議用610底板,因為供電問題,尤其是12&13代cpu

via HKEPC Reader for Android
作者: blackkh    時間: 2023-4-29 12:49

回覆  MarioSK


    Thx alot
daddylok 發表於 2023-4-29 12:26

如果用i5,最好用b660或b760底板現在兩者價錢相差不大,不建議用610底板

via HKEPC Reader for Android
作者: raylee    時間: 2023-4-29 13:59

本帖最後由 raylee 於 2023-4-29 17:08 編輯
回覆  MarioSK


    Thx alot
daddylok 發表於 2023-4-29 12:26


Ref only :
MSI PRO H610M-G DDR4 H610,DDR-4,LGA 1700,Intel 1Gb Lan, USB3.2 Gen1 mATX M/B        HK$590
https://poe.com/s/tJY9lkBw9HrAUrgltFnH

題外話: 依家高c/p嘅610板買少見少
作者: MarioSK    時間: 2023-4-29 15:11

其實i5機極不建議用610底板,因為供電問題,尤其是12&13代cpu

via HKEPC Reader for Android ...
blackkh 發表於 2023-4-29 12:48

其實本身gigabyte同raylee師兄都有介紹用B660板,但礙於唔想放咁多錢落塊板度,又參考過兩位師兄喺其他砌機post都有介紹用ASUS同MSI嘅H610板,所以就諗住直接用H610板算

同埋如果用一段時間唔ok再轉番塊B660板都得,到時又可能再平啲,反正我都係文書用家,我諗應該都唔大影響嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: ckyuen2    時間: 2023-4-29 15:41

回覆 19# MarioSK


推唔起,文書用仲慳電啲

一般h610m 問題係usb少同m2 得一條
呢塊應該有條gen3x2 m2位
2nd drive都唔使求極速
其實唔壞就真係唔使換b660
作者: MarioSK    時間: 2023-4-29 16:00

回覆  MarioSK


推唔起,文書用仲慳電啲

一般h610m 問題係usb少同m2 得一條
呢塊應該有條gen3x2 m ...
ckyuen2 發表於 2023-4-29 15:41

諗法一致,不過依家一個m2都未用到
同埋呢塊板平得黎有埋2個m2都有個好處,遲啲隨時想玩兩條都可以隨時加落去

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: blackkh    時間: 2023-4-29 17:48

其實本身gigabyte同raylee師兄都有介紹用B660板,但礙於唔想放咁多錢落塊板度,又參考過兩位師兄喺其他砌 ...
MarioSK 發表於 2023-4-29 15:11

自己看,b660板可以開xmp,3200ram上3600                https://m.gamer.com.tw/forum/C.php?bsn=60030&snA=592055

via HKEPC Reader for Android
作者: gigabyte    時間: 2023-4-29 20:41

12400打機大约都係40~50W  配 610底板都無問題。不過配12600K就唔建議
作者: MarioSK    時間: 2023-4-29 20:51

自己看,b660板可以開xmp,3200ram上3600                https://m.gamer.com.tw/forum/C.php?bsn=60030& ...
blackkh 發表於 2023-4-29 17:48

小弟唔識xmp , 應該都唔會有機會用到啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: blackkh    時間: 2023-4-30 07:25

小弟唔識xmp  , 應該都唔會有機會用到啦  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
MarioSK 發表於 2023-4-29 20:51

現在b660 bios是預設有,祇要bios開了就可以,好像set first boot一樣那麼簡單

via HKEPC Reader for Android
作者: MarioSK    時間: 2023-4-30 10:39

現在b660 bios是預設有,祇要bios開了就可以,好像set first boot一樣那麼簡單

via HKEPC Reader for An ...
blackkh 發表於 2023-4-30 07:25

Oh i see, 之後有機會嘅話試下用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2