作者: littlefighter 時間: 2023-2-1 16:33 標題: 求主機箱推介
如題,主機箱粒電源制近似凹咗落去好難㩒想換一換
要求:
1. 最好電源/前置usb位向上開,因為放主機個位唔夠長
2. 有基本防塵
3. 盡可能平 (Budget <HK$400)
依家嘅配置如下:
中央處理器
► Intel Core i3-10100F (Comet Lake, 4Core8Threads)
顯示卡
► MSI GeForce GTX1660 SUPER VENTUS XS OC (6GB GDDR6)
主機板
► ASRock H410M-HDV/M.2
記憶體 (RAM)
► ADATA GAMMIX D20 DDR4 3200 16GB Kit (2x8GB) (AX4U320088G16A-DCBK20)
固態硬碟 (SSD)
► Kingston M.2 SA2000M8/500G 500GB NVMe
內置硬碟 (HDD)
► Toshiba 東芝 Enterprise 8TB HDD (MG06ACA800E)
電源供應器 (火牛)
► Antec NX550 80+ Bronze
機箱
► Antec VSK10 (Plastic Window) 機箱 <-- 更換目標
謝謝ching
作者: 孤獨推銷員 時間: 2023-2-1 17:24
Antec VSK10呢個箱如果拆前面板清塵好似會成秋io線連住唔太方便,可以留意下h1m睇下啱唔啱心水
作者: sands 時間: 2023-2-1 18:48
Tecware Flatline High Airflow MATX Case
$300 左右
作者: raylee 時間: 2023-2-1 19:18
电源制同reset制互換
作者: littlefighter 時間: 2023-2-2 09:51
唔該ching,我返去試下呢個方法先
Antec VSK10呢個箱如果拆前面板清塵好似會成秋io線連住唔太方便,可以留意下h1m睇下啱唔啱心水 ...
孤獨推銷員 發表於 2023-2-1 17:24
Tecware Flatline High Airflow MATX Case
$300 左右
sands 發表於 2023-2-1 18:48
唔該兩位ching,我望下個款先
作者: octa 時間: 2023-2-2 22:16
我之前都係咁樣駁,後尾連粒reset 都壞埋先去淘個開關掣,用落又覺得幾好,起碼唔會俾貓踩熄部機
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: littlefighter 時間: 2023-2-4 00:23
請問ching有無開關掣淘link?
作者: octa 時間: 2023-2-4 00:40
唔貼link 啦,你可以試搵”開機鍵”有好多揀
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Midas 時間: 2023-2-4 11:26
[attach]2358582[/attach]
[attach]2358583[/attach]
昨日睇到呢部, AORUS C300 GLASS,有冇師兄用過?

