作者: paliny 時間: 2022-12-2 12:43 標題: 求砌機List 7-8K
用途: 一般
遊戲: Flight Simulator X (順暢,畫質中等可接受,顯示咭如可不要可放在其他用)
要求: Intl,不要LED燈,,要 WIFI
有mon 有 window 10
作者: PX8584 時間: 2022-12-2 14:21
中央處理器
► [砌機優惠] Intel Core i5-12400F 6核心12線程 Tray (不含散熱器)
$1,110
顯示卡
► 【「賞嚟買」優惠】GALAX 1-Click OC GeForce RTX 3070 8G OC 顯示卡 (LHR)
$3,649
主機板
► 【MSI 11月優惠】MSI 微星 PRO B660M-A WIFI DDR4 Micro-ATX 主機板 (DDR4)
$1,090
RAM (記憶體)
► G.Skill Ripjaws V Black DDR4 3200 MHz 16GB (8GB x 2) (F4-3200C16D-16GVKB)
$445
SSD (固態硬碟)
► AITC KP800 1TB 3D TLC M.2 NVMe PCIe 4.0 x 4 SSD
$699
電源
► MSI 微星 MAG A650BN 650W 80Plus Bronze 銅牌 火牛 (5年保)
$379
風冷散熱器
► ThermalRight 利民 Assassin X 120 Refined SE 風冷散熱器
$199
機箱
► MSI 微星 MAG FORGE 112R ATX 機箱
$365
總計 $7,936
作者: raylee 時間: 2022-12-2 14:23
本帖最後由 raylee 於 2022-12-2 21:40 編輯
12400 $6844
[attach]2350630[/attach]
13600k $8317
[attach]2350641[/attach]
https://www.dcfever.com/trading/view.php?id=9923798
作者: PX8584 時間: 2022-12-2 16:13
中央處理器
► Intel Core i5-13600K 14核心20線程 Tray (不含散熱器)
$2,450
顯示卡
► SAPPHIRE 藍寶石 PULSE Radeon RX 6600 8G 顯示卡
$1,999
主機板
► ASRock 華擎 Z790M PG Lightning/D4 Micro-ATX 主機板 (DDR4)
$1,425
RAM (記憶體)
► G.Skill Ripjaws V Black DDR4 3200 MHz 16GB (8GB x 2) (F4-3200C16D-16GVKB)
$445
SSD (固態硬碟)
► AITC KP800 1TB 3D TLC M.2 NVMe PCIe 4.0 x 4 SSD
$699
電源
► MSI 微星 MAG A650BN 650W 80Plus Bronze 銅牌 火牛 (5年保)
$379
水冷散熱器
► 【11月優惠】Enermax LIQMAX III 240 ARGB 240mm 水冷散熱器
$399
機箱
► MONTECH AIR 100 LITE Micro-ATX 機箱 - Black 黑色
$349
總計 $8,145
via HKEPC Reader for Android
作者: paliny 時間: 2022-12-3 08:56
多謝各位意見。
睇完各位意見,多數用i5 13代,顯咭平平地用,想問問要求唔太高用1660同6600會差好遠嗎。
粒CPU用有內顯不要顯咭用中階現FS又能否玩到?
作者: raylee 時間: 2022-12-3 11:16
pls advise yr existing config,
did it try fsx ?
u could wait 13400 ~2023/1
作者: tsunheimat2 時間: 2022-12-3 12:50
回覆 5# paliny
搵咗下 fs 好似係微軟模擬飛行,模擬飛行優化好差,比較需要 gpu。
內顯應該就屬於一個玩唔到嘅狀態
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tsunheimat2 時間: 2022-12-3 12:55
uhd770 唔係好搵到,不過750都唔會差好多,低畫質得 10fps
https://youtu.be/na1-Ddz9Bzg
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: paliny 時間: 2022-12-3 18:29
依家用i5-8代內顯玩 flight simulator 98,試裝過fsx,但唔流暢。趁換機想轉玩fsx。
如果1月出13400可以等等。
睇完各師兄意見多數用13代,顯咭價錢見1660用6600差不多。無其他選擇就多數用6600。
又主板790同690分別大嗎?
pls advise yr existing config,
did it try fsx ?
u could wait 13400 ~2023/1
raylee 發表於 2022-12-3 11:16
作者: paliny 時間: 2022-12-3 18:31
基本上只玩fs,會揾張平平地顯咭玩下,唔想花大筆在顯咭上。
作者: raylee 時間: 2022-12-4 08:45
本帖最後由 raylee 於 2022-12-4 12:46 編輯
1660 super 都唔貴, 再平可找二手
師兄亦可先加顯卡(如需要加新牛), 其他再等
https://www.youtube.com/watch?v=J3qkq1PKLZc

