作者: chantelise9k 時間: 2022-6-5 20:50 標題: 求升級意見, 想玩4k game
本帖最後由 chantelise9k 於 2022-6-5 20:59 編輯
希望沒發錯版面....
主要想順玩 horizon zero(舊果隻) 再加 elden ring (未買) , 4k 特效全開或中高
本人現時配置:
CPU: AMD 2600 + 原裝散熱
MB: Gigabyte B450 pro wifi
ram: 2x8G 3000mhz+ 2x16G 3200mhz, 一直長用2933, 最近連2933都入唔到windows...只用2133
VGA: gigabyte 3080ti
psu: Antec HCG 1000W
case: corsair ... 夠裝喵頭英風冷 or 360水冷
Mon: 4k 一般, 60Hz (LG 34wk95u)
目前玩horizon, 好似CPU過熱...會玩玩下停左係到....
因此, 有數個方案心思思,
(1) 換一個風冷, 試下玩唔玩到1080p畫質之類
(2) 換5800x or 5900x, 但係我無咩多工需求
而且5900x 的PBO係咩? 就算買左...應該唔玩超頻
另, 升級5900x, 好似要更新bios, 而且mainboard本身好似弱弱地, 4+3 相供電 怕 support唔盡...
本人希望用風冷多於水冷, 如果intel i7 / i5 亦可順玩4k全高, 可考慮一次過換版+U
(3) 等多半年...等ryzen 4 出再決定
ram 係...2年前亂買的.... 因此有一組係3200, 一組係3年前3000...牌子相同, 好似係corsair
3080ti係差不多最貴時買的...(我太失敗了)
作者: gigabyte 時間: 2022-6-5 21:06
本帖最後由 gigabyte 於 2022-6-5 21:35 編輯
建議你AM4出到時先換機啦 無謂而家嘥太多錢升级。 Cpu過熱會唔會係啲散熱膏乾咗呀?如果我無記錯B450晶片 可能要升級bios 先有機會用到5X00 系Cpu 你要去返底板廠網站查返先得。 啱啱我查咗升到F60版本bios可以支援5800X 順便換埋個散熱器
(3) 等多半年...等ryzen 4 出再決定
作者: raylee 時間: 2022-6-5 22:14
希望沒發錯版面....
主要想順玩 horizon zero(舊果隻) 再加 elden ring (未買) , 4k 特效全開或中高
本人 ...
chantelise9k 發表於 2022-6-5 20:50
take out "ram: 2x8G 3000mhz"
作者: PX8584 時間: 2022-6-6 06:53
本帖最後由 PX8584 於 2022-6-6 06:56 編輯
一係而家買風冷先
再掟走 8x2 3000RAM 之後等 AM4 先升
Thermalright Peerless Assassin 120 雙塔式風冷散熱器PA120 (包含1700扣具) $320
如果轉 intel
Intel Core i7-12700K Processor 12C 20T 25M Cache, up to 5.00 GHz, FCLGA1700 $2980
MSI 微星 MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 Z690,DDR4,LGA 1700, Intel 2.5Gb Lan,WiFi6,USB3.2 Type-C ATX M/B $1870
Corsair iCUE H150i ELITE 黑色 CAPELLIX Liquid CPU Cooler 360mm 水冷散熱器CW-9060048-WW $1350
Corsair 32GB Kit CMW32GX4M2E3200C16 Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz (2x16GB) $1110
via HKEPC Reader for Android
作者: chantelise9k 時間: 2022-6-6 21:03
ths a lot
等我去買隻風冷用住先, 其實playgame唔急
作者: Chris5 時間: 2022-6-6 22:08
本帖最後由 Chris5 於 2022-6-6 22:15 編輯
熱愛 horizon zero dawn 玩家路過
本人電腦
i7-9750H
RTX2060 mobile 6GB
16GB DDR4
2TB m2 ssd
因為 HZD 更新了加入 DLSS, 現時用
- Nvidia driver -> Image Scaling On
- 入 game 用 2954 x 1662 (77%)
- DLSS 打開, 畫質優先
- Game 畫質開預設(中)
- 限制 40fps
推上 28" 4K monitor, 大部份時間 keep 40fps, 動態畫質收貨, 操作感良好, 一周目完成(玩左100hrs 以上), 試過幾次 FC (更新前)
體驗良好, 純分享

純供參考

