標題: 舊機想翻新 求指點 [打印本頁]
作者: wingsky116 時間: 2022-4-12 19:23 標題: 舊機想翻新 求指點
6年前砌左部機
配置如下 :
[attach]2315178[/attach]
火牛係 SHARKOON WPM600W 80+ BRONZE CM ATX P.S.
前兩年有發文問過要細改大致係點
但後尾無換 自己近期砌左部新既
想呢部舊既俾親戚個仔翻新拎去用
暫時自己研究落都係換DISPLAY同加SSD
親戚個仔應該都係打下LOL或者其他線上遊戲
睇中GTX 1650 唔想再揀A卡
但1650好多都缺貨 可能要再等一排
SSD 未知應該揀邊款
底板好似唔支援直插果種
自己唔太識呢方面
想揀容量256GB平平地
拎去放WINDOWS同遊戲用
舊有HDD就照保留
希望幫手指點同推介下
如無意外會係飛馬果度買
順帶一問 其實顯示卡係咪唔洗理太多
揀同款同型號最平果隻就OK ?
見好多都係同款同型號 但價差好幾百
我爬文剩係知道SUPER會貴啲
或者GAMING字眼會有燈咁樣又貴少少
麻煩各位師兄了 !
作者: gigabyte 時間: 2022-4-12 21:01
本帖最後由 gigabyte 於 2022-4-12 21:31 編輯
Ssd:256GB ssd容量好快唔夠用建議用500GB。 舊底板無M2槽 所以用2.5吋sata ssd就得
Crucial 2.5" MX500 500GB SATA3 SSD Drive (CT500MX500SSD1, 560MB/s Read, 510MB/s Write)
SSD固態硬碟
$415
顯示卡 :如果淨係打LoL級數遊戲 而家用緊嗰張都夠曬 或者想用N卡可以試下改用1050Ti。 顯示卡售價 反應用料質素。 橙仔其實上係一個外觀好睇D對效能無幫助
1050Ti效能參考:
https://youtu.be/WCJ6xVHIznA
唔介意用二手嘢1070(二手大約$1000~$1400 視乎牌子)都可以考慮下 不過1070絕大部分都已經過咗保養。1070效能=1660
部機有咁上下日子 或者可以換個塔式cpu散熱器。 其他嘢我唔建議你再揼錢落去
作者: wingsky116 時間: 2022-4-12 21:31
本帖最後由 wingsky116 於 2022-4-12 21:36 編輯
回覆 2# gigabyte
唔該師兄
因為我都想幫親戚慳錢
諗住256GB SSD平平地用到佢換新機咁
應該1-2年時間 ?
但如果換500GB呢隻可以換落將來新機度
咁都可以考慮下
顯示卡問題主要係我想連螢幕俾埋佢
HP款既w1907
冇HDMI接頭
因為我本身部舊機都係VGA接DVI入R7 360度
見有幾款1650插頭好似無DVI位所以先煩緊邊隻好
你提供果款其實同我睇果款差100蚊
(飛馬買既話 只係你果款有貨我果款未有
我果款係 INNO3D GeForce GTX 1650 TWIN X2 OC 顯示卡
插頭望落應該有DVI 無意外既話會岩用
其實我呢部機上年玩LOL仲係好順
但我玩射擊遊戲FPS可能會比較低
同埋佢有用我部機玩過其他遊戲 (唔係大作
縮放畫面情況下由固定60FPS跌到3,4X
所以想搵張好少少既卡俾佢用多1-2年咁
搵1650都係覺得如果一年換新機
最少呢張卡都可以跟多一排
散熱器部份我就唔敢搞了
好耐之前拆過出黎換散熱膏
差啲砌唔返入去 四個角禁極都禁唔到
而且換左顯卡同SSD 睇下溫度再決定要唔要換埋
因為親戚想用消費卷俾
所以唔知佢會唔會另外用錢買二手卡咁
我未必得閒陪佢地搞 所以先想上網幫佢地訂貨
佢地俾錢就搞掂
再次感謝師兄抽時間回覆
作者: gigabyte 時間: 2022-4-12 21:35
1650因為係免電卡所以效能唔係太理想。 你隻火牛嘅供電 1070級數都夠力推。 而且 1070 多數有dvi
作者: wingsky116 時間: 2022-4-12 21:39
回覆 4# gigabyte
因為飛馬同終端都冇1070
得返你講果張1050Ti
所以如果消費卷搞得掂真係得1050Ti/1650咁
師兄都係建議買1050Ti會好啲 ?
作者: gigabyte 時間: 2022-4-12 21:44
本帖最後由 gigabyte 於 2022-4-12 21:45 編輯
1650 始終係比較新嘅卡效能一定係1650會比較優勝
https://youtu.be/ijfSC0blIGs
就買1650。
作者: wingsky116 時間: 2022-4-12 21:47
本帖最後由 wingsky116 於 2022-4-12 21:50 編輯
回覆 6# gigabyte
收到 多謝師兄指點
即刻去問幾時有貨
感激不盡 ~
另外想問問 如果真係想連CPU散熱一齊換
即係塔散 我隻底板換邊隻會比較好 ?
作者: gigabyte 時間: 2022-4-12 22:00
本帖最後由 gigabyte 於 2022-4-12 22:04 編輯
可以選擇啲入門級嘅。十分 容易安裝
【淘宝】https://m.tb.cn/h.fJNI4lx?tk=LgSy277LjNQ「银欣(SilverStone)KR02塔式CPU散热器/PWM风扇/多平台Intel AMD」
点击链接直接打开
【淘宝】https://m.tb.cn/h.fKO5CbZ?tk=YQ87277KhSm「银欣SilverStone KR03 塔式CPU散热器/蓝光风扇/多平台Intel AMD」
点击链接直接打开
【淘宝】https://m.tb.cn/h.fqOdiLa?tk=mPfQ277JkXi「超频三 黄海冷静+ CPU散热器 1150/5/6 AMDCPU风扇 智能调速3热管」
点击链接直接打开
作者: wingsky116 時間: 2022-4-12 22:06
回覆 8# gigabyte
多謝師兄細心解答 暫時冇其他問題
謝謝你 ~
作者: gigabyte 時間: 2022-4-12 22:08
依家大陸好多高速公路封咗淘寶可能好麻煩,可以去深水埗新高登都有類似
作者: wingsky116 時間: 2022-4-12 22:33
知道 但而家剩係搞顯卡同SSD都有排等了
搞完呢樣再睇下點
因為我上網睇I5未必要用到塔散 除非真係風扇嘈得好勁
作者: raylee 時間: 2022-4-13 10:36
本帖最後由 raylee 於 2022-4-13 10:47 編輯
只加ssd算啦, 遲D先買張二手1650
作者: wingsky116 時間: 2022-4-13 18:14
回覆 12# raylee
其實我都諗過剩加SSD
因為打某幾隻GAME
FPS拉遠視角下
雖然唔可以穩定60
但拉返近會穩定60
主要係打機讀圖食硬碟需求
有時真係讀得好慢
我都唔知應該係邊度入手搞好
作者: raylee 時間: 2022-4-13 19:43
本帖最後由 raylee 於 2022-4-13 22:38 編輯
i5-4590 也不太強, 遲D一摒再想
作者: wingsky116 時間: 2022-4-13 22:56
收到 師兄 3Q
我睇下有冇貨先
冇貨就買SSD試下情況再決定要唔要換埋卡
作者: raylee 時間: 2022-4-13 23:37
本帖最後由 raylee 於 2022-4-14 00:33 編輯
Reason :-
Intel Core i5-4590 is too weak for NVIDIA GeForce GTX 1650 on 1440 × 900 pixels screen resolution for Graphic Card Intense Tasks.
This configuration has 21.2% of processor bottleneck
https://pc-builds.com/bottleneck ... card-intense-tasks/
ref only :
https://www.dcfever.com/trading/view.php?id=9537639
作者: wingsky116 時間: 2022-4-14 16:42
本帖最後由 wingsky116 於 2022-4-14 16:44 編輯
回覆 16# raylee
難怪上面師兄會推薦我換1050Ti好過1650
睇完你個網先知我粒U未必發揮到張卡既全部性能
因為我諗住1650可以用返1,2年
或者之後親戚換部普普地既電腦都用得返張卡
照咁睇落真係可以剩換SSD了
始終顯卡個價仲未到最低 而家入手好似幾蝕 ..

