Board logo

標題: 求$3000-$4000 ITX(文書)砌機list [打印本頁]

作者: hoi456hk    時間: 2022-3-5 22:59     標題: 求$3000-$4000 ITX(文書)砌機list

近日小弟妹妹WFH!但部電腦突然入唔到WIN
見佢部腦都用在6-7年所以索性幫佢砌個部!
只要求睇下片,開下FILE,excel順少少就得
可以的話最好就用ITX機箱
$3000-$4000 budget
作者: kan08642hhh    時間: 2022-3-5 23:44

[quote]近日小弟妹妹WFH!但部電腦突然入唔到WIN
見佢部腦都用在6-7年所以索性幫佢砌個部!
只要求睇下片,開下FILE,e ...
hoi456hk 發表於 2022-3-5 22:59 [/si
   
呢個budget 買部廠機算吧

https://www.dell.com/zh-hk/shop/dell-%E6%A1%8C%E4%B8%8A%E5%9E%8B%E9%9B%BB%E8%85%A6/inspiron-%E7%B2%BE%E5%B7%A7%E6%A1%8C%E4%B8%8A%E5%9E%8B%E9%9B%BB%E8%85%A6/spd/inspiron-3910-desktop/ins3910-d1302?view=configurations
作者: gigabyte    時間: 2022-3-5 23:52

近日小弟妹妹WFH!但部電腦突然入唔到WIN
見佢部腦都用在6-7年所以索性幫佢砌個部!
只要求睇下片,開下FILE,e ...
hoi456hk 發表於 2022-3-5 22:59


會唔會考慮用窄身sfx機箱,用matx底板可以減低成本就返徊預算
作者: hoi456hk    時間: 2022-3-6 00:00

因為屋企空間有限
可以的話都係想用ITX
同埋呢個budget我無預WIN同顯示卡價錢
用到內顯就得
作者: hoi456hk    時間: 2022-3-6 00:02

回覆 2# kan08642hhh


廠機升級較難所以唔會考慮
作者: gigabyte    時間: 2022-3-6 00:24

本帖最後由 gigabyte 於 2022-3-6 00:56 編輯

Intel 2C4T Pentium Gold G7400 Alder Lake (3.7GHz,6MB Cache,LGA 1700,10nm) CPU BOX       
HK$870               

Crucial 8GB CT8G4DFS632A DDR4 3200MHz (1x8GB) Ram       
X2
HK$270        X2

Crucial 500GB P2 M.2 2280 CT500P2SSD8 3D NAND PCIe 3.0 x4, NVMe 1.3 SSD 固態硬碟       
HK$376       

SilverStone 300W SFX 系列 SST-SX300-B Micro ATX (SFX) 80Plus Bronze 火牛       
HK$350                文書嚟講夠用

ASRock 華擎 H670M-ITX/ax (DDR4) LGA 1700,2.5Gb Lan & Intel 1Gb Lan,U3.2 Gen2 Type-C,WiFi ax Mini-ITX       
HK$1360       

金額 Total: HK$3496 (未包itx機箱)

就返個預算有少少頭大身細  淨低果$500就去死角大舖買個岩心水itx箱。建議加多少少預算換i3或i5
作者: kan08642hhh    時間: 2022-3-6 02:43

回覆  kan08642hhh


廠機升級較難所以唔會考慮
hoi456hk 發表於 2022-3-6 00:02


問題係你既預算不足
你就算自已砌到 將來想升級都唔係容易既事
作者: PowerShot    時間: 2022-3-6 11:40

去海鮮舫買部 Asrock deskmoni x300
作者: hoi456hk    時間: 2022-3-6 11:47

本帖最後由 hoi456hk 於 2022-3-6 11:49 編輯

回覆 5# hoi456hk
作者: hoi456hk    時間: 2022-3-6 11:49

Intel 2C4T Pentium Gold G7400 Alder Lake (3.7GHz,6MB Cache,LGA 1700,10nm) CPU BOX       
HK$870               

Crucial ...
gigabyte 發表於 2022-3-6 00:24



    多謝師兄意見!我決定聽師兄意見加大少少budget換i3或i5
不過師兄可唔可以介紹過第二塊板!最好就MSI如果無ASUS或Gigabyte都得
因為我買ASRock板3次都用唔到1年可能我同ASRock板唔係好夾
作者: raylee    時間: 2022-3-6 11:59

本帖最後由 raylee 於 2022-3-6 12:58 編輯
多謝師兄意見!我決定聽師兄意見加大少少budget換i3或i5
不過師兄可唔可以介紹過第二塊板!最好就MSI ...
hoi456hk 發表於 2022-3-6 11:49


new budget $? please

i5-11400 $4090
[attach]2309438[/attach]

Amd 5600g  $5000
[attach]2309439[/attach]
作者: Ahmok    時間: 2022-3-6 12:16

本帖最後由 Ahmok 於 2022-3-6 12:18 編輯

交錯稿.............
作者: gigabyte    時間: 2022-3-6 12:44

多謝師兄意見!我決定聽師兄意見加大少少budget換i3或i5
不過師兄可唔可以介紹過第二塊板!最好就MSI ...
hoi456hk 發表於 2022-3-6 11:49



Gigabyte技嘉 GA-B660I AORUS PRO DDR4 LGA1700 iTX Main Board
$1580

可能晶片缺乏12代好似無乜Itx出
作者: raylee    時間: 2022-3-6 13:03

近日小弟妹妹WFH!但部電腦突然入唔到WIN
見佢部腦都用在6-7年所以索性幫佢砌個部!
只要求睇下片,開下FILE,e ...
hoi456hk 發表於 2022-3-5 22:59


try to boot in safe mode
作者: hoi456hk    時間: 2022-3-6 15:15

多謝咁多位師兄意見
作者: gigabyte    時間: 2022-3-6 15:28

多謝咁多位師兄意見
hoi456hk 發表於 2022-3-6 15:15



    依部都可以考慮一下
https://youtu.be/N4K05vdiAPk
作者: hoi456hk    時間: 2022-3-6 18:30

依部都可以考慮一下
gigabyte 發表於 2022-3-6 15:28



我都有睇過這部!都會考慮!多謝師兄意見
作者: alan216hk    時間: 2022-3-7 18:08

多謝師兄意見!我決定聽師兄意見加大少少budget換i3或i5
不過師兄可唔可以介紹過第二塊板!最好就MSI ...
hoi456hk 發表於 2022-3-6 11:49

同你一樣, 同Asrock都唔係好夾.
對上嗰塊Asrock, 3年就玩完(應該計好數)

買過3塊Asus, 最耐嗰塊應該有8年, 仲生勾勾.

Asus係貴啲, 用落個品牌無想像中咁神, 始終都有Bug.

嚟緊想試吓MSI, GiGa, 其他牌子, 可能仲抵買啲

想慳位反而應該睇吓啲ITX箱, 而家啲ITX箱越出越巨型

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hoi456hk    時間: 2022-3-7 23:12

[quote]同你一樣, 同Asrock都唔係好夾.
對上嗰塊Asrock, 3年就玩完(應該計好數)

買過3塊Asus, 最耐嗰塊應該有8 ...
alan216hk 發表於 2022-3-7 18:08 [/q

四間公司的板我到用個!我覺得Asrock最差
可能QC唔係太好!
作者: gigabyte    時間: 2022-3-8 12:10

精英耐用過Asrock好多。可惜精英退出零售市場
作者: ckyuen2    時間: 2022-3-8 13:16

本帖最後由 ckyuen2 於 2022-3-8 13:20 編輯

個budget連埋箱的話建議11代
應該好過12代i3 12100更唔好講pentium
求其H510 ITX: $700
i5 11500 box with fan: $1400-1500
機箱 silverstone ML09B: $499
sfx power: $400-500
ddr4 16GBx1: $400-$500 [H510得單通道,留位加條好過]
NVMe 512GB SSD: $400-500
咁都大約四千啦喎,上B560就仲貴少少
作者: ckyuen2    時間: 2022-3-8 13:19

Gigabyte技嘉 GA-B660I AORUS PRO DDR4 LGA1700 iTX Main Board
$1580

可能晶片缺乏12代好似無乜Itx出 ...
gigabyte 發表於 2022-3-6 12:44



成街h610但係唔捨得放落itx啫,否則點支持B660 ITX 賣咁貴
作者: hoi456hk    時間: 2022-3-8 21:39

個budget連埋箱的話建議11代
應該好過12代i3 12100更唔好講pentium
求其H510 ITX: $700
i5 11500 box with ...
ckyuen2 發表於 2022-3-8 13:16



謝謝師兄意見
作者: gigabyte    時間: 2022-3-9 17:48

成街h610但係唔捨得放落itx啫,否則點支持B660 ITX 賣咁貴
ckyuen2 發表於 2022-3-8 13:19


以前310 410都有itx板出 依代直情冇添呀
作者: ckyuen2    時間: 2022-3-13 16:24

以前310 410都有itx板出 依代直情冇添呀
gigabyte 發表於 2022-3-9 17:48



    樓主唔like嘅asrocX而家就有報價,但加少少錢就夠上丐版B660 itx
作者: 萌    時間: 2022-3-13 20:25

自己砌一定冇MSI DP20Z同Asrock DeskMini咁細,都係砌差唔多4000
作者: alan168hk    時間: 2022-3-13 23:54

回覆 26#


最近部舊機壞壞, 都諗住轉部Deskmin X300, Budget 有限諗緊用4650G /5600G 好.
作者: a51094601    時間: 2022-3-16 09:45

買部廠機好過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2