作者: 西班牙 時間: 2021-10-14 16:48 標題: 唔該各位HKEPC師兄, $8000 想試下玩After Effects
電腦低能, 新手係度請教咁多位HKEPC師兄, 有錯請多多見怪

舊機壞了, 想砌部新機預$8000 筆直,
想剪到4K VIDEO 同玩1080P AFTER EFFECTS (新手整下簡單opening),
因為自知筆直有限, 所以放棄左打機要求
自家舊機張 4GD5 Asus GTX1050ti CERBERUS 可以重用嗎? 等第時有筆直再買
底板想一致用返Asus
https://youtu.be/mbWFEITNLL4
睇左呢條片講影響AE表現既硬件如下
1. RAM 越高 preview 同 output 越快越順
2. CPU 計算
3. Nvidia 顯卡 GPU 會有D幫助
跪求各位師兄出招, 小弟電腦硬件白痴, 真係唔識野的
點樣平衡配置最好, 求大家指教
以上要求同內容有咩不足, 多多包容

作者: raylee 時間: 2021-10-14 17:06
本帖最後由 raylee 於 2021-10-15 22:31 編輯
I ve seen yr post in 2018 & know yr mainboard w/ ver.2409 bios support 5600x/5800x
u could just upgrade yr cpu to 5800x w/ + ram 32gb
or
upgrade yr cpu to 5600x w/ + disp card gtx3060
if 1050ti to be re-used
the full list total $5835
[attach]2287578[/attach]
作者: 西班牙 時間: 2021-10-16 18:22
本帖最後由 西班牙 於 2021-10-16 18:33 編輯
[attach]2287894[/attach]
RAY兄真有心, 首先係度感謝感謝先
上圖係我舊機既LIST, 底版, RAM 同DISPLAY 果D重用都OKAY
聽完RAY兄建議, 我想買AMD Ryzen 5 5600系 CPU + 提升RAM
5600X 同 5600G, 我DISPLAY廢, 若果買5600G 會唔會幫到我廢既DISPLAY~?
定其實係無特別, 買5600X 性價比好D
而家RAM 得16GB (8GB X 2), 若想加多32GB RAM, 係咪買返相同牌子, 相同時脈會最好~? (因小時候試過亂插燒底版)
單條32GB 配2條舊8GB可行嗎? 單條可以留番個位第時再加都方便D
多謝RAY兄幫忙, 小弟真係電腦新手先有以上咁多問題, 多多包容
作者: raylee 時間: 2021-10-16 19:12
本帖最後由 raylee 於 2021-10-16 19:28 編輯
Ram : 16+32gb=48gb 還不夠?有預算可16+64gb=80gb; 加單條不能行dual channel; 後加一对不一定要同牌子同頻, 底板認到会用較低頻行
1050ti 比 vega(5600g)快, ie 1050ti配5600x 最快
給參考 :5600x 快 2600x ~50%
作者: 西班牙 時間: 2021-10-17 13:05
本帖最後由 西班牙 於 2021-10-17 13:11 編輯
多謝指導~
睇黎加 32GB (16GB X 2)
AMD RYZEN 5 5600X + 1050 TI 暫時睇落最好
另請教, 插RAM 順序 係咪先插one pair 大GB既RAM先, 後插細的一pair

作者: raylee 時間: 2021-10-17 13:43
本帖最後由 raylee 於 2021-10-17 14:17 編輯
多謝指導~
睇黎加 32GB (16GB X 2)
AMD RYZEN 5 5600X + 1050 TI 暫時睇落最好
另請教, 插RAM 順序 ...
西班牙 發表於 2021-10-17 13:05
better
ps : before taking out the 2600x, pls make sure the bios of mainboard is ver.2409 or above
作者: 西班牙 時間: 2021-10-17 16:22
better
ps : before taking out the 2600x, pls make sure the bios of mainboard is ver.2409 or above ...
raylee 發表於 2021-10-17 13:43
I am the default F1 version
As i cant find the ver.2409 in the officical Website, could I download the lastest F62d
https://www.gigabyte.com/hk/Moth ... ort#support-dl-bios
作者: raylee 時間: 2021-10-17 17:38
I am the default F1 version
As i cant find the ver.2409 in the officical Website, could I dow ...
西班牙 發表於 2021-10-17 16:22
sure
作者: 西班牙 時間: 2021-10-20 17:07
計畫總是趕不上變化, 去問左3間有無5600x 賣, 間間都話要跟底板買先賣

有無師兄知道而家變度有得單粒買
謝謝各位
作者: raylee 時間: 2021-10-20 18:25
本帖最後由 raylee 於 2021-10-20 18:29 編輯
Jumbo : AMD Ryzen 5 5600X 100-100000065BOX 6C/12T,3.7GHz,35MB Cache,TSMC 7nm,Socket AM4 CPU w/CPU Fan ~ @$2230 有貨 單買ok
作者: lewis1115 時間: 2021-10-24 18:24
可以既話64gb ram up
via HKEPC Reader for Android

