標題: 有無得砌mini PC? [打印本頁]
作者: suna 時間: 2021-2-10 09:23 標題: 有無得砌mini PC?
因為舊底有粒I7 3770同啲ram,SSD咁
唔知有無得砌?因為一般見mini PC都係得廠機!
主要係諗住擺電視隔離普通文書(唔係砌ITX啊)
唔該咁多位先
作者: bbsunny 時間: 2021-2-10 10:37
淘2手Lenovo m92p?
係得tiny機先成個機頂盒咁細
作者: suna 時間: 2021-2-10 10:45
回覆 2# bbsunny
thank師兄先,因為就係見淘寶先有廠機幾二手case出售,但好似係無D OEM或者方便自己砌既件!
暫時按廠機睇,HP elite 8300 好似唔錯
作者: javacomhk 時間: 2021-2-10 18:21
淘寶有沒搵過?
