Board logo

標題: 有無得砌mini PC? [打印本頁]

作者: suna    時間: 2021-2-10 09:23     標題: 有無得砌mini PC?

因為舊底有粒I7 3770同啲ram,SSD咁
唔知有無得砌?因為一般見mini PC都係得廠機!
主要係諗住擺電視隔離普通文書(唔係砌ITX啊)
唔該咁多位先
作者: bbsunny    時間: 2021-2-10 10:37

淘2手Lenovo m92p?
係得tiny機先成個機頂盒咁細
作者: suna    時間: 2021-2-10 10:45

回覆 2# bbsunny
thank師兄先,因為就係見淘寶先有廠機幾二手case出售,但好似係無D OEM或者方便自己砌既件!
暫時按廠機睇,HP elite 8300 好似唔錯
作者: javacomhk    時間: 2021-2-10 18:21

淘寶有沒搵過?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2