Board logo

標題: 請問有冇師兄淘過好似機頂盒咁細好平既電腦仔做文書機 ? [打印本頁]

作者: wilson99hk    時間: 2021-1-1 13:25     標題: 請問有冇師兄淘過好似機頂盒咁細好平既電腦仔做文書機 ?

請問有冇師兄淘過好似機頂盒咁細既好平電腦仔做文書機 ?

我見黃金都有雜牌, 我諗都係大陸牌子, 不如自己淘 !

有冇師兄分享 ? 謝謝 !
作者: ckyuen2    時間: 2021-1-1 14:14

請問有冇師兄淘過好似機頂盒咁細既好平電腦仔做文書機 ?

我見黃金都有雜牌, 我諗都係大陸牌子, 不如自己淘 ...
wilson99hk 發表於 2021-1-1 13:25



如果自己有laptop 用嘅ram
淘部二手barebone 兩三百真係唔多使問意見
作者: presarioch    時間: 2021-1-1 14:15

買Zotec 打爆Spec 上網文書夠用十年八載。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: woody_world    時間: 2021-1-1 15:10

之前玩過蝸牛嘅,J1900播720p60都唔惦,之後淘過兩隻:

1. 工業用6-port 路由,3865U / 8GB / 64GB MSATA,約九百幾人仔,無聊試裝Win 10玩下,一般上網順,但得一個HDMI port又無sound card,都係用嚟做返路由。

2. Beelink GK55,J4125 / 8GB / 256GB M.2 / Dual HDMI / Dual GbE,千一人仔有找,呢隻相當滿意,插兩隻芒行FHD,播1080p60 CPU < 10%,缺點係J4125只能支援最多8GB,文書上網嚟講無得輸。
作者: wilson99hk    時間: 2021-1-1 15:47

謝謝以上師兄, 自己以往經驗都係砌過幾部 MATX desktop, 冇 notebook/laptop,
見而家黃金有 D 咁細部機仔, 想學下, 玩下 !
作者: Eiffel    時間: 2021-1-1 15:54

直接買INTEL NUC唔好咩?
或者去旺電買華碩的NUC
作者: wilson99hk    時間: 2021-1-1 16:35

INTEL/華碩果 D 好似貴 D, 要三千幾 ! 淘寶諗住平 D ! 千幾蚊 ! 都只係要文書機,
謝謝師兄 !
作者: woody_world    時間: 2021-1-1 20:44

淘寶嘢係平,無原裝Windows,佢話佢嗰個係「純淨版」喎…另外都唔預佢保養,襟唔襟就睇彩數啦。公司用Asus Vivo Mini i5十代過五千,同事都有介紹Intel NUC但圍起都唔平,反正都係砌就不如Asrock Deskmini好過,玩味多。

我考慮自己喺屋企上網睇片電視只係FHD,一部dual display 出到1080p60我已經夠用,我一向都當千零蚊用到兩年當贏嘅心態。
作者: wilson99hk    時間: 2021-1-1 21:12

本帖最後由 wilson99hk 於 2021-1-1 21:13 編輯

Asrock Deskmini 又要自己加 Ram, CPU, 而且都唔細部啦 !
你介紹既淘寶 Beelink 一千蚊就幾岩心水, 反正係屋企做 freelance,
老翻 Win10 + office 冇問題 ! Thx !
作者: 邪惡的化身    時間: 2021-1-5 19:24

試過買兩次都係冇乜點用就忍唔住賣出去
唔好話開網頁或者睇片睇相
就算開普通文件都慢
作者: chue    時間: 2021-1-6 03:38

[youtube]Ycz6TXrP-W8[/youtube]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2