Board logo

標題: 舊U仲值唔值得用 [打印本頁]

作者: TDA1521A    時間: 2020-12-11 02:38     標題: 舊U仲值唔值得用

有粒FX8350係手,仲值唔值得買返塊板砌返用,平時都係用嚟睇下youtube多
作者: latali    時間: 2020-12-11 04:37

只係睇youtube既話係唔值,因為可以用手機睇。
作者: TDA1521A    時間: 2020-12-12 20:31

回覆 2# latali

有時都會玩下舊game,BF4/GTA5
作者: ckyuen2    時間: 2020-12-12 20:57

粒U效能好過而家賣街嘅pentium gold
但咁大風扇聲睇YouTube 啦喎
作者: TDA1521A    時間: 2020-12-12 21:50

回覆 3# TDA1521A
係打機先大風,平時就唔覺,同埋有降頻降壓用
作者: CometCrasher    時間: 2020-12-13 21:54

俾林仔落LN2
試下可唔可以上8GHz

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: vsp    時間: 2020-12-14 15:23

一舊水搵塊2手板續命
唔係要俾幾千買全新





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2