Board logo

標題: 請教平用文書機 [打印本頁]

作者: w00tw00t    時間: 2020-9-16 13:45     標題: 請教平用文書機

舊機
Operating System
        Windows 7 旗艦版 64-bit SP1
CPU
        Intel Core i3 3220 @ 3.30GHz        45 °C
        Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
        8.00GB Dual-Channel DDR3 (9-9-9-24)
Motherboard
        ASUSTeK COMPUTER INC. P8B75-M LX (LGA1155)        38 °C
Graphics
        LG IPS FULLHD (1920x1080@60Hz)
        LG TV (1920x1080@60Hz)
        2047MB NVIDIA GeForce GT 630 (ASUStek Computer Inc)        46 °C
Storage
        931GB Western Digital WDC WD10EADX-00TDHB0 (SATA (SSD))        41 °C
        2794GB TOSHIBA DT01ACA300 (SATA (SSD))        41 °C
        2794GB TOSHIBA DT01ACA300 (SATA (SSD))        41 °C
Optical Drives
        DTSOFT Virtual CdRom Device
Audio
        High Definition Audio 裝置


喇叭開大聲聽到有好勁white noise沙聲左一排, 而家間唔中右邊會冇聲, 應該係壞底版?
有時用tv 做display 睇片, hdmi 出聲正常冇事

扒文見到呢個組合, 用返舊火牛VS450 同舊HDD
AMD Ryzen 3 3200G  $780

ASRock B450M Steel Legend DDR-4 AM4 M.ATX M/B  $610

G.Skill Ripjaws V DDR4-3200MHz CL16 2x8GB 16GB Kit  $510

Kingston A2000 500GB Gen3 M.2 2280 NVMe 1.3 SSD  $490

total ~2390

好似3200G 冇乜貨? ram 如冇呢款是但3200MHz 2x8GB ok嗎, ssd 是否有其他推介, 謝謝各位大佬
作者: w00tw00t    時間: 2020-9-16 14:02

仲有裝左新機, GT 630可以掉得, right?
作者: gigabyte    時間: 2020-9-16 15:27

本帖最後由 gigabyte 於 2020-9-16 15:29 編輯
仲有裝左新機, GT 630可以掉得, right?
w00tw00t 發表於 2020-9-16 14:02



  係。或者留翻做後備

TV卡可能無win 10 driver要留意
作者: w00tw00t    時間: 2020-9-16 17:29

明白 THX
順便問下裝新機步驟
上M$ down 定win10 installer 放係USB手指
只插M2 SSD 裝就ok 對嗎? THX x 10000

係。或者留翻做後備

TV卡可能無win 10 driver要留意
gigabyte 發表於 2020-9-16 15:27

作者: sport    時間: 2020-9-16 18:24

Intel Core i3-10100 box  $875

ASRock B460M Pro4 DDR4 LGA-1200 M.ATX M/B  $710

G.Skill Ripjaws V DDR4-3200MHz CL16 2x8GB 16GB Kit  $510

Kingston A2000 500GB Gen3 M.2 2280 NVMe 1.3 SSD  $490

=$2585
作者: w00tw00t    時間: 2020-9-16 18:32

THX

回覆 5# sport
作者: gigabyte    時間: 2020-9-16 19:20

明白 THX
順便問下裝新機步驟
上M$ down 定win10 installer 放係USB手指
只插M2 SSD 裝就ok 對嗎? THX x 10 ...
w00tw00t 發表於 2020-9-16 17:29


https://briian.com/23608/

插M2 ssd都可以裝得。
作者: w00tw00t    時間: 2020-9-16 20:09

thx thx

回覆 7# gigabyte


B450M Steel Legend 原來係hdmi + displayport 出
mon 得hdmi + dvi IN, 電視得hdmi, 兩者都係普遍FHD
原本舊displaycard dvi > hdmi 轉插去電視, hdmi > mon hdmi, 兩個display

新機諗住買個displayport > hdmi 轉插, 有冇特別野要注意?
作者: gigabyte    時間: 2020-9-16 20:14

本帖最後由 gigabyte 於 2020-9-16 20:18 編輯

依個我都未試過真係答你唔到
作者: aqwed110    時間: 2020-9-17 23:14

你個喇叭用左幾耐?
一般係喇叭零件老化引起沙聲或無聲既機會高D
作者: w00tw00t    時間: 2020-9-18 13:50

~8年
耳筒插機箱前面一樣有好勁white noise
神奇地清完塵後冇事了! XD

你個喇叭用左幾耐?
一般係喇叭零件老化引起沙聲或無聲既機會高D
aqwed110 發表於 2020-9-17 23:14





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2