Board logo

標題: 求LIST E6500 [打印本頁]

作者: 呀van    時間: 2010-10-2 18:52     標題: 求LIST E6500

家中有粒E6500
想砌一部比家中的老豆用
睇電視係最重要
用DDR3 RAM
板最緊要係有4條RAM位 (老豆好喜歡自己搞電腦野....留返2條RAM位 比佢自己加~呵呵)
有冇介紹
作者: 真衰鬼    時間: 2010-10-2 23:29

家中有粒E6500
想砌一部比家中的老豆用
睇電視係最重要
用DDR3 RAM
板最緊要係有4條RAM位 (老豆好喜歡自己 ...
呀van 發表於 2010-10-2 18:52

Zotac GF9300 mATX $8xx 灣仔298
Adata DDR2 800 2G $282
Hitachi 500GB HD $287
DVD $145
Magic Pro ProHDTV S $270
Antec neo eco 400 $400
Case $200
Total $13xx
作者: 呀van    時間: 2010-10-2 23:32

板用咩好?!想用可支援 DDR3的板

因為DDR2 太貴了~
作者: 真衰鬼    時間: 2010-10-2 23:50

板用咩好?!想用可支援 DDR3的板

因為DDR2 太貴了~
呀van 發表於 2010-10-2 23:32

G41只有2條ram槽的,另有DDR2+DDR3共4條槽的,要不要?
作者: 呀van    時間: 2010-10-2 23:59

M~介紹下先~
難得老豆出聲拎拉E6500 出來~
廢事搞都佢睇唔到電視~
作者: 呀van    時間: 2010-10-4 01:22

有冇人可以介紹下仲可以e6500岩用ge底板
想用ddr3~ 2gb
作者: sixshotz    時間: 2010-10-4 02:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2