作者: 呀van 時間: 2010-10-2 18:52 標題: 求LIST E6500
家中有粒E6500
想砌一部比家中的老豆用
睇電視係最重要
用DDR3 RAM
板最緊要係有4條RAM位 (老豆好喜歡自己搞電腦野....留返2條RAM位 比佢自己加~呵呵)
有冇介紹
作者: 真衰鬼 時間: 2010-10-2 23:29
Zotac GF9300 mATX $8xx 灣仔298
Adata DDR2 800 2G $282
Hitachi 500GB HD $287
DVD $145
Magic Pro ProHDTV S $270
Antec neo eco 400 $400
Case $200
Total $13xx
作者: 呀van 時間: 2010-10-2 23:32
板用咩好?!想用可支援 DDR3的板
因為DDR2 太貴了~
作者: 真衰鬼 時間: 2010-10-2 23:50
G41只有2條ram槽的,另有DDR2+DDR3共4條槽的,要不要?
作者: 呀van 時間: 2010-10-2 23:59
M~介紹下先~
難得老豆出聲拎拉E6500 出來~
廢事搞都佢睇唔到電視~
作者: 呀van 時間: 2010-10-4 01:22
有冇人可以介紹下仲可以e6500岩用ge底板
想用ddr3~ 2gb
作者: sixshotz 時間: 2010-10-4 02:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

