標題: 比下意見!!!! [打印本頁]
作者: alan133 時間: 2010-9-19 20:03 標題: 比下意見!!!!
板:MSI H55M-E33
cpu:i5 760
RAM:A-DATA DDR3 1333 2GB
HDD:Western Digital 1TB WD10EALS
DVD W: LG GH22NS40
VGA:1GB sapphire hd5770 HDMI DDR5
機箱:CM 335
火牛:cooler master RealPowerPro 460w 80+銅
呢個list算係咩階級?
作者: Smithy 時間: 2010-9-21 08:47
你會唔會用黎超頻?
呢塊板既超頻能力麻麻,而且d槽亦較少,如果你想要多d槽或者超頻,建議轉另一塊
ASUS P7P55-LX P55,DDR3 M/B HK$ 930.00
不過價錢就貴少少
作者: b103823 時間: 2010-9-21 11:40
應該係中階..CHING唔加多2G RAM?
