Board logo

標題: 比下意見!!!! [打印本頁]

作者: alan133    時間: 2010-9-19 20:03     標題: 比下意見!!!!

板:MSI H55M-E33
cpu:i5 760
RAM:A-DATA DDR3 1333 2GB
HDD:Western Digital 1TB WD10EALS
DVD W: LG GH22NS40
VGA:1GB sapphire hd5770 HDMI DDR5
機箱:CM 335
火牛:cooler master RealPowerPro 460w 80+銅
呢個list算係咩階級?
作者: Smithy    時間: 2010-9-21 08:47

你會唔會用黎超頻?
呢塊板既超頻能力麻麻,而且d槽亦較少,如果你想要多d槽或者超頻,建議轉另一塊
ASUS P7P55-LX P55,DDR3 M/B        HK$ 930.00       
不過價錢就貴少少
作者: b103823    時間: 2010-9-21 11:40

應該係中階..CHING唔加多2G RAM?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2