作者: 史卓文 時間: 2011-9-15 08:27 標題: 有機會違版規, 取消
本帖最後由 史卓文 於 2011-9-16 15:38 編輯
CANCEL
作者: metralfields 時間: 2011-9-15 16:17
can you tell me the dimension or modal no?
作者: dennix 時間: 2011-9-15 16:22
好似Porter Tokyo唔會用個人仔Logo的吊牌@@
作者: 史卓文 時間: 2011-9-15 17:40
今晚睇睇
作者: 史卓文 時間: 2011-9-15 17:40
我自己買過兩個都有...
作者: 史卓文 時間: 2011-9-16 03:57
約 40cm x 30cm x 10cm
作者: Harley-Davidson 時間: 2011-9-16 09:13
c hing,
請問防唔防水?
作者: stresemann 時間: 2011-9-16 09:23
本帖最後由 stresemann 於 2011-9-16 09:34 編輯
我估唔得囉.......

作者: coltrane 時間: 2011-9-16 14:25
>>"唔好問我真定假貨, 因為是人地送的, 我當超A貨賣, 為免爭拗, 請唸清楚先下BID."
師兄, 如果唔係真貨, 就係侵權物品啊~
附註 :以下物品禁止買賣或徵求
l. 任何侵權物品、來自hkepc 之禮物、大專手提電腦及其配額。
作者: 陳豪 時間: 2011-9-16 15:02
好坦白.......你唔拎上手係好難分的...
我都買左個假野.....最初真係好新淨....咩牌同袋都有齊.....你唔睇入面係分唔到的
不過咩左一段時間就好快殘...
不過樓主...請問你可以影一影袋入面個PORTER 個牌子牌出來嗎

