Board logo

標題: 想知有沒Evpad/安博門市Demo [打印本頁]

作者: eded    時間: 2022-6-9 17:27     標題: 想知有沒Evpad/安博門市Demo

找過好多Post, 兩者好壞唔同的Fans都係參半
Ev 有4K片靚D
安博出產最長年份同比較長用都沒問題
去門市買有個好處是買左有問題可以返去店
好多人介紹去新高一X,那走去左問佢有什麼分別啦
佢話沒Demo我唔緊要,佢答我有什麼都可上網睇到。
我特登去門市就係唔知想問你,當然你有權答任可野既,可能係我樣衰囉
有沒Ching知道那可看到demo呢?
作者: 士碌架    時間: 2022-6-9 18:14

幾個月前  現在有無就  唔知
荃豐地牢  某電腦店
有個大叔係專員  
想試邊部 都得
可試小雲 安博 evpad boss
作者: eded    時間: 2022-6-9 21:12

幾個月前  現在有無就  唔知
荃豐地牢  某電腦店
有個大叔係專員  
想試邊部 都得
可試小雲 安博 evpad bos ...
士碌架 發表於 2022-6-9 18:14



謝謝回覆
作者: Mickey616    時間: 2022-6-10 10:33

深X都二樓,有個白色衫小姐姐,任你玩 任你試 ,當然你係要買啦!!!
作者: kcw    時間: 2022-6-10 12:48

新高登電腦廣場1樓la, 一智
作者: eded    時間: 2022-6-10 15:52

回覆 4# Mickey616


真Q
我就係佢個度試同買左安博了
作者: eded    時間: 2022-6-10 15:55

我話買、佢開部新機試機
另外都見到有人買機、不過唔知佢買乜
作者: Mickey616    時間: 2022-6-10 18:52

回覆  Mickey616


真Q
我就係佢個度試同買左安博了
eded 發表於 2022-6-10 15:52

你幾點去買??
作者: eded    時間: 2022-6-10 23:43

本帖最後由 eded 於 2022-6-10 23:49 編輯

Lunch time 後囉,最初見到有一個人同兩個朋友一齊問野
之後一個人返轉頭買
Ching 唔會係你下麻。。。
我買完先見到你的Post
作者: samsamhk    時間: 2022-6-11 17:52

想問下宜家係腦場900港紙有冇機會買到安博9?
作者: MAX100    時間: 2022-6-11 20:42

找過好多Post, 兩者好壞唔同的Fans都係參半
Ev 有4K片靚D
安博出產最長年份同比較長用都沒問題
去門市買有 ...
eded 發表於 2022-6-9 17:27


依家好多舖都唔會做到咁揚,而且驚人放蛇
你個樣生面口又後生,佢地未必肯答你野

以前黃金好多舖都開著個電視任試,仲有專人promter 解答問題,依家都無晒了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2