作者: 131213 時間: 2021-11-20 00:43 標題: Now e 盒子死咗
本帖最後由 131213 於 2021-11-23 10:02 編輯
真垃圾,Android 7.1不斷出now e Android tv己經停止,跟住就迫你更新,
撳完更新之後,就一直hold住係度。
23Nov2021:
感謝師兄提供意見,
佢CPU散熱都做得幾好....
Clear CMOS, 雙WIPE, reboot就入得返去,真係上左android 9
佢個system都做左4GB,仲有3GB幾可以裝APP

lattice taiwan RAM

三星eMMC KLM8G1GETF

CMOS 位置

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2293829&k=b543b62c4d8ebaf46d39bdcea8f86322&t=1782187597&sid=160n3xehv4v

作者: kofz 時間: 2021-11-20 02:05
本帖最後由 kofz 於 2021-11-20 02:06 編輯
過咗一年未?
我部由18年世界盃用到而家都正常運作
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 131213 時間: 2021-11-20 02:19
應該冇保養,網上二手買返嚟
作者: hithand 時間: 2021-11-20 09:28
now e 盒其實同台灣鴻海便當盒子一樣hardware, 試吓參考吓1754樓嘅做法
https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=347&t=5077946&p=176
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 131213 時間: 2021-11-20 09:57
now e 盒其實同台灣鴻海便當盒子一樣hardware, 試吓參考吓1754樓嘅做法
https://m.mobile01.com/topicde ...
hithand 發表於 2021-11-20 09:28
感謝師兄,我試下先
作者: TH30 時間: 2021-11-20 10:42
請問二手盒子有咩內容睇?
作者: kofz 時間: 2021-11-20 20:41
新聞台好似都要 join plan先睇到
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: lpfleung 時間: 2021-11-21 07:39
過咗1年後HKT 唔會換,不如去carousell 買過,我見$180-230都買到
via HKEPC Reader for Android
作者: longkwan 時間: 2021-11-21 10:19
nowe 盒真係垃圾黎
netflix 又唔比裝
disney+ 又冇聲
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 131213 時間: 2021-11-21 16:31
now e 盒其實同台灣鴻海便當盒子一樣hardware, 試吓參考吓1754樓嘅做法
https://m.mobile01.com/topicde ...
hithand 發表於 2021-11-20 09:28
成功左
作者: 131213 時間: 2021-11-21 16:31
可以用facebook app同smart youtube tv
上網睇波
作者: hithand 時間: 2021-11-21 20:42
回覆 10# 131213
正
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 131213 時間: 2021-11-23 09:58
本帖最後由 131213 於 2021-11-23 10:03 編輯
23Nov2021:
感謝師兄提供意見,
佢CPU散熱都做得幾好....
Clear CMOS, 雙WIPE, reboot就入得返去,真係上左android 9
佢個system都做左4GB,仲有3GB幾可以裝APP

lattice taiwan RAM

三星eMMC KLM8G1GETF

CMOS 位置

作者: mkboy76 時間: 2021-11-23 10:39
唔知呢個盒可唔可以FLASH 做便當盒? 人地係可以睇NETFLIX 的
作者: 131213 時間: 2021-11-23 10:51
你要有佢個ROM先,另外便當盒好似要台灣電話號碼先用到
BTW:我唔睇NETFLIX
作者: hithand 時間: 2021-11-23 11:23
回覆 13# 131213
感謝ching 詳細分享, 我都save 返佢日後ref
btw我攪黎去disney+都係無聲,想放棄..
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: mkboy76 時間: 2021-11-23 11:35
回覆 131213
感謝ching 詳細分享, 我都save 返佢日後ref
btw我攪黎去disney+都係無聲,想放棄..
via HKE ...
hithand 發表於 2021-11-23 11:23
所以我已經換左chromecast with google tv, 咩都睇到, 好好用, 係個遙控會有時傻傻地, 無咩大問題, 手機當個app 後基本上好多野都cast 到去tv 睇, 另外black friday 又可以買隻fire tv stick 4k, 都好好用, 只係無play store, 但都係乜都睇到
作者: kanzone 時間: 2021-11-23 11:51
23Nov2021:
感謝師兄提供意見,
佢CPU散熱都做得幾好....
Clear CMOS, 雙WIPE, reboot就入得返去,真係上左 ...
131213 發表於 2021-11-23 09:58
lattice taiwan RAM
Lattice SII9135ACTU 係 HDMI Receiver…
作者: hithand 時間: 2021-11-23 13:05
回覆 17# mkboy76
但係轉chromecast with google tv好似無咩upgrade 感, 本身now e 都有chromecast功能, android機可以share screen過去
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 131213 時間: 2021-11-23 14:07
唔係ram尼咩?
作者: 131213 時間: 2021-11-23 14:08
想問now e個遙控係唔係好快冇電?可以點做好?
同埋想問下大家,有冇broswer app好用?
作者: fatlo 時間: 2021-11-24 13:19
Smart youtubetv可以 上網睇波?
作者: 131213 時間: 2021-11-24 14:22
上網睇波自己找link
作者: ZTEuser 時間: 2021-11-29 16:37
回覆 16# hithand
Disney+ 冇聲係 Disney+ 問題, Google Play 有好多台灣人投訴過, 不過, 有人教要降到最低 resolution, 實測可行, 但畫質慘不忍睹
作者: fatlo 時間: 2021-11-29 18:32
本帖最後由 fatlo 於 2021-11-29 18:43 編輯
回覆 24# ZTEuser
Nowe播DISNEY 無聲,解決方法係當播放時按上制去聲道 [配音] 選擇設定,有兩個english 選其中一ENGLISH[AUDIO DESCRIPTION]呢個就會有聲,nowe機頂盒現在只得呢個配音有聲
啱啱睇亞洲電影片集裹,龍珠Z 布洛尼,只得日文聲道都出到聲,究竟係NOWE問題定DINSEY問題?有無師兄去投訴下?
作者: hithand 時間: 2021-11-29 18:55
我問過disney cs, 叫我reboot, reinstall...
14 樓有人講解決方法, 我試左我唔得
https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=347&t=6494967&p=2
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: ncyaa 時間: 2021-11-29 19:54
肯定係now e盒問題。我之前試用apple tv個app,啲電影又係只有旁述個聲軌先有聲,正常英語無聲,Disney+未試,我估都係一樣問題。
不過如果部now e駁落部AV擴音機睇apple tv係有聲嘅,仲出到dolby atmos,後來我直接駁落電視先無聲。我估disney+極有可能都係一樣。但因為我已經有xbox同apple tv 4k睇apple tv 同disney+,所以費事嘥時間試部now e。
作者: 131213 時間: 2021-11-30 11:16
想問下大家now e 仲可以有d咩玩?
有冇咩browser好用?
作者: hithand 時間: 2021-11-30 12:23
正常android 盒咁用, 仲可以跟港人話電視guide 改launcher, 俾錢買app 加airplay
browser download apk 裝返chrome, 不過要mouse先好用d
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)


