Board logo

標題: Now e 盒子死咗 [打印本頁]

作者: 131213    時間: 2021-11-20 00:43     標題: Now e 盒子死咗

本帖最後由 131213 於 2021-11-23 10:02 編輯

真垃圾,Android 7.1不斷出now e Android tv己經停止,跟住就迫你更新,
撳完更新之後,就一直hold住係度。

20051811509aaa12e1c26d549f.jpg


23Nov2021:
感謝師兄提供意見,
佢CPU散熱都做得幾好....
Clear CMOS, 雙WIPE, reboot就入得返去,真係上左android 9
佢個system都做左4GB,仲有3GB幾可以裝APP



lattice taiwan RAM



三星eMMC KLM8G1GETF



CMOS 位置



圖片附件: 20051811509aaa12e1c26d549f.jpg (2021-11-20 00:43, 57.82 KB) / 下載次數 127
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2293829&k=b543b62c4d8ebaf46d39bdcea8f86322&t=1782187597&sid=160n3xehv4v


作者: kofz    時間: 2021-11-20 02:05

本帖最後由 kofz 於 2021-11-20 02:06 編輯
真垃圾,Android 7.1不斷出now e Android tv己經停止,跟住就迫你更新,
撳完更新之後,就一直hold住係度。 ...
131213 發表於 2021-11-20 00:43

過咗一年未?

我部由18年世界盃用到而家都正常運作

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 131213    時間: 2021-11-20 02:19

過咗一年未?

我部由18年世界盃用到而家都正常運作

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ...
kofz 發表於 2021-11-20 02:05


應該冇保養,網上二手買返嚟
作者: hithand    時間: 2021-11-20 09:28

真垃圾,Android 7.1不斷出now e Android tv己經停止,跟住就迫你更新,
撳完更新之後,就一直hold住係度。 ...
131213 發表於 2021-11-20 00:43

now e 盒其實同台灣鴻海便當盒子一樣hardware, 試吓參考吓1754樓嘅做法

https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=347&t=5077946&p=176

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 131213    時間: 2021-11-20 09:57

now e 盒其實同台灣鴻海便當盒子一樣hardware, 試吓參考吓1754樓嘅做法

https://m.mobile01.com/topicde ...
hithand 發表於 2021-11-20 09:28


感謝師兄,我試下先
作者: TH30    時間: 2021-11-20 10:42

應該冇保養,網上二手買返嚟
131213 發表於 2021-11-20 02:19 AM


請問二手盒子有咩內容睇?
作者: kofz    時間: 2021-11-20 20:41

請問二手盒子有咩內容睇?
TH30 發表於 2021-11-20 10:42

新聞台好似都要 join plan先睇到

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: lpfleung    時間: 2021-11-21 07:39

過咗1年後HKT 唔會換,不如去carousell 買過,我見$180-230都買到

via HKEPC Reader for Android
作者: longkwan    時間: 2021-11-21 10:19

nowe 盒真係垃圾黎
netflix 又唔比裝
disney+ 又冇聲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 131213    時間: 2021-11-21 16:31

now e 盒其實同台灣鴻海便當盒子一樣hardware, 試吓參考吓1754樓嘅做法

https://m.mobile01.com/topicde ...
hithand 發表於 2021-11-20 09:28



    成功左
作者: 131213    時間: 2021-11-21 16:31

請問二手盒子有咩內容睇?
TH30 發表於 2021-11-20 10:42



    可以用facebook app同smart youtube tv
上網睇波
作者: hithand    時間: 2021-11-21 20:42

回覆 10# 131213

  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 131213    時間: 2021-11-23 09:58

本帖最後由 131213 於 2021-11-23 10:03 編輯
回覆  131213

正   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
hithand 發表於 2021-11-21 20:42


23Nov2021:
感謝師兄提供意見,
佢CPU散熱都做得幾好....
Clear CMOS, 雙WIPE, reboot就入得返去,真係上左android 9
佢個system都做左4GB,仲有3GB幾可以裝APP



lattice taiwan RAM



三星eMMC KLM8G1GETF



CMOS 位置


作者: mkboy76    時間: 2021-11-23 10:39

唔知呢個盒可唔可以FLASH 做便當盒? 人地係可以睇NETFLIX 的
作者: 131213    時間: 2021-11-23 10:51

唔知呢個盒可唔可以FLASH 做便當盒? 人地係可以睇NETFLIX 的
mkboy76 發表於 2021-11-23 10:39



    你要有佢個ROM先,另外便當盒好似要台灣電話號碼先用到
BTW:我唔睇NETFLIX
作者: hithand    時間: 2021-11-23 11:23

回覆 13# 131213

感謝ching 詳細分享, 我都save 返佢日後ref
btw我攪黎去disney+都係無聲,想放棄..

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: mkboy76    時間: 2021-11-23 11:35

回覆  131213

感謝ching 詳細分享, 我都save 返佢日後ref
btw我攪黎去disney+都係無聲,想放棄..

via HKE ...
hithand 發表於 2021-11-23 11:23



    所以我已經換左chromecast with google tv, 咩都睇到, 好好用, 係個遙控會有時傻傻地, 無咩大問題, 手機當個app 後基本上好多野都cast 到去tv 睇, 另外black friday 又可以買隻fire tv stick 4k, 都好好用, 只係無play store, 但都係乜都睇到
作者: kanzone    時間: 2021-11-23 11:51

23Nov2021:
感謝師兄提供意見,
佢CPU散熱都做得幾好....
Clear CMOS, 雙WIPE, reboot就入得返去,真係上左 ...
131213 發表於 2021-11-23 09:58

lattice taiwan RAM


Lattice SII9135ACTU 係 HDMI Receiver…
作者: hithand    時間: 2021-11-23 13:05

回覆 17# mkboy76

但係轉chromecast with google tv好似無咩upgrade 感, 本身now e 都有chromecast功能, android機可以share screen過去

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 131213    時間: 2021-11-23 14:07

Lattice SII9135ACTU 係 HDMI Receiver…
kanzone 發表於 2021-11-23 11:51



    唔係ram尼咩?
作者: 131213    時間: 2021-11-23 14:08

想問now e個遙控係唔係好快冇電?可以點做好?
同埋想問下大家,有冇broswer app好用?
作者: fatlo    時間: 2021-11-24 13:19

可以用facebook app同smart youtube tv
上網睇波
131213 發表於 2021-11-21 16:31


Smart youtubetv可以 上網睇波?
作者: 131213    時間: 2021-11-24 14:22

Smart youtubetv可以 上網睇波?
fatlo 發表於 2021-11-24 13:19



    上網睇波自己找link
作者: ZTEuser    時間: 2021-11-29 16:37

回覆 16# hithand


    Disney+ 冇聲係 Disney+ 問題, Google Play 有好多台灣人投訴過, 不過, 有人教要降到最低 resolution, 實測可行, 但畫質慘不忍睹
作者: fatlo    時間: 2021-11-29 18:32

本帖最後由 fatlo 於 2021-11-29 18:43 編輯

回覆 24# ZTEuser

Nowe播DISNEY 無聲,解決方法係當播放時按上制去聲道 [配音] 選擇設定,有兩個english 選其中一ENGLISH[AUDIO DESCRIPTION]呢個就會有聲,nowe機頂盒現在只得呢個配音有聲
啱啱睇亞洲電影片集裹,龍珠Z 布洛尼,只得日文聲道都出到聲,究竟係NOWE問題定DINSEY問題?有無師兄去投訴下?
作者: hithand    時間: 2021-11-29 18:55

回覆  ZTEuser

Nowe播DISNEY 無聲,解決方法係當播放時按上制去聲道 [配音] 選擇設定,有兩個english 選其 ...
fatlo 發表於 2021-11-29 18:32

我問過disney cs, 叫我reboot, reinstall...

14 樓有人講解決方法, 我試左我唔得
https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=347&t=6494967&p=2

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: ncyaa    時間: 2021-11-29 19:54

回覆  ZTEuser

Nowe播DISNEY 無聲,解決方法係當播放時按上制去聲道 [配音] 選擇設定,有兩個english 選其 ...
fatlo 發表於 2021-11-29 18:32


肯定係now e盒問題。我之前試用apple tv個app,啲電影又係只有旁述個聲軌先有聲,正常英語無聲,Disney+未試,我估都係一樣問題。

不過如果部now e駁落部AV擴音機睇apple tv係有聲嘅,仲出到dolby atmos,後來我直接駁落電視先無聲。我估disney+極有可能都係一樣。但因為我已經有xbox同apple tv 4k睇apple tv 同disney+,所以費事嘥時間試部now e。
作者: 131213    時間: 2021-11-30 11:16

想問下大家now e 仲可以有d咩玩?
有冇咩browser好用?
作者: hithand    時間: 2021-11-30 12:23

想問下大家now e 仲可以有d咩玩?
有冇咩browser好用?
131213 發表於 2021-11-30 11:16

正常android 盒咁用, 仲可以跟港人話電視guide 改launcher, 俾錢買app 加airplay

browser download apk 裝返chrome, 不過要mouse先好用d

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2