Board logo

標題: 請問有幾多人買咗電視會自己安裝? [打印本頁]

作者: yanchoki    時間: 2021-8-18 20:39     標題: 請問有幾多人買咗電視會自己安裝?

啱啱買咗部p記,貨就黎咗,但等師傅要成5日 諗緊好唔好自己開箱

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: mesi    時間: 2021-8-18 20:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simontang    時間: 2021-8-18 21:47

自行拆盒發現爆屏, P記不會換!!
作者: postmastur    時間: 2021-8-18 21:51

啱啱買咗部p記,貨就黎咗,但等師傅要成5日  諗緊好唔好自己開箱

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3. ...
yanchoki 發表於 2021-8-18 20:39



    電視有咩要安裝?  你要擺上吊架?  普通電視擺係枱無野要安裝架喎
作者: countryboy    時間: 2021-8-18 22:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Nightcatcat    時間: 2021-8-18 22:29

自行拆盒發現爆屏, P記不會換!!
simontang 發表於 2021-8-18 21:47

對啊,所以上次師傅替我安裝時,他把隨身cam戴在頭上,取得同意才開始拍開箱片。開箱後,叫我確定顯示屏沒有花痕,才開始安裝上腳架。

via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2021-8-18 22:58

對啊,所以上次師傅替我安裝時,他把隨身cam戴在頭上,取得同意才開始拍開箱片。開箱後,叫我確定顯示屏 ...
Nightcatcat 發表於 2021-8-18 22:29



    戴CAM咁緊要?  公司連佢師父都唔信呀?!
作者: TH30    時間: 2021-8-18 23:05

上個禮拜去睇電視機,職員都話多單到裝唔切,等下喇。想換 ...
countryboy 發表於 2021-8-18 10:27 PM


又多得消廢卷牙?
作者: antonyhk    時間: 2021-8-18 23:13

平平地買小米43吋,自己搬、自己裝上掛牆架、自己裝掛牆bookshelf speaker、自己安mini-amp及subwoofer, 係房用2.1睇戲聽歌不知幾正
作者: 高登阿伯    時間: 2021-8-19 01:16

戴CAM咁緊要?  公司連佢師父都唔信呀?!
1個閒人 發表於 2021-8-18 22:58


只係有片為証,以免出事同客人口同鼻拗。
作者: Nightcatcat    時間: 2021-8-19 20:45

本帖最後由 Nightcatcat 於 2021-8-19 20:48 編輯
戴CAM咁緊要?  公司連佢師父都唔信呀?!
1個閒人 發表於 2021-8-18 22:58

信興啲師傅好好架,真係問埋想邊條 HDMI 線想插 AV1, AV2 次序, 接好晒 wifi, 確保用家識得開關轉台、用到 YouTube 先離開,又教用戶要扶住那個位置才可搬動電視機,臨尾再影多張電視畫面手機相。
作者: 士碌架    時間: 2021-8-19 22:16

32吋 樓下  先自己裝
上次幫老人 買部32吋
我自己拿走  panshop
都叫我 先開箱 睇下屏幕有無事 先好拿走
作者: ~Mars~    時間: 2021-8-20 11:39

自行拆盒發現爆屏, P記不會換!!
simontang 發表於 2021-8-18 21:47

痴乸線,當個客係賊咁嘅公司仲幫襯?即刻ban X 信興啦
作者: behappy    時間: 2021-8-20 12:16

痴乸線,當個客係賊咁嘅公司仲幫襯?即刻ban X 信興啦
~Mars~ 發表於 2021-8-20 11:39

其實間間都係咁, 好多客人裝(特別上牆)攪到爆左, 然後就賴 公司 比部壞野佢。
你知香港人幾精明咖啦。

via HKEPC Reader for Android
作者: SSII    時間: 2021-8-20 16:00

送貨等安裝唔係話難唔難裝
係要有佢公司既人上黎,開箱確認部電視機有無問題

所以呢d情況千奇咪自己搞,一開爆mon就自己吃曬


除非你係舖頭買到現貨,check好先出門,返去自己裝

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: countryboy    時間: 2021-8-20 17:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mars~    時間: 2021-8-20 21:09

其實間間都係咁, 好多客人裝(特別上牆)攪到爆左, 然後就賴 公司 比部壞野佢。
你知香港人幾精明咖啦。
...
behappy 發表於 2021-8-20 12:16

你咁講嘅話
幾千蚊部機都下下要師傅上來先裝得
唔怪得行貨咁貴

美加呢啲高薪tradesmen國家都係咁就死得
作者: C-Leung    時間: 2021-8-20 21:14

回復 11 #Nightcatcat

除咗教人點搬電視
其他應該都係基本服務

不過機到咗會想即時開箱玩,一般真係唔想等師傅來裝
作者: behappy    時間: 2021-8-21 00:03

回覆 17# ~Mars~

唔同國家 國情唔同,你睇下apple點解無左 即時換機 就知點解。

香港人工平,分開 送貨 和 安裝 都得,明明一個人理應可以做晒。
作者: siukat    時間: 2021-8-21 08:26

師傅裝機專業有經驗,知道著咩衫同點搬,唔會整花你部機,自己或裝修師傅裝,

諗住用個身借一借力,一個唔為意,身上一個皮帶扣,一抽鎖匙,

巳經足以收部電視皮
作者: C-Leung    時間: 2021-8-21 08:45

回復 19 #behappy

安裝同送貨分開
會唔會係唔想架車等?
快快手送咗貨揸車去下一單

安裝果個就自己搭車逐個地方上門安裝
作者: Nightcatcat    時間: 2021-8-21 22:48

回復 21 #C-Leung

AEON 買機,送貨果位係連隨把舊機回收走,佢身水身汗,基本上我唔覺得佢會裝機。


via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO    時間: 2021-8-21 23:21

你咁講嘅話
幾千蚊部機都下下要師傅上來先裝得
唔怪得行貨咁貴

美加呢啲高薪tradesmen國家都係咁就死得 ...
~Mars~ 發表於 2021-8-20 21:09


幾耐無買過電視,點解會問點解?
作者: NeTZoO    時間: 2021-8-21 23:26

痴乸線,當個客係賊咁嘅公司仲幫襯?即刻ban X 信興啦
~Mars~ 發表於 2021-8-20 11:39


你ban 哂所有電器公司都得了,你肯定所有人好誠實?
肯定識拆個大箱,爆左會自已認錯?
作者: Nightcatcat    時間: 2021-8-22 01:49

信興師傅都有講點解公司要包安裝,係自從公司用多了外判物流,有時係運輸時已經把盒頂壓扁了,因而屏幕也弄爆了,他自己都遇過兩單一開箱已經見到爆屏,要把開箱短片交回公司做證。
作者: ~Mars~    時間: 2021-8-22 13:28

你ban 哂所有電器公司都得了,你肯定所有人好誠實?
肯定識拆個大箱,爆左會自已認錯? ...
NeTZoO 發表於 2021-8-21 23:26

起碼十年無喺香港買過電視
我可以好肯定同你講一萬幾千蚊個電視大部份地方唔會包/迫你要代理師傅安裝,你幾耐無離開過香港?你肯定全世界人好誠實?肯定識拆個大箱,爆左會自已認錯?係香港人零舍弱智箱都拆唔掂?定係零舍蠱惑要師傅上門開箱做證?

比美加中國俾多幾千蚊,仲要等多幾日師傅上門安裝都覺得係合理,唔怪得香港代理咁好做
作者: freefdhk    時間: 2021-8-22 13:46

回覆  ~Mars~

唔同國家 國情唔同,你睇下apple點解無左 即時換機 就知點解。

香港人工平,分開 送貨 和  ...
behappy 發表於 2021-8-21 00:03



你係咪掉轉左來講 ?
香港人工貴 , 一個送貨司機如果送貨連安裝可能一日只搞到 10個客 , 要教埋個客用遇著西客分分鐘沒一個鐘都搞唔掂, 迫人下下用停車場咁。而純送貨唔岩安裝一日可以送到 30-50個客 . 一般 5分鐘搞掂一個好小會比人捉到。

然後搵個普通師傅做安裝 , 仲要係搭公共交通工具連停車場都慳返, 客人有幾多要安裝服務就讓他慢慢排。
作者: CMZ    時間: 2021-8-22 19:20

其實間間都係咁, 好多客人裝(特別上牆)攪到爆左, 然後就賴 公司 比部壞野佢。
你知香港人幾精明咖啦。
...
behappy 發表於 2021-8-20 12:16



    點解上牆會搞到爆咗?
作者: chue    時間: 2021-8-22 20:18

60寸超薄,爆唔奇
作者: behappy    時間: 2021-8-22 21:45

回覆 28# CMZ

後面用了太長的螺絲, 羅機時歪曲, 台面放左野,然後再放個mon上去整後面個架 ...
作者: askl    時間: 2021-8-23 21:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Nightcatcat    時間: 2021-8-24 00:07

雖則話電視包安裝,係羊毛出在羊身上,但有總代理著制服嘅師傅,戴埋防滑手套替客人安裝,而我一滴汗也沒有流過,真係覺得自己部4、5千元電視很高級似的。

via HKEPC Reader for Android
作者: noodle888    時間: 2021-8-24 08:24

雖然安裝冇難度,但有人幫緊係有佢幫
作者: vier    時間: 2021-8-25 13:28

本帖最後由 vier 於 2021-8-25 13:29 編輯

上2個月先自己裝左部P記50寸睇奧運
買機時供應商直約師傅,最後唔駛佢黎係電話上都好有交帶 而且係唔收費嘅。
不過如果係oled就唔會自己玩 睇見部機咁薄一個唔覺意用錯力就瞬間變7頭
作者: yanchoki    時間: 2021-8-25 13:50

雖然安裝冇難度,但有人幫緊係有佢幫
noodle888 發表於 2021-8-24 08:24

安裝當然唔難,係怕開箱已經爆咗mon/ 唔著機,當客戶自己整爛,硬食

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 南瓜hk    時間: 2021-8-25 18:11

自行拆盒發現爆屏, P記不會換!!
simontang 發表於 2021-8-18 21:47


我估間間代理都唔會包,所以千祈唔好搏。


.
作者: 南瓜hk    時間: 2021-8-25 18:23

本帖最後由 南瓜hk 於 2021-8-25 18:41 編輯
啱啱買咗部p記,貨就黎咗,但等師傅要成5日  諗緊好唔好自己開箱

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3. ...
yanchoki 發表於 2021-8-18 20:39


P牌最大問題係要C父指定邊一日去邊一區,
就唔啱時間就要等。


.
作者: awdcft    時間: 2021-9-2 23:27

盒都唔敢拆la, 唔關識唔識裝事
作者: simon_mme    時間: 2021-9-8 09:08

如果約左安裝千其咪自己開,有爆有爛要自己食
作者: simon_mme    時間: 2021-9-8 09:12

安裝當然唔難,係怕開箱已經爆咗mon/ 唔著機,當客戶自己整爛,硬食

via HKEPC IR Pro 3.6.1 -  ...
yanchoki 發表於 2021-8-25 13:50



所以就算座枱都約師傅哩安裝,實情係要佢開箱check爆 Mon或開唔到機之類問題。
佢親身開一但有事就一換一,唔洗煩。
作者: simon_mme    時間: 2021-9-8 09:14

安裝當然唔難,係怕開箱已經爆咗mon/ 唔著機,當客戶自己整爛,硬食

via HKEPC IR Pro 3.6.1 -  ...
yanchoki 發表於 2021-8-25 13:50



所以就算座枱都約師傅哩安裝,實情係要佢開箱check爆 Mon或開唔到機之類問題。
佢親身開一但有事就一換一,唔洗煩。

壞機都仲可以約維修,但爆Mon 9成當你人為。未用已經可以換新機。
作者: hk_marco    時間: 2021-9-9 19:18

買部oled座枱,都係等佢拆箱,無穿無爛,開得著先得。
不過遇著兩條二打六,上四粒螺絲,揸住個電批唔望個窿,上幾次都跌返出黎。set極都set唔到arc推yamaha soundbar,一時話佢公司送條線唔得,換左我用開條線又話hdmi有時係會唔夾。我最後話明白明白,推佢地快d走唔好阻住我setup
作者: CMZ    時間: 2021-9-12 20:28

回覆 42# hk_marco


    ARC真係有啲煩,依家部電視同喇叭都係P記
啲聲有時會跳,試咗幾條線都係咁
師父話天線訊號問題,冇得搞
作者: hk_marco    時間: 2021-9-12 21:08

咁用內置會唔會跳先?
作者: CMZ    時間: 2021-9-12 21:37

回覆 44# hk_marco


    部機都用咗幾年喇,唔算跳得密,諗住由佢算
內置喇叭應該冇問題
同埋轉出 PCM,唔出 Dolby digital 都好似冇事
但啲聲差好遠
作者: Kin_2012    時間: 2021-9-13 00:53

其實間間都係咁, 好多客人裝(特別上牆)攪到爆左, 然後就賴 公司 比部壞野佢。
你知香港人幾精明咖啦。
...
behappy 發表於 2021-8-20 12:16


上牆點攪到爆左?
作者: WHITERICE    時間: 2021-9-13 03:10

咁貴買行, 自己裝不如買水.
作者: wwallace    時間: 2021-9-14 00:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Player1234    時間: 2021-9-14 07:52

等代理裝。上個月等左五日信興師父上黎裝,比佢發現到盒外冇左張保修證。即刻同間舖跟返,自己裝唔知呢個情況會唔會當冇保
作者: Nightcatcat    時間: 2021-9-14 08:28

識還識,買得行機就梗係等師父裝啦,根本個價錢包咗裝機費用嘛。一部 Pan 電視閒閒地都用 5 - 7 年,點會等師父一兩日都等唔切。
作者: sing    時間: 2021-9-22 17:12

痴乸線,當個客係賊咁嘅公司仲幫襯?即刻ban X 信興啦
~Mars~ 發表於 2021-8-20 11:39



覺得唔需要師父
咪自己開囉

但你自己開
如果爆咗
代理冇可能分到係送貨過程中損壞
定係你之後自己整爆
佢俾咗option你有師父上嚟check+裝機
爆就換機
合情合理
你唔要係你嘅選擇
出事唔好喊
唔需話信興當啲客係賊
作者: foxkit    時間: 2021-9-23 16:55

某日本S牌子 , 到貨後自行安裝, 完美使用中.
作者: 1個閒人    時間: 2021-9-25 01:29

無謂食爛電視丫~~
如果24寸有送貨, 我都會等師父黎開箱
作者: 忠仔    時間: 2021-9-25 02:36

係鋪頭買果時check好~電視係冇野先好走
拎到屋企自己裝~咁咪唔洗等
傻嫁咩~等5日~如果本身係舊換新~
有部舊電視睇住先~咁樣要等5日咪等囉
如果係屋企部電視壞左睇唔到~
所以先買新電視~咁就緊係唔等啦
冇電視睇~好鬼大獲嫁喎
作者: 忠仔    時間: 2021-9-25 03:12

個職員拎部全新既俾你
都係現場開黎睇下有冇野先啦
唔check好部電視就離開鋪頭
點知原來已經爆左~或者有問題
之後送到你屋企~
要等五日師傅黎安裝
係呀你係好醒~等師傅黎要佢幫你安裝
咁岩~師傅開出黎發現部電視機真係爆左
總之唔關你事
但係又要等幾日~等佢送部新既過黎屋企
之後又要約師傅幫你安裝~又可能要等幾日~
所以最好就係鋪頭自己check清楚~
如果電視係四十幾吋樓下
就自己抬返屋企吧啦~
作者: ~Mars~    時間: 2021-9-30 21:17

覺得唔需要師父
咪自己開囉

但你自己開
如果爆咗
代理冇可能分到係送貨過程中損壞
定係你之後自己整爆
...
sing 發表於 2021-9-22 17:12

咁不如你講下,邊個國家買隻一萬幾千蚊四十幾五十吋電視係咁做嘅?
三十年前買隻29" CRT 唔會送貨過程中損壞?嗰時夠無師傅上嚟check+裝機啦
咁講係咪所有要送貨嘅大件電器都要師傅安裝?仲要隨時擺返三五七日有師傅得閒先同你裝?

要師傅上門睇實先肯認頭,唔係當個客係賊咁係咩?
作者: Y你特曲    時間: 2021-9-30 23:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: java2    時間: 2021-10-1 00:35

擺係枱都要裝腳

電視有咩要安裝?  你要擺上吊架?  普通電視擺係枱無野要安裝架喎
postmastur 發表於 2021-8-18 21:51

作者: java2    時間: 2021-10-1 00:37

我當年買3* 個 sales 都話唔好自己開箱

痴乸線,當個客係賊咁嘅公司仲幫襯?即刻ban X 信興啦
~Mars~ 發表於 2021-8-20 11:39

作者: countryboy    時間: 2021-10-1 01:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mars~    時間: 2021-10-1 02:28

理想與現實既分別啫,未出事就可以牙眨眨,出左事係咪你自己食先 !? 唔係到時就算刁民上身,香港個垃圾消 ...
countryboy 發表於 2021-10-1 01:16

買行貨焗住要硬食卸膊條款,唔代表件事係合理

只可以話,香港消費者保障係第三世界級別
幾廿年前,美加已經可以七日無理由退貨,嗰時話香港人點點點質素唔得會濫用蝕死廠商
幾廿年後,當天朝都已經做到七日無理由退貨,都仲有人喺度幫班垃圾代理講說話
作者: wwallace    時間: 2021-10-2 10:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddy    時間: 2021-10-2 15:03

信興安裝包上牆? $?
作者: behappy    時間: 2021-10-9 16:58

回覆 62# wwallace

點會無,大把case.
" 新買電視爛 SOXY不負責"
作者: wwallace    時間: 2021-10-9 18:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanchoki    時間: 2021-10-10 10:23

係鋪頭買果時check好~電視係冇野先好走
拎到屋企自己裝~咁咪唔洗等
傻嫁咩~等5日~如果本身係舊換新~
有部舊 ...
忠仔 發表於 2021-9-25 02:36

網上買 而且就算去大鋪買,你唔係直接去倉拎貨,點會有現貨比你check完自取

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2