Board logo

標題: 博士盒子壞咗Rom 開唔到機 [打印本頁]

作者: lpfleung    時間: 2021-4-6 09:28     標題: 博士盒子壞咗Rom 開唔到機

已拿回代理話無得修理,叫我自己試下下載個Rom 睇吓得唔得,但我都找唔到邊度有Rom 可以下載,各位師兄有無辦法可以幫忙,先謝

via HKEPC Reader for Android
作者: C-Leung    時間: 2021-4-6 10:38

代理都冇得整叫你自己試
作者: mokngaihong    時間: 2021-4-6 11:18

回覆 1# lpfleung
一過兩年自動壞話無得整啦,永不再用
作者: hkd    時間: 2021-4-6 13:04

回覆  lpfleung
一過兩年自動壞話無得整啦,永不再用
mokngaihong 發表於 2021-4-6 11:18

我同朋友共三部v2機差唔多同時死晒
有一部買完家人唔用,就收起左線都無插
見兩部死左搵返另一部出黎用兩日死埋

大家明啦
佢自己upgrade 自殺局人換機

之前boss v1係咁

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: mokngaihong    時間: 2021-4-6 23:01

本帖最後由 mokngaihong 於 2021-4-6 23:03 編輯

回覆 4# hkd

兩年死都算,我部1 年多的話新制式H265舊機唔support,  想水我買部新,彩佢有味,永不再買,
求其執部evpad 用左幾年到宜家無大問題
作者: 主版    時間: 2021-4-6 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hanzawa    時間: 2021-4-7 08:46

呢間代理好有趣
主版 發表於 2021-4-6 23:11


叫人下载ROM点解唔帮人顺手重装?想逃避责任唔想郁手,都起码指条路俾人嘛!
作者: fung_peace    時間: 2021-4-7 11:23

你都係問返代理的客服邊度下載ROM
再想下一步啦...

記得SHARE出來
作者: lpfleung    時間: 2021-4-7 11:51

Thanks all , 其實我都係拿返去新高登x智度問的,我2018年買,2019年壞咗,部機卡住咗喺BOSS 開機畫面,佢收$150換咗部新嘅比我,今次2021年就無咁好彩了,佢話呢個代理係咁,佢都無辦法,不過我見我今次係去得到刷rom 個畫面,所以就諗住自救一下。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: blackkh    時間: 2021-4-10 11:08

Thanks all , 其實我都係拿返去新高登x智度問的,我2018年買,2019年壞咗,部機卡住咗喺BOSS 開機畫面,佢 ...
lpfleung 發表於 2021-4-7 11:51



    boss永不再買,大約兩年就會block所有直播與點播
作者: blackkh    時間: 2021-4-10 11:10

我同朋友共三部v2機差唔多同時死晒
有一部買完家人唔用,就收起左線都無插
見兩部死左搵返另一部出黎用兩 ...
hkd 發表於 2021-4-6 13:04



    boxx跟本是奸商
作者: blackkh    時間: 2021-4-10 11:11

Thanks all , 其實我都係拿返去新高登x智度問的,我2018年買,2019年壞咗,部機卡住咗喺BOSS 開機畫面,佢 ...
lpfleung 發表於 2021-4-7 11:51


放棄boss這個品牌吧
作者: kens4    時間: 2021-4-10 12:31

回覆 9# lpfleung


    新高登x智  <---呢間野OK的
作者: lpfleung    時間: 2021-4-10 16:53

回覆  lpfleung


    新高登x智
kens4 發表於 2021-4-10 12:31

同意,我都幫佢買咗幾個盒,佢自己有講佢幫到我都會幫

via HKEPC Reader for Android
作者: hanzawa    時間: 2021-4-10 18:58

已拿回代理話無得修理,叫我自己試下下載個Rom 睇吓得唔得,但我都找唔到邊度有Rom 可以下載,各位師兄有無 ...
lpfleung 發表於 2021-4-6 09:28


咁即係有幫定冇幫?
作者: C-Leung    時間: 2021-4-10 19:06

本帖最後由 C-Leung 於 2021-4-10 19:08 編輯

回復 13 #kens4

我覺得service一般啫
之前應人要求幫趁佢買過部,唔記得係咪bozz,感覺個店員定老板都幾認叻
試機用佢放出來第2款remote(呢類盒來來去去都係果幾款remote,大致通用),點知d key略有不同,e.g. back掣變menu掣
佢見我禁到亂晒,有d唔耐煩咁叫我唔好亂禁 但實情係佢remote問題


另外唔知點解咁貴部機,個跟機remote都係最cheap手感唔好果隻,駛唔駛賺到咁盡
不過而家部部都出聲控款,個remote可能會高質返d嘅
作者: lpfleung    時間: 2021-4-11 14:09

咁即係有幫定冇幫?
hanzawa 發表於 2021-4-10 18:58

幫我check 部機,試過做factory reset, 最後都唔得,係有幫過不過攪唔掂

via HKEPC Reader for Android
作者: fung_peace    時間: 2021-4-12 12:00

factory reset 都唔得其實已經救唔返...
一係換一係掉
作者: glch    時間: 2021-4-15 10:47

我都係V2 死機,停左開機boss畫面,佢哋FB page 個個V2 一樣死法
作者: mokngaihong    時間: 2021-4-15 12:08

回覆 2# C-Leung

耍客下載自已係後台block 最賤,一智口碑唔差唔應該助紂為虐,苦主得閒去佢fb 宣傳或入黎幫佢置頂





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2