作者: lpfleung 時間: 2021-4-6 09:28 標題: 博士盒子壞咗Rom 開唔到機
已拿回代理話無得修理,叫我自己試下下載個Rom 睇吓得唔得,但我都找唔到邊度有Rom 可以下載,各位師兄有無辦法可以幫忙,先謝
via HKEPC Reader for Android
作者: C-Leung 時間: 2021-4-6 10:38
代理都冇得整叫你自己試
作者: mokngaihong 時間: 2021-4-6 11:18
回覆 1# lpfleung
一過兩年自動壞話無得整啦,永不再用
作者: hkd 時間: 2021-4-6 13:04
我同朋友共三部v2機差唔多同時死晒
有一部買完家人唔用,就收起左線都無插
見兩部死左搵返另一部出黎用兩日死埋
大家明啦
佢自己upgrade 自殺局人換機
之前boss v1係咁
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: mokngaihong 時間: 2021-4-6 23:01
本帖最後由 mokngaihong 於 2021-4-6 23:03 編輯
回覆 4# hkd
兩年死都算,我部1 年多的話新制式H265舊機唔support, 想水我買部新,彩佢有味,永不再買,
求其執部evpad 用左幾年到宜家無大問題
作者: 主版 時間: 2021-4-6 23:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hanzawa 時間: 2021-4-7 08:46
叫人下载ROM点解唔帮人顺手重装?想逃避责任唔想郁手,都起码指条路俾人嘛!
作者: fung_peace 時間: 2021-4-7 11:23
你都係問返代理的客服邊度下載ROM
再想下一步啦...
記得SHARE出來
作者: lpfleung 時間: 2021-4-7 11:51
Thanks all , 其實我都係拿返去新高登x智度問的,我2018年買,2019年壞咗,部機卡住咗喺BOSS 開機畫面,佢收$150換咗部新嘅比我,今次2021年就無咁好彩了,佢話呢個代理係咁,佢都無辦法,不過我見我今次係去得到刷rom 個畫面,所以就諗住自救一下。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: blackkh 時間: 2021-4-10 11:08
boss永不再買,大約兩年就會block所有直播與點播
作者: blackkh 時間: 2021-4-10 11:10
boxx跟本是奸商
作者: blackkh 時間: 2021-4-10 11:11
放棄boss這個品牌吧
作者: kens4 時間: 2021-4-10 12:31
回覆 9# lpfleung
新高登x智 <---呢間野OK的
作者: lpfleung 時間: 2021-4-10 16:53
同意,我都幫佢買咗幾個盒,佢自己有講佢幫到我都會幫
via HKEPC Reader for Android
作者: hanzawa 時間: 2021-4-10 18:58
咁即係有幫定冇幫?
作者: C-Leung 時間: 2021-4-10 19:06
本帖最後由 C-Leung 於 2021-4-10 19:08 編輯
回復 13 #kens4
我覺得service一般啫
之前應人要求幫趁佢買過部,唔記得係咪bozz,感覺個店員定老板都幾認叻
試機用佢放出來第2款remote(呢類盒來來去去都係果幾款remote,大致通用),點知d key略有不同,e.g. back掣變menu掣
佢見我禁到亂晒,有d唔耐煩咁叫我唔好亂禁
但實情係佢remote問題另外唔知點解咁貴部機,個跟機remote都係最cheap手感唔好果隻,駛唔駛賺到咁盡
不過而家部部都出聲控款,個remote可能會高質返d嘅
作者: lpfleung 時間: 2021-4-11 14:09
幫我check 部機,試過做factory reset, 最後都唔得,係有幫過不過攪唔掂
via HKEPC Reader for Android
作者: fung_peace 時間: 2021-4-12 12:00
factory reset 都唔得其實已經救唔返...
一係換一係掉
作者: glch 時間: 2021-4-15 10:47
我都係V2 死機,停左開機boss畫面,佢哋FB page 個個V2 一樣死法
作者: mokngaihong 時間: 2021-4-15 12:08
回覆 2# C-Leung
耍客下載自已係後台block 最賤,一智口碑唔差唔應該助紂為虐,苦主得閒去佢fb 宣傳或入黎幫佢置頂

