Board logo

標題: 依家香港有無盒子可以行到MicroSD卡行模擬器OS? [打印本頁]

作者: fa0005200    時間: 2020-10-6 23:57     標題: 依家香港有無盒子可以行到MicroSD卡行模擬器OS?

目前有少量android盒子閒置,本來想用嚟轉做Batocera或者CoreELEC之類既打機系統,想知道下目前市面上有無電視盒可以做到MicroSD卡Boot入CoreELEC個類既模擬器系統?

順便問問以下閒置中盒子,邊個仲有希望可以改做遊戲盒:
S905X2(1+16)
騰播盒子(2+16?CPU唔知)
H96 Max+(4+64但係無RK3328既完整ELEC方案)
作者: kofz    時間: 2020-10-7 02:05

本帖最後由 kofz 於 2020-10-8 11:06 編輯
目前有少量android盒子閒置,本來想用嚟轉做Batocera或者CoreELEC之類既打機系統,想知道下目前市面上有無 ...
fa0005200 發表於 2020-10-6 23:57

唔知你部S905X2乜型號

官方兼容 list

https://coreelec.org/dtb/

可以 sd boot

但冇記錯

一 reboot所有野 reset

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: o靚仔k    時間: 2020-10-8 10:52

回覆 2# kofz

樓主個s905x2係1G ram,  有d難攪, 就算玩到, 都好多game好lag
作者: abcjerry    時間: 2020-10-9 09:26

本帖最後由 abcjerry 於 2020-10-9 09:27 編輯

回錯
作者: new68u    時間: 2020-10-9 10:39

有冇邊款可以玩到以前Dreamcast啲game如Resident Evil?
作者: kofz    時間: 2020-10-9 12:35

有冇邊款可以玩到以前Dreamcast啲game如Resident Evil?
new68u 發表於 2020-10-9 10:39

你幻想 android box粒 u好勁?

一般都係玩舊世代2d game

shield tv就可能推得掂

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: new68u    時間: 2020-10-9 14:11

你幻想 android box粒 u好勁?

一般都係玩舊世代2d game

shield tv就可能推得掂

via HKEPC IR Extreme ...
kofz 發表於 2020-10-9 12:35

我以為粒s905 x3好勁, 話哂DC係廿年前產物。   
作者: kofz    時間: 2020-10-9 14:29

我以為粒s905 x3好勁, 話哂DC係廿年前產物。
new68u 發表於 2020-10-9 14:11

網上睇

咁行EmuELEC: Retro Emulation Kodi Addon for CoreELEC

可以流暢玩到 psp game

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: o靚仔k    時間: 2020-10-9 14:49

回覆 7# new68u

有D DC GAMES的確玩到,我本人親測,但太多3D既GAMES,通常都係LAG。
如果真係想玩,建議用S922X既盒
作者: new68u    時間: 2020-10-9 15:12

回覆  new68u

有D DC GAMES的確玩到,我本人親測,但太多3D既GAMES,通常都係LAG。
如果真係想玩,建議用 ...
o靚仔k 發表於 2020-10-9 14:49

可能過左emulator計多一層慢好多,好想玩返莎木1,2。
作者: new68u    時間: 2020-10-9 23:44

回覆  new68u

有D DC GAMES的確玩到,我本人親測,但太多3D既GAMES,通常都係LAG。
如果真係想玩,建議用 ...
o靚仔k 發表於 2020-10-9 14:49


剛用大陸平版試(antutu 10萬)好順, s922跑13萬一定得.  

4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg

圖片附件: 4.jpg (2020-10-9 23:43, 82.05 KB) / 下載次數 78
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2223345&k=87e163998d60a8d4b3c6fa64d821dfde&t=1782523345&sid=UmrzQ4LW4d



圖片附件: 3.jpg (2020-10-9 23:43, 48.9 KB) / 下載次數 87
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2223346&k=a8e7b857e4aebd3fed9f2f884eca5d17&t=1782523345&sid=UmrzQ4LW4d



圖片附件: 2.jpg (2020-10-9 23:43, 53.55 KB) / 下載次數 103
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2223347&k=398725d713e95be609145250d06659bd&t=1782523345&sid=UmrzQ4LW4d



圖片附件: 1.jpg (2020-10-9 23:43, 48.33 KB) / 下載次數 66
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2223348&k=953683a4f8a7b75e3c73632de387e530&t=1782523345&sid=UmrzQ4LW4d


作者: Ultraman    時間: 2020-10-10 16:23

X96max+ 行到 Coreelec

via HKEPC Reader for Android
作者: fa0005200    時間: 2020-10-12 12:37

啱啱先睇完各位回帖。咁睇嚟香港個堆標電視既盒子(怪獸盒子)基本上唔使唸?
定係又一次逼自己買多部Tiny PC?
作者: kofz    時間: 2020-10-12 13:08

本帖最後由 kofz 於 2020-10-12 13:17 編輯
啱啱先睇完各位回帖。咁睇嚟香港個堆標電視既盒子(怪獸盒子)基本上唔使唸?
定係又一次逼自己買多部Tiny PC ...
fa0005200 發表於 2020-10-12 12:37

Android tv你可以試下裝 小鸡模拟器TV版

又或者 kodi 內置既模擬器

不過3d game就唔駛唸

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: o靚仔k    時間: 2020-10-12 14:49

本帖最後由 o靚仔k 於 2020-10-12 14:51 編輯

回覆 12# Ultraman

正確應該係用EMUELEC,我之前有討論過幫FD 買左X96 MAX PLUS,諗住性價比高,點知一開GAME玩,散熱唔到,攪到好LAG,你試下開PSP同DC GAMES玩下就知,我自己用緊Beelink GT1 Mini既S905X2盒都順過X96 MAX PLUS既S905X3,所以都係一分錢一分貨,玩係玩到,但3D game就LAG爆
作者: Thermo    時間: 2020-10-15 18:11

本帖最後由 Thermo 於 2020-10-15 18:12 編輯

舊年淘過部J1800, 2G+32G 終端機做androidx86機頂盒. 請問各位, 如果轉做模擬器, 應該要裝D咩? 現在部機裝左個Lineage x86 14.1來做機頂盒比屋企人睇跑馬. 同埋J1800呢粒行模擬器夠唔夠快? Thx!
作者: kofz    時間: 2020-10-15 21:34

舊年淘過部J1800, 2G+32G 終端機做androidx86機頂盒. 請問各位, 如果轉做模擬器, 應該要裝D咩? 現在部機裝 ...
Thermo 發表於 2020-10-15 18:11

X86玩模擬器

不如裝 LibreELEC

估計好多 android  模擬器 apps唔兼容x86

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: uKernel    時間: 2020-10-16 23:30

X86玩模擬器

不如裝 LibreELEC

估計好多 android  模擬器 apps唔兼容x86

via HKEPC IR Extreme 4.2.3  ...
kofz 發表於 2020-10-15 21:34

Emulator 用 x86先係皇道,Android 機  d emulator一般都係 port from x86 d emulator,所以重係用 x86 好 d,睇 review Android system 玩 emulator重係 n 年前 已經出咗嘅nvvidia shield最好,可以等 Black Friday睇下有冇特價 la。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: honming    時間: 2020-10-18 11:26

想淘佬一個 android 盒子做遊戲機模擬器,睇中以下型號:
X96max +
Amlogic s905x3
G31 MP2 GPU
Android 9
4GB Ram
64GB Rom
選擇1 :人仔$230
選擇2 :人仔$325 包 CoreELEC

請問揀 1定2?
作者: kofz    時間: 2020-10-18 11:38

想淘佬一個 android 盒子做遊戲機模擬器,睇中以下型號:
X96max +
Amlogic s905x3
G31 MP2 GPU
Android 9
...
honming 發表於 2020-10-18 11:26

你唔想自己搞

咪簡 包 CoreELEC

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: chue    時間: 2020-10-18 13:30

咁請問用咩手制?有冇推介?
作者: honming    時間: 2020-10-18 14:14

咁請問用咩手制?有冇推介?
chue 發表於 2020-10-18 13:30



    我自己淘佬一個 360有線手制,插落小雞模擬器就玩
作者: Thermo    時間: 2020-10-18 16:08

X86玩模擬器

不如裝 LibreELEC

估計好多 android  模擬器 apps唔兼容x86

via HKEPC IR Extreme 4.2.3  ...
kofz 發表於 2020-10-15 21:34


Thx! 試裝LibreELEC, HDMI出唔到聲. 同埋好似效果比Androidx86+Kodi更差, 連玩PS1都出問題. 小雞都試過, MD/FC/NAME/Aracde/PS/PSP都行到/ N64同DC就唔得.
作者: o靚仔k    時間: 2020-10-19 12:07

回覆 21# chue

呢個係我既SETUP,我用拳霸Q1SW,可以玩埋PS4,Switch及PC,仲點係無線玩。

Untitled.jpg

圖片附件: Untitled.jpg (2020-10-19 12:05, 149.73 KB) / 下載次數 79
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2225526&k=e7fe25395afb54210229986a40004fe7&t=1782523345&sid=UmrzQ4LW4d


作者: honming    時間: 2020-10-19 14:06

回覆  chue

呢個係我既SETUP,我用拳霸Q1SW,可以玩埋PS4,Switch及PC,仲點係無線玩。

...
o靚仔k 發表於 2020-10-19 12:07



    師兄是否正在玩 DC virtua striker? 流暢度如何?
作者: o靚仔k    時間: 2020-10-19 14:21

Yes, DC Virtua Striker 2 ver 2000.1.

我只試了兩個盒:
如果用X96 MAX+玩,頭2-3分鐘係OK,暢順既,但之後會過熱而LAG機。
如果用Beelink GT1 Mini玩,就全程順暢,同打緊街機無分別。

所以想玩3D GAMES,不建議買X96系列既盒,但如果只玩舊街機,咁就無所謂。
作者: honming    時間: 2020-10-19 17:10

Yes, DC Virtua Striker 2 ver 2000.1.

我只試了兩個盒:
如果用X96 MAX+玩,頭2-3分鐘係OK,暢順既,但之 ...
o靚仔k 發表於 2020-10-19 14:21



    感謝師兄資料
我目標係模擬 DC,  可能買 beelink 會好啲
作者: pkf    時間: 2020-10-20 12:22

可能過左emulator計多一層慢好多,好想玩返莎木1,2。
new68u 發表於 2020-10-9 15:12

X96max + 玩莎木有啲多邊形會崩左, 都係用返電腦啦

via HKEPC Reader for Android
作者: honming    時間: 2020-10-20 18:51

請問暫時 amlogic soc 最強係咪 s922x?
作者: o靚仔k    時間: 2020-10-20 21:12

回覆 29# honming

暫時應該係S922X-H, 可以硬解杜比DTS AC3
作者: honming    時間: 2020-10-20 22:19

回覆  honming

暫時應該係S922X-H, 可以硬解杜比DTS AC3
o靚仔k 發表於 2020-10-20 21:12



    thx, 睇下淘佬有無相關盒子先
作者: honming    時間: 2020-10-22 23:00

好奇一問,raspberry Pi4 (8GB Ram) 對比 amlogic 922x (4GB Ram), 玩模擬器,邊部勁啲?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2