Board logo

標題: 請問有安博用家嗎? [打印本頁]

作者: honming    時間: 2020-9-14 17:00     標題: 請問有安博用家嗎?

本帖最後由 honming 於 2020-9-14 17:11 編輯

我是安博3代用家,到現在仍然正常運作。
最近見到 8代推出,想换。3代雖然操作正常但有點慢。
有人買了8代嗎?
作者: hanzawa    時間: 2020-9-14 20:04

我是安博3代用家,到現在仍然正常運作。
最近見到 8代推出,想换。3代雖然操作正常但有點慢。
有人買了8代 ...
honming 發表於 2020-9-14 17:00


正常运作紧使乜理会佢依家卖第几代?
作者: falcom4a33    時間: 2020-9-15 19:36

8代太貴,最多換7代
作者: honming    時間: 2020-9-16 10:51

3代轉台時有點慢, 亦都試過睇戲或轉台時彈 APP
作者: ballman    時間: 2020-9-16 14:19

同是三代用家, 想知道買七/八代在4k 電視上會有分別嗎? 還是考慮到片源, 其實分別不大.

樓主的安博三代盒面係唔係好似溶溶地咁, 好痴手?
作者: bluejays    時間: 2020-9-16 18:34

用緊8代,啱啱攞翻部5代試吓,完全同8代速度冇乜分別。8代最大賣點係聲控,但用後發現好鬼麻煩,步驟多多才可聲控。最慘係遙控冇咗數字鍵,入密碼勁煩,要用預設輸入法先方便。安博有啲app又一定要入密碼 (用家會明白啲). 平多啲真係揀低階好啲。

via HKEPC Reader for Android
作者: honming    時間: 2020-9-16 19:41

同是三代用家, 想知道買七/八代在4k 電視上會有分別嗎? 還是考慮到片源, 其實分別不大.

樓主的安博三代盒 ...
ballman 發表於 2020-9-16 14:19



   
對,盒面溶溶地,痴立立
作者: honming    時間: 2020-9-16 19:43

用緊8代,啱啱攞翻部5代試吓,完全同8代速度冇乜分別。8代最大賣點係聲控,但用後發現好鬼麻煩,步驟多多才 ...
bluejays 發表於 2020-9-16 18:34



    無數字鍵非常唔方便,我經常開密碼台睇
不過官網話送多個遙控,都沒有數字鍵?
作者: hss9860    時間: 2020-9-16 20:03

佢疫情之後更新個版本
好麻煩
以前我是純 Mouse 操作
而家轉台要用遙控
好麻煩
Fox Movie / Fox Movie(TW) / 龍華洋片 無o左...
作者: bluejays    時間: 2020-9-16 20:32

無數字鍵非常唔方便,我經常開密碼台睇
不過官網話送多個遙控,都沒有數字鍵? ...
honming 發表於 2020-9-16 19:43

我嗰部8代冇送第二個遙控。但舊安博遙控一樣用得。即係佢都有紅外線接收。

via HKEPC Reader for Android
作者: honming    時間: 2020-9-16 20:42

我嗰部8代冇送第二個遙控。但舊安博遙控一樣用得。即係佢都有紅外線接收。

via HKEPC Reader for Androi ...
bluejays 發表於 2020-9-16 20:32


請問8代轉台,轉 apps 反應快唔快?
    我部 3代都幾慢
作者: earthruby    時間: 2020-9-16 22:35

我部3代仲好好用
也沒有盒面痴立立既情況出現

用左咁多年都好滿意

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: bluejays    時間: 2020-9-16 23:20

請問8代轉台,轉 apps 反應快唔快?
    我部 3代都幾慢
honming 發表於 2020-9-16 20:42

安博8和安博5代運作速度不差多少。

之前安博5代都有遲緩的問題,我照下面YT的指示重置後便快了很多。你不妨試試。

https://youtu.be/ySf40VDZ_fA


via HKEPC Reader for Android
作者: honming    時間: 2020-9-16 23:38

安博8和安博5代運作速度不差多少。

之前安博5代都有遲緩的問題,我照下面YT的指示重置後便快了很多。你 ...
bluejays 發表於 2020-9-16 23:20

謝謝
作者: fung_peace    時間: 2020-9-17 16:12

用緊3代,
雖然慢,但選好片/選好台就唔使煩呢樣,
而且解碼能力仍然夠用
最重要係新型號太貴,唔想換
作者: honming    時間: 2020-9-17 23:48

或者都係繼續用3代,留錢買新世代遊戲機算
作者: ken22098    時間: 2020-9-21 00:26

upro2用咗1年幾,前排唔知咩事會自己入powersave mode,拎咗去換咗部新,再用到而家
換咗新app煩同lag咗好多
作者: honming    時間: 2020-9-22 13:25

upro2用咗1年幾,前排唔知咩事會自己入powersave mode,拎咗去換咗部新,再用到而家
換咗新app煩同lag咗好 ...
ken22098 發表於 2020-9-21 00:26


可以參考13樓師兄, 重置一次
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 27&pid=39784186

我都做咗, 順便 UPDATE 新介面, 暫時無乜特別. 可能機能所限 (3代得1GB RAM), 亦唔覺比以前順
作者: ken22098    時間: 2020-9-27 18:03

可以參考13樓師兄, 重置一次


我都做咗, 順便 UPDATE 新介面, 暫時無乜特別. 可能機能所限 (3代得1GB RA ...
honming 發表於 2020-9-22 13:25



    有呀,做咗次,但都仲係閂機,換咗佢一了百了 不過lag都係咁,尤佢啦,睇到就算
官方一鍵root會lag少少
作者: 忠仔    時間: 2020-9-29 03:46

我買果部係安博UPROS pro s
唔識分第幾代~係邊度睇?
以電視盒子黎講 我絕對係俾人搵笨
因為我買九百幾~
不過算啦~而家做生意難撈~當比人賺下喇~

唔明點解個系統同埋d app 佔左成10 激幾
又唔敢再重置~d野又要重新裝過 ~
雖然桌面有google play比你安裝~
但係 係唔完整既~
用果d一鍵安裝哂google play~
一鍵安裝google play 唔會幫你自動幫你揀適合你裝置既版本
所以唯有自己逐個逐個安 框架 什麼帳戶管理 google server 商店
個google框架同帳戶管理兩個app 裝唔到最新版 ~
要指定某個版本~先同到~
當初唔熟 真係覺得幾麻煩~
明明個安裝次序跟足~但係都會閃退
或者隔一陣就彈個小視窗畫面 話google play商店有問題之類
下載app果時又試過會99%既時候~顯示又話裝唔到
但之後禁禁下又冇問題~再冇閃退~
同google play 商店down到野~
好采最後都冇問題~
所以部機真係好鬼搞野
去問賣俾我果個老細~問佢點解個google play會咁
佢之後答我買得部機既人~都係唔用google play~
原因都係用黎睇電影 電視劇~後者原因我都係一樣~
但係冇google play~我始終覺得好唔方便喎~
如果一直唔整返好個google play
就會睇睇下戲~每隔十幾分鐘又再彈個視窗仔出黎
要禁走個視窗~真係好鬼死煩
所以一定要整好google play 先唔會彈個小視窗出黎
部UPROS pro s 係2gb ram 32gb rom
系統行Android 7
係安兔兔跑分有6萬7分~
比起而家幾百蚊就買到既一般低階android手機跑分仲要低
性能大概係同幾年前既紅米note 4x差唔多~
順便試埋Geekbench 5 跑分係~單核105 多核303~
其實安兔兔跑分有6萬7分~
我覺得已經係唔錯~有驚喜~一開始我以為會得3萬左右
其實如果一兩年後~無更新佢個安博盒子既話~
大陸睇戲果d app 會睇唔到~
見youtube 有個台灣佬 拎部安博盒子 唔記得係第三定第四代
原本線上睇戲果d戲同劇係睇唔到
但係經佢手動更新示範
教大家點樣更新個安博盒子~
之後成功左~重生一樣
我覺得又唔錯喎~部機分分鐘可以再戰多2年~
除非安博盒子間公司收左皮喇~
不過個手動更新要重置部機~
原有既野都要重新裝過~就係得哩樣唔好~
作者: 忠仔    時間: 2020-9-29 05:30

係price 見有部第七代有個高配版
4gb ram  64gb rom 個報價見最貴賣1680
真係痴鬼線~
我買UPROS pro s買九百蚊~都已經覺得自己係水魚
我覺得賣1680好鬼貴喎
部盒子既桌面模式~
又唔係好似samsung dex mode咁~可以同時多個視窗~
達成多工處理效果顯示~
可以同時開住幾個app係桌面度
如果可以係咁既話 咁4gb ram先有武之地~
至於64gb rom 又係好似太多~
大部分人都係線上煲劇煲戲~
所以好似唔太需要咁多容量~
見price報價 安博第八代賣1380
都真係好貴下~
想問問各位師兄~用安博睇直播  例如睇波~
你地有冇出現 lag lag地既情況~
只係見price 有人留言話
直播會lag lag 地~我就暫時就未遇到~
之前有用過鏡射手指
牌子名叫anycast 二百蚊雞野
輸出同樣係1080p既片
拎黎同安博盒子比較~
同樣係1080p 同一條片~
明顯安博盒子輸出畫面係比較靚同清~
有時想睇返經典既戲~外國既戲
又或者新戲~
再加上中港台戲譯名唔同~
所以都唔容易搵~ 就算用跟機既電影app
搵到~
我寧願睇字幕 ~聽原聲~都唔想外國電影配音既係國語
直接用電話down完~
再鏡射落個安博盒子度睇~就搞掂~
大家都知而家啲戲仲係16:9
用黎鏡射既手機~最好揀返係16:9既手機
咁樣先可以真全螢幕 無黑邊播放~
啲戲唔係16:9比例就無計喇~個mon多數有黑邊
用藍芽喇叭或者藍芽耳機做聲音輸出既話
有機會~會出現聲畫唔同步既情況
作者: 忠仔    時間: 2020-9-29 05:37

應該係話~安博盒子開啟藍芽連接藍芽裝置
手機用果d樂播同屏之類~
射落安博盒子度~
個mon就會出現好明顯既聲畫唔同步~
作者: dc97_2013    時間: 2020-9-29 10:37

想問下用黎睇波會唔會成日睇唔到
用緊NOW 隨身睇,不過同時間睇得一場~
又懒唔想揾LINK
作者: Hidekii    時間: 2020-9-29 11:32

想問下用黎睇波會唔會成日睇唔到
用緊NOW 隨身睇,不過同時間睇得一場~
又懒唔想揾LINK ...
dc97_2013 發表於 2020-9-29 10:37

上個星期買左部7代
要嚮個堆體育台遂個台睇下有冇/有邊場睇
當然可以事先查下有咩台播, 或者黎黎去去都係個幾個台
但肯肯定冇Now/NowE咁方便(兩樣都有裝過)
屋企用200MB寬頻, 有5分鐘delay, 睇睇下會斷線, 甚至彈app
作者: Hidekii    時間: 2020-9-29 11:37

我買果部係安博UPROS pro s
唔識分第幾代~係邊度睇?
以電視盒子黎講 我絕對係俾人搵笨
因為我買九百幾~
...
忠仔 發表於 2020-9-29 03:46

其實部嘢主要係舛黎睇電視
作者: hanzawa    時間: 2020-9-29 15:00

我買果部係安博UPROS pro s
唔識分第幾代~係邊度睇?
以電視盒子黎講 我絕對係俾人搵笨
因為我買九百幾~
...
忠仔 發表於 2020-9-29 03:46


无论七百几,八百几,定九百几买,都系被揾笨!
因为根本唔值!
作者: bluejays    時間: 2020-9-29 20:41

搵部安博嚟裝一個可以完全運行 GOOGLE係好低CP值嘅方法。呢部機最好都係用番佢提供嘅APP去睇片同電視。要真正 GOOGLE SYSTEM, 搵部小米盒子好過。

via HKEPC Reader for Android
作者: 忠仔    時間: 2020-9-29 22:51

回覆 25# Hidekii [/b


但係如果安左個google play
唔再理個google play ~
間唔中就彈個視窗出黎~話商店有問題 覺得好煩
所以我先裝返好 整返好既google play
除非一開始就唔裝~
但係冇google play ~又睇唔到youtube~
我都係用黎睇電視嫁~
多數睇台灣節目
有個app 叫電視回放~超好用 過去七天內既電視節目都可以揀返黎睇
超級方便~唔怕有時miss左個節目既時間~
又可以快進~超級正個app真係
作者: 忠仔    時間: 2020-9-29 22:56

本帖最後由 忠仔 於 2020-9-30 00:19 編輯

回覆 26# hanzawa


好同意~師兄~
真係根本唔值~但係電話盒子真係有佢市場~買舊版本又驚會好慢~
所以先焗住俾多d錢~買新小小~
第八代 安博賣1380~就真係太撚貴~
我查返我果部只係第七代低配版
作者: 忠仔    時間: 2020-9-29 23:01

回覆 27# bluejays

裝返完善個google  始終會方便d
我通常用個電視app黎睇台灣直播節目
世界第一等 ~小明星大跟班~綜藝玩很大~ 飢餓遊戲等等
作者: 忠仔    時間: 2020-9-30 00:21

見有d師兄第三代都仲用到~
咁我哩部第七代應該可以玩到多幾年
除非佢公司收左皮喇~
作者: 忠仔    時間: 2020-9-30 02:37

原本個安博盒子放係廳俾屋企人用~
點知屋企老人家唔想學點用~
唔領我情~唉~教左幾日~之後就擺足咁多日
成個月都未見過拎黎用
完全冇用過~唔用又好似好浪費
擺左入房~自己用~
發現係房個電器插蘇位電壓有d問題~
有時熄左部安博盒子~
第二日想睇~先開返部機~ 有時候會開唔著部機~
會閃下閃下~重新開個一兩次先冇問題
仲有~如果開燈熄燈~都會令個螢幕畫面黑咗一刻~隔幾秒又冇事
但係個安博盒子擺係廳係冇哩兩個問題
而家驚有時會要著一陣 先著到部機~ 個mon先有畫面
所以而家唔敢再熄部機~
淨係掹咗條hdmi線~叫做當熄左部機
作者: hanzawa    時間: 2020-9-30 08:26

原本個安博盒子放係廳俾屋企人用~
點知屋企老人家唔想學點用~
唔領我情~唉~教左幾日~之後就擺足咁多日
成個 ...
忠仔 發表於 2020-9-30 02:37


老人家叫佢唔好睇翡翠台转睇J2都难难难,何况盒子呢家嘢?
作者: porozo    時間: 2020-9-30 17:18

安博8和安博5代運作速度不差多少。

之前安博5代都有遲緩的問題,我照下面YT的指示重置後便快了很多。你 ...
bluejays 發表於 2020-9-16 23:20

進網站不見作者説的【機上盒一鍵安裝】
5擷取.JPG
接近的只有【七代一鍵越獄】,是否安裝這個?我的是三代,thanks
擷取.JPG

圖片附件: 5擷取.JPG (2020-9-30 17:14, 29.58 KB) / 下載次數 91
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2221497&k=f95d5de49122e84415daaa11c2470212&t=1782139068&sid=fM0mjoZ47u



圖片附件: 擷取.JPG (2020-9-30 17:16, 72.94 KB) / 下載次數 101
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2221499&k=2213ffe75d28241d1ee08612e102d690&t=1782139068&sid=fM0mjoZ47u


作者: fung_peace    時間: 2020-9-30 19:56

我買果部係安博UPROS pro s
唔識分第幾代~係邊度睇?
以電視盒子黎講 我絕對係俾人搵笨
因為我買九百幾~
...
忠仔 發表於 2020-9-29 03:46


你呢部應該係第七代
出面平均賣1,180,你用$9XX買算平
(當然過千的盒子都唔值,以前舊款都係7XX左右...)


BTW你係唔係用語音輸入,要打咁多字其實都幾痛苦...
作者: 忠仔    時間: 2020-9-30 22:41

回覆 35# fung_peace


哈哈 又唔算痛苦既~
一部份係語音輸入~
大部份都係打出黎~
因為難得有人傾安博
所以有種開心的感覺~
我都唔知點解打咁多
打打下不自覺就打左好多字出黎
作者: honming    時間: 2020-10-2 14:39

本帖最後由 honming 於 2020-10-2 14:40 編輯

見有師兄有興趣繼續討論,我都講下自己用安博經歷。
約四五年前無聊買來玩下,印象中都要 7-8百。UB 本身有將好多直播頻道,但我自己本身唔好體育節目,所以一直都無理。
一直都係睇 UB 內置個點播,千尋等等。後來UB 更新後千尋都落架了。如是者過了幾年。
今年年初先發現原來有 1818 , 成個人即刻醒晒,晚晚都睇。
到最近跟樓上師兄講重置,再安裝新介面 (我部 3代只裝到 “7代一鍵”, “8代一鍵” 係裝唔到)見到UB 內置了小雞模擬器,試下裝來玩,一玩返唔轉頭,最近沈迷世嘉五代 三國志3。雖然小雞內有 DC, PSP game,但我部 3代有心無力,玩唔到。
而家心思思想換 8代,當買月光寶盒,又有無限 a片
作者: ansonun    時間: 2020-10-2 16:25

我用緊安博第2代..換左新APP後好疾, 不過都叫做睇到..9百幾蚊用左5年算係咁..
作者: porozo    時間: 2020-10-3 23:26

我用緊安博第2代..換左新APP後好疾, 不過都叫做睇到..9百幾蚊用左5年算係咁.. ...
ansonun 發表於 2020-10-2 16:25

三代用本來firmware其實全部都用到沒問題只是反應慢,既然youtube教學作者説的【機上盒一鍵安裝】已經不見就繼續用費事搞好過裝了【七代一鍵越獄】後看不到又不能還原 !
作者: earthruby    時間: 2020-10-3 23:33

本帖最後由 earthruby 於 2020-10-3 23:34 編輯

用緊三代,一出已經買
到而家仲非常好用
唔覺得慢

近排加左server load直播台好似快左....
唔知係咪心理作用

用左咁多年仲有一直有更新算係咁

曾經買過部騰播
有一排無開機,近來開機已經用唔到個直播app
聯絡返個賣家佢死都話係我硬件問題
唔知點解部盒子硬件有問題
但可以上網可以用第三方視頻app可以上google play dl apps
唯獨佢官方app用唔到囉

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: porozo    時間: 2020-10-4 16:50

用緊三代,一出已經買
到而家仲非常好用
唔覺得慢
近排加左server load直播台好似快左....
唔知係咪心理作 ...
earthruby 發表於 2020-10-3 23:33

騰播直播app已經改名陽光代替之前個直播app,你去market DL後應該看不到但有指示你將MAC發去代理幫你重開,反正已經看不到一試無仿!
作者: earthruby    時間: 2020-10-4 17:03

騰播直播app已經改名陽光代替之前個直播app,你去market DL後應該看不到但有指示你將MAC發去代理幫你重開 ...
porozo 發表於 2020-10-4 16:50

已經聯絡左賣家幫我重新開通,但是我進入騰播市場下載任何市場內的應用都無反應

家用wifi 及手機hotspot連接都一樣

重置過部機都一樣

開機內的瀏覽器上網可以正常瀏覽
自己經usb安裝的視頻app可以正常打開及觀看視頻

個賣家口話係我硬件問題所以下載不到騰播市場內的東西

我諗唔到咩硬件問題導致其他應用可以正常使用但唯獨官方市場不能使用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: dc97_2013    時間: 2020-10-4 18:11

淨用黎睇波~
係咪買7代夠用?
深水X去邊間好
作者: bluejays    時間: 2020-10-4 18:32

本帖最後由 bluejays 於 2020-10-4 19:08 編輯

用緊安博8代,8代同7代好似只係差咗個語音操作,以佢而家個語音操作表現,建議買7代算啦。

via HKEPC Reader for Android
作者: kwm2000    時間: 2020-10-4 19:21

用緊安博8代,8代同7代好似只係差咗個語音操作,以佢而家個語音操作表現,建議買7代算啦。

via HKEPC Read ...
bluejays 發表於 2020-10-4 18:32

應該會改善語音操作表現
作者: takeoto    時間: 2020-10-4 22:03

可以拎去換部新version架啵~~
作者: kwm2000    時間: 2020-10-4 22:15

可以拎去換部新version架啵~~
takeoto 發表於 2020-10-4 22:03

邊間咁好?
作者: takeoto    時間: 2020-10-4 23:02

邊間咁好?
kwm2000 發表於 4/10/2020 22:15


當然要補錢喇,一直幫朋友買完,朋友又介紹朋友,去外國用,傾傾下佢話可以,係新高登
作者: porozo    時間: 2020-10-4 23:15

已經聯絡左賣家幫我重新開通,但是我進入騰播市場下載任何市場內的應用都無反應

家用wifi 及手機hotspot ...
earthruby 發表於 2020-10-4 17:03

真的可能是硬件問題了
作者: earthruby    時間: 2020-10-4 23:43

真的可能是硬件問題了
porozo 發表於 2020-10-4 23:15

唔知
但我諗唔明
上到網,裝到apps
點解係佢個市場用唔到
佢個市場有咩咁巴閉需要某個指定硬件支援
同時果個硬件又唔影響其他apps的使用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: dc97_2013    時間: 2020-10-5 08:17

本帖最後由 dc97_2013 於 2020-10-5 08:19 編輯

佢個代理OK?
安博系咪可夾埋小雞手制用黎打機?
作者: Hidekii    時間: 2020-10-5 13:55

琴晚開機有update話改善彈app同穩定性
up完又真係冇再彈, 睇波好順冇loading
作者: porozo    時間: 2020-10-5 13:59

唔知
但我諗唔明
上到網,裝到apps
點解係佢個市場用唔到
佢個市場有咩咁巴閉需要某個指定硬件支援
同時 ...
earthruby 發表於 2020-10-4 23:43

市場屬自家軟件亦須要認證才能進入可能部機需要重新開通了,騰播和安博不同安博就算factory reset也不須要重新開通(新機不知,我是舊版),所以騰博有提示切勿重置
作者: kwm2000    時間: 2020-10-5 14:57

當然要補錢喇,一直幫朋友買完,朋友又介紹朋友,去外國用,傾傾下佢話可以,係新高登 ...
takeoto 發表於 2020-10-4 23:02

X智?
作者: 魔鬼魚    時間: 2020-10-5 15:12

琴晚開機有update話改善彈app同穩定性
up完又真係冇再彈, 睇波好順冇loading
Hidekii 發表於 2020-10-5 13:55



睇波用咩app或睇咩台?
作者: dc97_2013    時間: 2020-10-5 15:36


呢隻係第7代?國際版同香港版有乜分別?
作者: lcc6088    時間: 2020-10-5 16:16

我用開小米,其實都係用千尋同YOUTUBE多,不過部小米差唔多夠期... 我諗緊買部小米S定轉會用安博好? 但係我小米用開既千尋都無乜新野睇... SOURCE又唔清.... 安博係咪有獨家APP?
作者: earthruby    時間: 2020-10-5 16:27

本帖最後由 earthruby 於 2020-10-5 16:28 編輯
市場屬自家軟件亦須要認證才能進入可能部機需要重新開通了,騰播和安博不同安博就算factory reset也不須要 ...
porozo 發表於 2020-10-5 13:59

是的,我重置完有提示要重新激活
聯絡左賣家,佢重新激活左

激活後先入到市場
可以見市場裡有一堆apps
但就係下載不到
卡左係0%

咁既然我可以上到網
表示網卡無壞
裝apps無問題
即系統無問題

用第三方市場可以正常下載應用
唯獨係佢個騰播市場下載不到應用
咁點樣會係賣家口中的「硬件」問題呢?

分明就係迫人舊機換新機

我推薦左好多朋友買安博
但騰播盒子真係上過一次當就算
出幾多代都無下次

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: fung_peace    時間: 2020-10-5 20:09

是的,我重置完有提示要重新激活
聯絡左賣家,佢重新激活左

激活後先入到市場
可以見市場裡有一堆apps
...
earthruby 發表於 2020-10-5 16:27



試下換DNS先,
以前XX管家都有呢個問題
作者: Hidekii    時間: 2020-10-6 08:14

睇波用咩app或睇咩台?
魔鬼魚 發表於 2020-10-5 15:12
Astro 3台直播
但有3分鐘delay
作者: Hidekii    時間: 2020-10-6 08:18

呢隻係第7代?國際版同香港版有乜分別?
dc97_2013 發表於 2020-10-5 15:36
我問CS就話冇分別, 國際版運費貴所以價錢貴少少
賣家就話國際版拎去外國用會順D
最後買左港版算數
作者: takeoto    時間: 2020-10-6 13:18

X智?
kwm2000 發表於 5/10/2020 14:57

yes

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: takeoto    時間: 2020-10-6 13:20

Astro 3台直播
但有3分鐘delay
Hidekii 發表於 6/10/2020 08:14

有冇網上版

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Hidekii    時間: 2020-10-6 14:44

有冇網上版  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
takeoto 發表於 2020-10-6 13:20
買安博就係為左唔使同圍搵link
作者: takeoto    時間: 2020-10-6 15:04

買安博就係為左唔使同圍搵link
Hidekii 發表於 6/10/2020 14:44

基本上係睇到?我一直都係幫外國朋友買,佢話用落冇問題,我就一直想試。。。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: honming    時間: 2020-10-7 09:32

佢個代理OK?
安博系咪可夾埋小雞手制用黎打機?
dc97_2013 發表於 2020-10-5 08:17

我個 UB 3代更新後內置小雞模擬器, 我淘佬 360 手制一插即玩
作者: earthruby    時間: 2020-10-7 13:25

本帖最後由 earthruby 於 2020-10-7 13:26 編輯
試下換DNS先,
以前XX管家都有呢個問題
fung_peace 發表於 2020-10-5 20:09

試了
8.8.8.8
1.1.1.1
都唔得

禁完下載後0% 幾秒之後就跳返出去選app畫面

所有市場內的app都係咁
但是用佢個瀏覽器/play store/youtube可以正常上網

應該係佢block左舊機器的更新
逼你換新機

騰播盒子真係唔好買。
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(C83FD).jpg

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(C83FD).jpg (2020-10-7 13:22, 102.21 KB) / 下載次數 95
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2222853&k=30d37a6f12d9550b9795f569d87bc394&t=1782139068&sid=fM0mjoZ47u


作者: porozo    時間: 2020-10-7 14:20

試了
8.8.8.8
1.1.1.1
都唔得

禁完下載後0% 幾秒之後就跳返出去選app畫面

所有市場內的app都係咁
但是 ...
earthruby 發表於 2020-10-7 13:25

這類盒子預了什麽國家地域用家都有和DNS應無關係,我看也不是故意鎖舊機因爲我部應該也有4、5年是巨無霸古老款非現代方形要求廠家開通後便可以用新的sunshine app看live,忽然想起雖然你已reset個box但内部memory有沒有清空垃圾?會不會是不夠位安裝導致閃退呢?
作者: porozo    時間: 2020-10-7 14:23

本帖最後由 porozo 於 2020-10-7 14:26 編輯

可以用file manager看看内部memory剩下多少?嘗試安裝其它apk看是否一樣不能安裝?注意market個sunshine live app容量是比較大的 !
作者: earthruby    時間: 2020-10-7 16:34

本帖最後由 earthruby 於 2020-10-7 16:44 編輯
可以用file manager看看内部memory剩下多少?嘗試安裝其它apk看是否一樣不能安裝?注意market個sunshine li ...
porozo 發表於 2020-10-7 14:23

系統可用空間仲有798.57mb

我清左騰播市場的緩存,都係下載顯示0%

用usb install es file manager/沙發市場 等apk是正常的

有無得set死佢唔用internal storage下載/安裝應用,改default usb storage下載及安裝應用?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: porozo    時間: 2020-10-7 16:44

回覆 70# earthruby
那真的不明所以了
作者: 忠仔    時間: 2020-10-8 05:37

本帖最後由 忠仔 於 2020-10-8 05:39 編輯

回覆 40# earthruby

我部第七代買左幾個月返黎咁耐~
禁入升級都冇更新包喎~
點解你有更新包既~我新買反而未見過有更新包~
不過都唔洗理佢更新住既~
部機係2020年出~
當我部機更新唔到
應該點都用到兩三年掛
我見youtube~
有台灣youtuber~
教大家手動更新舊款既安博既系統
見佢連第3代都可以更新到~
佢既分享~真係幫到好多人
好多人都跟住做~都係work既
但係我覺得舊款既安博如果已經睇唔到同用唔到
我覺得有必要買個部新安博既型號~
第一:最新款既安博優化同使用上比較順暢
           使用上體驗都舒服好多
第二:如果大家都傾向手動更新系統~
            令部機可以重生~可能又戰多一兩年
            雖然咁樣做係冇錯~又可以慳返一千蚊左右
            咁性價比仲更高添
            但係咁樣變相會冇乜人買新機
            如果冇乜人買新機~安博如果淨係靠廣告收入
            我怕安博會頂唔住~幾驚佢會摺埋
            咁樣到時追唔到劇~又睇唔到自己鍾意既戲

我地用家都知道~安博盒子比較穩同多野睇~
見留上有幾位師兄都話~部安博盒子用左幾年
你當年買部機係900-1380蚊
用到幾年都依然用到
證明安博係有一定質量既電影機頂盒
咁抵玩係咪應該用3年時間左右
就要買部新型號支持下呢~?
我真心~並唔係打手~
當900-1300蚊買返黎~
當用到3年~都係300蚊-433蚊一年
性價比高到爆喇下化
如果屋企部安博都用左好幾年歷史~
經濟方便又冇壓力既話~
建議各位師兄都去買返部新小小既型號
去支持下安博哩間公司~
安博用黎追劇真係唔錯~
畫面都稱得上高清
如果第時冇左哩個app既渠道~
又要周圍搵網站或者app,追劇
作者: hanzawa    時間: 2020-10-8 08:34

回覆  earthruby

我部第七代買左幾個月返黎咁耐~
禁入升級都冇更新包喎~
點解你有更新包既~我新買反而未 ...
忠仔 發表於 2020-10-8 05:37


硬件用到三年稀松平常,软件就冇保证了!
尤其是佢会定期提醒用家赏味期限已到!
作者: earthruby    時間: 2020-10-8 10:09

本帖最後由 earthruby 於 2020-10-8 10:13 編輯
回覆  earthruby

我部第七代買左幾個月返黎咁耐~
禁入升級都冇更新包喎~
點解你有更新包既~我新買反而未 ...
忠仔 發表於 2020-10-8 05:37

我既更新意思係軟件更新
唔係系統更新

用得好好地唔需要追最新系統
佢又唔係電腦,硬件上一定唔會係時下最top
它只是一個電視盒子,無必要追最新系統
求既係穩定

同埋,3代對我黎講好夠用
除左睇直播同劇
我唔需要額外功能
我又唔追款
無諗住花幾百蚊換部新款

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: earthruby    時間: 2020-10-8 10:10

回覆  earthruby
那真的不明所以了
porozo 發表於 2020-10-7 16:44

所以我先話係騰播盒子block左舊機用戶強迫用家換新機囉...

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: honming    時間: 2020-10-8 18:07

用緊8代,啱啱攞翻部5代試吓,完全同8代速度冇乜分別。8代最大賣點係聲控,但用後發現好鬼麻煩,步驟多多才 ...
bluejays 發表於 2020-9-16 18:34



    請問聲控支援廣東話嗎?
作者: SYW    時間: 2020-10-8 22:11

本帖最後由 SYW 於 2020-10-8 22:38 編輯

各位用緊安博3代既師兄, 今日開唔開到?
我同朋友同用3代, 今晚突然主畫面loop死左, 上黎問問
作者: honming    時間: 2020-10-9 00:25

各位用緊安博3代既師兄, 今日開唔開到?
我同朋友同用3代, 今晚突然主畫面loop死左, 上黎問問 ...
SYW 發表於 2020-10-8 22:11



    完全無問題,放工返屋企睇到而家
作者: 忠仔    時間: 2020-10-9 06:05

本帖最後由 忠仔 於 2020-10-9 06:09 編輯

回覆 74# earthruby


哦~原來係軟件更新哩樣明白了~

師兄~
我表達既係~如果有閒錢~
兩三年換一部新既~
係一件唔過份既事
唔係一定要追新款
你可以買返第六代~第七代
當係支持哩間公司既營運
如果個個買部機~
真係睇左幾年都唔壞既關係
所以就認為冇需要換機

我緊係明一個道理~又冇壞~
做咩要買樣新野~
我既出發點係想多啲人
買佢產品~咁樣間公司先冇咁易摺埋
而我地又可以繼續享受睇片既方便~
而唔換新既機原因
應該係大部份人覺得唔值~或者冇咁既需要~
但係電話呢~點解電話又可以換得咁密呢~?
所以哩個係值唔值得既問題
而我就覺得兩年換一次安博部機~
係值得既~我係覺得
我要享受佢咁多海量既睇片資源
當然要兩年換一部新既安博盒子~
大前提係你覺得值得就可以買了
如果你覺得唔值既咪唔買囉~
不過每個人既心態~如果個個都係咁~
我驚咁樣安博收皮係遲早既事~
安博盒子又係一次性俾錢~
又唔係好似其他機頂盒咁每個月收費
作者: sam2004    時間: 2020-10-9 12:05

對,盒面溶溶地,痴立立
honming 發表於 2020-9-16 19:41


你對個盒做過啲咩嘢
搞到佢盒面溶溶地,痴立立
唔好睇太多1818裏面的節目以免傷身
作者: honming    時間: 2020-10-9 20:04

你對個盒做過啲咩嘢
搞到佢盒面溶溶地,痴立立
唔好睇太多1818裏面的節目以免傷身:nau ...
sam2004 發表於 2020-10-9 12:05



    晚晚都 1818
作者: 翹    時間: 2020-10-9 21:05

睇大陸台始終要用火星,Netflix超低解像

太上老君
作者: 翹    時間: 2020-10-9 21:06

請問點用ub可以睇到地方頻度

太上老君
作者: 忠仔    時間: 2020-10-10 00:50

回覆 37# honming


淨係無限a片哩樣野已經夠屈機~
作者: SYW    時間: 2020-10-10 10:19

回復 78 #honming


原來係10/5 自動update畫面啟動器出現問題,之後更上唔返wifi, 要重新update返先無事

謝謝ching

via HKEPC Reader for Android
作者: 奠老旗合    時間: 2020-10-11 17:25

見有師兄有興趣繼續討論,我都講下自己用安博經歷。
約四五年前無聊買來玩下,印象中都要 7-8百。UB 本身有 ...
honming 發表於 2020-10-2 14:39



    師兄 請問用咩手制 玩game的?   買盒仔送俾我果隻,冇咩反應
作者: kwm2000    時間: 2020-10-11 19:14

請問點用ub可以睇到地方頻度

太上老君
翹 發表於 2020-10-9 21:06

想睇咩地方台?
作者: kwm2000    時間: 2020-10-11 19:15

yes

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
takeoto 發表於 2020-10-6 13:18

用舊機換平好多?

平唔平到二三百?
作者: takeoto    時間: 2020-10-11 21:24

用舊機換平好多?

平唔平到二三百?
kwm2000 發表於 11/10/2020 19:15


呢家唔知仲有冇得換,我成年前問囉~
作者: kwm2000    時間: 2020-10-11 22:07

呢家唔知仲有冇得換,我成年前問囉~
takeoto 發表於 2020-10-11 21:24

下次問下先
作者: 翹    時間: 2020-10-11 22:58

回復 87 #kwm2000

例如大陸台只有衛視,要用其他app先可以選地方電視,初初以為安博都可以選地區黎睇。原來唔得,安博繁忙時間會好卡機。。。 體育區只有重播,直播係唔駛睇

太上老君
作者: honming    時間: 2020-10-11 23:37

師兄 請問用咩手制 玩game的?   買盒仔送俾我果隻,冇咩反應
奠老旗合 發表於 2020-10-11 17:25


我用 xbox 360 有線手制,淘佬貨,約港幣 $50,一插即用
作者: kwm2000    時間: 2020-10-12 22:45

回復 kwm2000

例如大陸台只有衛視,要用其他app先可以選地方電視,初初以為安博都可以選地區黎睇。原來唔 ...
翹 發表於 2020-10-11 22:58

https://www.youtube.com/watch?v=Fab-GiKAW9E

盒子頻道總表
作者: ah78hk    時間: 2020-10-12 23:49

5代pro飄過,前2個月幫朋友買8代1150元
作者: 翹    時間: 2020-10-13 07:00

盒子頻道總表
kwm2000 發表於 2020-10-12 22:45

師兄,我意思佢大陸區無得選地區。。其他直播係有地區可選,如果你有睇就知

太上老君
作者: kwm2000    時間: 2020-10-13 09:39

師兄,我意思佢大陸區無得選地區。。其他直播係有地區可選,如果你有睇就知

太上老君 ...
翹 發表於 2020-10-13 07:00

唔睇內地台

咁再拆應該好散
作者: 翹    時間: 2020-10-13 10:27

唔睇內地台

咁再拆應該好散
kwm2000 發表於 2020-10-13 09:39

內地台佢得衛視,老人家要睇地方台。買左個台變左又要另外裝app,睇佢啲源比裝app更lag

太上老君
作者: honming    時間: 2020-10-13 10:35

5代pro飄過,前2個月幫朋友買8代1150元
ah78hk 發表於 2020-10-12 23:49



  請問是否  深之都買?
作者: kwm2000    時間: 2020-10-13 13:12

內地台佢得衛視,老人家要睇地方台。買左個台變左又要另外裝app,睇佢啲源比裝app更lag

太上老君 ...
翹 發表於 2020-10-13 10:27

咁太特殊需求
作者: takeoto    時間: 2020-10-13 16:29

呢2日睇得呢個PO多,FB即刻彈左個廣告出黎已經比人MON住

8代原價1380,而家半價





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2