Board logo

標題: 又Letv Box刷美版rom [打印本頁]

作者: new68u    時間: 2020-3-7 12:58     標題: 又Letv Box刷美版rom

先前有幾位ching出post講刷Letv Box美版rom, 因為我自己唔需要play store而美版又係4.4.2, 所以一路都冇刷.  早排想打直隻mon用, 但改build.prop淨係rotate到但resolution改唔到1080x1920, 放棄後fallback時入唔到主畫面, 所以唯有刷美版救盒.

Download美版rom, rename做update.zip, 插入盒, 長按power直至閃燈放手, 會見自動刷rom, 見唔到請關機再試.
安裝kingroot, 之後要boot4,5次先root到.  安裝sys app remover uninstall哂唔要既app.
裝返chrome同smart youtube(我覺得唔好用冇得用mouse左右scroll,用browser睇算.)
最後boot機後主頁如圖, 大約有1.7G位淨.
Miracast, bluetooth試過都冇問題.
可惜唔係5.0, 但唔想開PC淨係用來睇viutv同youtube都夠用.

IMG_20200306_164237.jpg

圖片附件: IMG_20200306_164237.jpg (2020-3-7 12:51, 73.52 KB) / 下載次數 111
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179813&k=9e5934e93c0b9806b34b080eff01482f&t=1782617826&sid=4NkC3gzbj3


作者: laueye    時間: 2020-3-7 13:14

可唔可以airplay?
Chrome可唔可以直接開網頁streaming睇片

謝謝
作者: new68u    時間: 2020-3-7 13:23

可唔可以airplay?
Chrome可唔可以直接開網頁streaming睇片

謝謝
laueye 發表於 2020-3-7 13:14


我冇iphone不過應該唔得, 冇得揀airplay.

Chrome直接開網頁streaming睇片係指...?  
作者: laueye    時間: 2020-3-7 13:38

我冇iphone不過應該唔得, 冇得揀airplay.

Chrome直接開網頁streaming睇片係指...?   ...
new68u 發表於 2020-3-7 13:23

Viutv, 港人話電視網頁版睇唔睇到片
作者: C-Leung    時間: 2020-3-7 13:54

行android 4應該裝唔到黃藍viu app
Smart youtube tv有冇手機push嘅功能?

而家android 4真係窄駛少少

罷工都唔封關,按章反而得
作者: new68u    時間: 2020-3-7 16:01

行android 4應該裝唔到黃藍viu app
Smart youtube tv有冇手機push嘅功能?

而家android 4真係窄駛少少

罷 ...
C-Leung 發表於 2020-3-7 13:54

黃app tablet版冇問題一直港rom都睇緊。

有可以當Android tv咁入code,不過我冇試,因唔好用。

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: new68u    時間: 2020-3-7 16:06

Viutv, 港人話電視網頁版睇唔睇到片
laueye 發表於 2020-3-7 13:38

chrome要著咗block ads,viutv網頁可以睇99台直播,講人話網頁都得。
作者: nameless.ken    時間: 2020-3-7 16:43

屋企有個他人贈送既樂視盒子(冇REMOTE)

用緊原汁港版 ROM,好似  Miracast, bluetooth 都用唔到???
SETTING入邊見到有呢D功能,但SEARCH 唔到裝置
作者: chue    時間: 2020-3-7 17:14

而家 FORUM 冇左 PM 既?想問美版 ROM 邊度有?我唔排除刷,雖然好大食因為見得返 1.7G ROM
作者: tonyfung820    時間: 2020-3-7 17:19

咁岩我喺櫃桶搵返部LETV盒子, 原裝港版ROM, 但入去到成日話網絡問題,咩到 load 唔到黎睇, 個letv盒係咪廢咗無用嘞?
作者: umbrella2714    時間: 2020-3-7 17:30

咁岩我喺櫃桶搵返部LETV盒子, 原裝港版ROM, 但入去到成日話網絡問題,咩到 load 唔到黎睇, 個letv盒係咪廢咗 ...
tonyfung820 發表於 2020-3-7 17:19


等佢load 完,按入介面
一係裝美版rom
作者: new68u    時間: 2020-3-7 17:41

屋企有個他人贈送既樂視盒子(冇REMOTE)

用緊原汁港版 ROM,好似  Miracast, bluetooth 都用唔到???
SETTING ...
nameless.ken 發表於 2020-3-7 16:43

港版我用到藍牙耳機,要pair 好幾次,miracast就唔係部部手機得。
作者: new68u    時間: 2020-3-7 17:44

本帖最後由 new68u 於 2020-3-7 17:46 編輯
而家 FORUM 冇左 PM 既?想問美版 ROM 邊度有?我唔排除刷,雖然好大食因為見得返 1.7G ROM ...
chue 發表於 2020-3-7 17:14

係296M咋噃

http://pan.baidu.com/s/1hr26RTM
密码:scsk

好慢的,我DL咗大半粒鐘。
作者: Stevenchun    時間: 2020-3-7 17:49

親 是這個嗎?
https://bitsend.jp/download/7124714a2864625bf82d2a0788ad6484.html
作者: new68u    時間: 2020-3-7 18:03

親 是這個嗎?
Stevenchun 發表於 2020-3-7 17:49

對的親!
作者: chue    時間: 2020-3-7 18:15

DL 緊,收定先,暫時未需要用到,但要 DL 因為到想刷果時未必仲有得 DL
作者: laueye    時間: 2020-3-7 18:21

chrome要著咗block ads,viutv網頁可以睇99台直播,講人話網頁都得。
new68u 發表於 2020-3-7 16:06

謝謝
作者: davidleehk    時間: 2020-3-7 19:32

回覆 11# umbrella2714


    可以設定直接進入app介面。
作者: 火B    時間: 2020-3-7 23:14

你地個chrome 能唔能夠出 full screen?
我個 chrome 上下左右都出唔晒 。
作者: new68u    時間: 2020-3-8 00:23

你地個chrome 能唔能夠出 full screen?
我個 chrome 上下左右都出唔晒 。
火B 發表於 2020-3-7 23:14

可以的,如果唔得應該係你video個setting未adjust啱四邊貼邊。
作者: 火B    時間: 2020-3-8 12:03

可以的,如果唔得應該係你video個setting未adjust啱四邊貼邊。
new68u 發表於 2020-3-8 00:23


但個 Letv 畫面係正常 ,
只係 Chrome 唔正常 .
作者: pkf    時間: 2020-3-14 00:37

Smart youtube睇720p已經聲畫唔同步

Youtubevanced又裝唔到

Youtube我放棄

via HKEPC Reader for Android
作者: 活力寶蹄    時間: 2020-3-14 17:03

我應該第一個講刷美rom不過已轉box,小心用360 root經常會自己裝野
作者: st1000    時間: 2020-3-15 21:29

回覆 20# new68u

CHing可以 Share chrome apk 嘅link 嘛? THX
作者: STUPIDFUZK    時間: 2020-3-15 22:55

回復 22 #pkf

Smart youtube我睇720p 60fps同1080p都正常
係1080p 50fps以上會窒

via HKEPC Reader for Android
作者: new68u    時間: 2020-3-16 12:04

回覆  new68u

CHing可以 Share chrome apk 嘅link 嘛? THX
st1000 發表於 2020-3-15 21:29


去apkpure或apkmirror.  
作者: new68u    時間: 2020-3-16 12:24

用左一排冇乜問題, 尋晚先發現冇左好重要既function, 就係檔案總管駁samba, nfs, dlna, 駁network share好唔方便, 睇怕要搵返港版rom刷返.  
作者: davidleehk    時間: 2020-3-16 13:31

用左一排冇乜問題, 尋晚先發現冇左好重要既function, 就係檔案總管駁samba, nfs, dlna, 駁network share好 ...
new68u 發表於 2020-3-16 12:24



    記得有師兄講過flash咗美版rom系唔可以再flash番港版rom.
作者: leernest    時間: 2020-3-16 14:20

有冇師兄可以提供邊到有港版ROM下載?
作者: new68u    時間: 2020-3-16 18:15

記得有師兄講過flash咗美版rom系唔可以再flash番港版rom.
davidleehk 發表於 2020-3-16 13:31

似乎係,搵到個港版舊rom047S,刷完睇返about都係美版個version,試幾次都一樣,所以又再刷返美版,但又見有返nfs samba dlna,所以我都唔知係我開頭產走太多components,定刷港rom時有啲components裝咗上去,不過唔再考究了。
作者: ekchk    時間: 2020-3-17 13:28

請問我的最愛有冇得SAVE係主畫面
作者: tonyfung820    時間: 2020-3-23 15:56

請問刷咗美版係咪一定要用美國手機註冊戶口先可以登陸?
作者: hanzawa    時間: 2020-3-24 17:02

請問刷咗美版係咪一定要用美國手機註冊戶口先可以登陸?
tonyfung820 發表於 2020-3-23 15:56

註冊乜戶口?
作者: takeoto    時間: 2020-3-24 20:59

DL左,試下先部機放左好耐冇開過
作者: Zizima3141    時間: 2020-3-24 21:33

請問刷咗美版係咪一定要用美國手機註冊戶口先可以登陸?
tonyfung820 發表於 2020-3-23 15:56



你刷完後要斷網去設定, 就冇左登入賬號一欄





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2