作者: longleg 時間: 2019-11-26 09:14 標題: 都係3千幾, 係唔係揀三星RU7100 好過TCL P8M?
我見43吋, Samsung RU7100 做緊3400, TCL P8M 就3200.
Sasmung RU7100
https://www.samsung.com/hk/tvs/uhd-ru7100/UA43RU7100JXZK/
TCL P8M
https://www.tcl.com/hk/zh-hk/products/p8m/p8m-43.html
我睇中TCL係因為佢行android TV想試一下. 不過有人話TCL個mon一定無Samsung好, 因為佢只係cheap cheap 假4K LG mon.
想問問:
1) 都係3千幾, 係唔係揀三星RU7100 好過TCL P8M?
2) Samsung 既 RU7080/7100/7400 有咩大分別?
作者: Y你特曲 時間: 2019-11-26 09:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longleg 時間: 2019-11-26 10:27
chromecast點勁?
可唔可以講多少少C6有咩bug?
P8S應該係C6既新model
作者: longyip927 時間: 2019-11-26 16:19
本帖最後由 longyip927 於 2019-11-26 16:21 編輯
我見43吋, Samsung RU7100 做緊3400, TCL P8M 就3200.
Sasmung RU7100
TCL P8M
我睇中TCL係因為佢行an ...
longleg 發表於 2019-11-26 09:14
嘩ching仲未買到?
Tcl 我吾覺係假4k,因看youtube可以看到行4k30定60!
via HKEPC Reader for Android
作者: longleg 時間: 2019-11-26 17:12
嘩ching仲未買到?
Tcl 我吾覺係假4k,因看youtube可以看到行4k30定60!
via HKEPC Reader for Android ...
longyip927 發表於 2019-11-26 16:19
未, 因為我12月先搬. 但最近睇連登仔話TCL係假4K. 咁我睇Samsung RU7100, 7400 佢地又話係垃圾...
不過我見TCL P8M 好似都唔錯. 係唔知上代P65個warm boot 會自動開機問題仲有無jer.
作者: longyip927 時間: 2019-11-26 18:50
本帖最後由 longyip927 於 2019-11-26 20:40 編輯
未, 因為我12月先搬. 但最近睇連登仔話TCL係假4K. 咁我睇Samsung RU7100, 7400 佢地又話係垃圾...
不過 ...
longleg 發表於 2019-11-26 17:12
我用p65從未試過自動开機喎
依家買仲平,10月份去蘇O問过$2880 only,一句講曬買咗嘢咁耐以嚟冇後悔過
via HKEPC Reader for Android
作者: longleg 時間: 2019-11-26 22:17
好! 我就買43P8M。 2880係幾大?
作者: fangel 時間: 2019-11-27 11:45
我係55p6 的開心用家。
暫時預到的只有三個問題
1. 自己開機(兩次 only)
2. 時間自己 reboot, 關左 auto sync後無問題
3. Spotfy播得耐硬輕機幾次(拔電先得個隻,我諗係 app問題,因為我 netflix同 youtube播好多個鐘都咩事都無)
講真呢個價呢個 size好抵,我買4000 有找連可動上牆架連安裝。
真4k, 只係唔多得 hdr因為唔夠 bright, 唔好講咩 local dimming個 d呢部個 pannel都唔係咩高級野。
但你問我,我另願俾4000 買 b線牌的 top end好過 a線牌的 low end. 我都有睇過 samsung個幾部…真係又要貴 d又要差 d.
via HKEPC Reader for Android
作者: longleg 時間: 2019-11-27 12:00
我係55p6 的開心用家。
暫時預到的只有三個問題
1. 自己開機(兩次 only)
2. 時間自己 reboot, 關左 auto s ...
fangel 發表於 2019-11-27 11:45
多謝咁多位師兄一直以黎既意見. 我決定買P8M好啦~ 一直都睇中好耐 ~
作者: new68u 時間: 2019-11-27 12:34
收貨整個開箱文睇睇 ^^
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: siukat 時間: 2019-11-27 13:12
睇下samsung同tcl邊一部係玻璃面
作者: longleg 時間: 2019-11-27 15:57
OK~~~~~
作者: longleg 時間: 2019-11-27 15:57
佢地2部都唔係玻璃面
作者: longyip927 時間: 2019-11-27 17:50
本帖最後由 longyip927 於 2019-11-27 17:58 編輯
我部係p65 43寸,2880係我部吾係p8m
我部用左差唔多1年
暫時問題有
1)電視字幕有時會hand係度,轉去youtube, 其他視頻都整吾走!
2,)我用Arc駁soundbar,有時玩完ps4轉反去電視佢吾會變sound bar 出声,要用soundbar 个遙控去按HDMI,再按Arc先得!
其他都冇乜問題!
via HKEPC Reader for Android
作者: longleg 時間: 2019-11-27 21:24
我部係p65 43寸,2880係我部吾係p8m
我部用左差唔多1年
暫時問題有
1)電視字幕有時會hand係度,轉去youtube ...
longyip927 發表於 2019-11-27 17:50
Thanks!
作者: 幻~影 時間: 2019-12-3 02:33
搭單問一個問題,p8m 打機其實得唔得?打機會有殘影跟唔上的問題嗎?如無,我都幾有興趣入隻50"p8m
作者: samchung04 時間: 2019-12-3 10:25
都想搭單問, p8m 同 p65 43寸有咩唔同? 睇SPEC好似一模一樣
作者: longleg 時間: 2019-12-3 12:05
我見佢地CPU好似唔同
作者: knight7676 時間: 2019-12-5 17:06
我都係43P65睇到43P8M都未買...早兩日部電視右下角變黃左一撻,睇黎真係要換機了

作者: knight7676 時間: 2019-12-5 17:40
其實想問而家買電視仲包唔包光/死點...大舖9成要送貨冇得check,除非SSP果D
作者: longleg 時間: 2019-12-5 19:12
P8系統啦. 我見CPU有upgrade
作者: knight7676 時間: 2019-12-5 19:49
邊度買最平?
作者: longleg 時間: 2019-12-5 19:57
pricehk
作者: samchung04 時間: 2019-12-6 11:49
我都睇緊TCL 43" :
蘇0: 重display緊P65, #!(), 送遙控, 咩劵都無; P8M: 4xxx
張MK: P65, @*)), 無遙控送, 咩劵都無; P8M: 無賣
凶澤: 唔見有TCL
唔知百記幾銀.....
作者: knight7676 時間: 2019-12-6 17:32
https://www.tcl.com/hk/en/products/p8m/p8m-43.html
呢度寫最平係C_K,跟住百...但係平時經過百/凶都唔見有實機睇
作者: longleg 時間: 2019-12-7 05:43
蘇0有P8M賣啦咩? 我上星期去問佢地話12月會有但都未見
作者: knight7676 時間: 2019-12-7 18:35
岩岩睇過淨係見到55' 好似唔係P8M黎
作者: longleg 時間: 2019-12-7 19:05
應該係P8S黎. so-0仲未有P8M
作者: samchung04 時間: 2019-12-9 10:15
本帖最後由 samchung04 於 2019-12-9 10:18 編輯
我尋日去百記買左43" P8M, 送語音遙控, @(*)
等安裝~
作者: longleg 時間: 2019-12-9 13:07
正啦! 幾錢?
作者: longleg 時間: 2019-12-9 13:07
巴打你出埋開箱文
作者: samchung04 時間: 2019-12-10 15:45
價錢係@(*)
等佢送貸安裝~
作者: knight7676 時間: 2019-12-10 16:01
3千有找...抵喎
作者: longleg 時間: 2019-12-10 19:45
你咁都識睇
我仲要再望一望個keyboard
作者: samchung04 時間: 2019-12-11 09:54
我唔係打手, 唔賣廣告
作者: leroy 時間: 2019-12-14 10:08
本帖最後由 leroy 於 2019-12-14 10:11 編輯
其實P8S P8M 個micro dimming 係咪唔係 local dimming?
via HKEPC Reader for Android
作者: blmt888 時間: 2019-12-14 11:43
Delete
作者: icq 時間: 2019-12-14 19:11
星期四晚買,今日送咗貨,等等自己裝,包裝有兩個遙控,有個短嘅係唔係語音遙控?
作者: longleg 時間: 2019-12-15 12:22
係. 用成點?
作者: icq 時間: 2019-12-15 20:22
感覺Ok,不過啲色好似淡D,
作者: longyip927 時間: 2019-12-15 22:11
有好多嘢可以教
via HKEPC Reader for Android
作者: samchung04 時間: 2019-12-16 10:39
本帖最後由 samchung04 於 2019-12-16 11:44 編輯
我都送左黎~
短嘅係語音遙控, 可惜無mouse功能
(之前師兄TCL P6 50"係跟mouse語音遙控, 鋁殼, 好正
作者: samchung04 時間: 2019-12-16 10:48
你試下較 圖像模式 => Smart HDR,
鮮艷好多
作者: samchung04 時間: 2019-12-16 11:13
內置Youtube App 好正, 睇4K片好流暢~
廣東話/英文/國語語音search片,百發百中~ 我家小朋友玩得好開心~~
又試過sideload SMART Youtube APP, 亦都好流暢, 基本同內置Youtube App無分別~~
(反觀我部Skywxxxx牌55"OLED電視, SMART Youtube 睇4K片好窒, 應該係無內置VP9 codec......)
作者: longleg 時間: 2019-12-16 11:17
內置Youtube App 好正, 睇4K片好流暢~
廣東話/英文/國語語音search片,百發百中~ 我家小朋友玩得好開心~~
...
samchung04 發表於 2019-12-16 11:13
新既P8系係用A55 CPU. 唔知會唔會因為咁所以都順左好夕
作者: samchung04 時間: 2019-12-16 11:55
原來用A55,
暫時介面(轉HDMI, TV)都好順, 不過有人話用左Android電視會慢慢變慢,
有人教Tune Android TV, 我都試左:
- Force GPU rendering: Enabled
- Limit Background process = 4
- Disable all animation settings
作者: kkh99 時間: 2019-12-16 16:28
今日去咗旺角百記買左部50"P8M價錢#%*)平過SSP, 又加送張50元X佳coupon, 平平哋試下玩下國產電視機, 最搞笑係落緊單, 有另一位sales係咁sell我買LG.
via HKEPC Reader for Android
作者: icq 時間: 2019-12-16 17:10
35xx?
Xx
作者: samchung04 時間: 2019-12-16 17:26
本帖最後由 samchung04 於 2019-12-17 00:24 編輯
好抵, 可惜我個廳放唔到50", 只放到43".....
剛試左, 想停左"呼吸燈", 係設定選"關閉", 係無效果.......
原來重要長按"電源掣", 真正關機, 再開機時才會生效......
我搞左2日, 真係玩死

作者: kkh99 時間: 2019-12-16 17:29
師兄可以好快變專家! ????????????
via HKEPC Reader for Android
作者: samchung04 時間: 2019-12-16 17:45
你都玩下, 呢部機設定幾多野可以試,
佢default出廠個畫面顏色set得唔太好 (起碼我百記睇demo, 圍住佢幾部43"電視都靚過佢, 包括LG)
但返去較下(我用MYTV套日劇Grand Maison東京 第一集tune), 畫面又幾唔錯
作者: longleg 時間: 2019-12-16 18:28
可能機價平, 無咩肉食. 較淡D
作者: kkh99 時間: 2019-12-16 18:33
你出過個啲post好有用!
via HKEPC Reader for Android
作者: kkh99 時間: 2019-12-16 18:35
絕對認同, 泡菜牌子全部擺中間TCL就擺最下層重要角落頭.....
via HKEPC Reader for Android
作者: samchung04 時間: 2019-12-16 21:01
本帖最後由 samchung04 於 2019-12-16 21:03 編輯
人人毒我, 我毒人人~
請問有咩app可以用手機扮mouse, 依家淘仔買唔到飛鼠
作者: Y你特曲 時間: 2019-12-17 14:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longleg 時間: 2019-12-17 22:20
師兄你係指你部c6有呢個問題? 但係新既P8好似無bor
作者: Y你特曲 時間: 2019-12-18 16:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longyip927 時間: 2019-12-18 17:11
我都送左黎~
短嘅係語音遙控, 可惜無mouse功能
(之前師兄TCL P6 50"係跟mouse語音遙控, 鋁殼, 好正:drool ...
samchung04 發表於 2019-12-16 10:39
个remote 淘宝有得賣,應該都啱用!
via HKEPC Reader for Android
作者: icq 時間: 2019-12-18 20:46
系吾系呢隻淘寶好似都要買百[url][/url]六七蚊人仔
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2165748&k=c350dc01cdf0ee6bffdd7dc604b81852&t=1782145078&sid=1hYVt2Cfzya

作者: samchung04 時間: 2019-12-18 22:01
普通語音飛鼠都得, 但淘仔禁運"遙控"去香港或集運, 唔俾你俾錢
有外國網友分享以下畫面調色, 我用係普通天線台(tv), 畫面唔錯:
Colour temp: Normal
Tint 47
Bright: 63
Contrast: 77
Colour Sat: 49
Black Level: 47
Gamma: 0
CLARITY (menu)
Sharpness; 60
Digital Noise Reduction Low
Noise Reduction Low
Motion: LED motion clear: Off
Micro dimming, Dynamic contrast, dynamic
backlight all set to OFF
作者: longleg 時間: 2019-12-19 07:14
好pro
作者: semson 時間: 2019-12-19 09:55
本帖最後由 semson 於 2019-12-19 09:58 編輯
好老實,3千幾咩牌子都冇local dimming、唔會有motion compensation,咩牌子畫面都唔會出色。TCL有原裝Chromecast built-in值幾舊水,好用又抵咁解。
作者: semson 時間: 2019-12-19 10:02
本帖最後由 semson 於 2019-12-19 13:57 編輯
冇local dimming,畫面光暗細節會少好多,成個畫面冇左個立體感。如下圖,小弟新買TCL C8(C6嘅新版) 立體感竟然輸左俾舊電視,好後悔,唔應慳果少少,,,,
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2165831&k=62aa69782d81d7f30188e10734e24483&t=1782145078&sid=1hYVt2Cfzya

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2165832&k=86d40f71ef0facc5b4b1b0e71ca73b19&t=1782145078&sid=1hYVt2Cfzya

作者: samchung04 時間: 2019-12-19 10:57
師兄你部舊電視係咩型號?
TCL C8 應該比P8M高一級, 而P8M號稱有micro-dimming, 我覺得係marketing term, 本身硬件缺憾.
唔知設定方面救到幾多:
- 圖像模式: SMART HDR
- Dynamic contrast 動態對比 = ON
- Micro dimming 局部調光= ON
或者加個濾波拖版/換電源線, 畫面應該有改善, "立體感"就唔知啦
作者: semson 時間: 2019-12-19 13:09
本帖最後由 semson 於 2019-12-19 17:13 編輯
師兄你部舊電視係咩型號?
TCL C8 應該比P8M高一級, 而P8M號稱有micro-dimming, 我覺得係marketi ...
samchung04 發表於 2019-12-19 10:57
toshiba 40xv650c,當年算中高階,1080p用左8 年,心思思換4k hdr。
所謂micro dimming真係marketing嘢,dimming係硬件設計,而C6 C8係側光式,天生就控光唔仔細(sony 8000系控光技術)。中階應該用全陣列直下控光最靚,如sony 9000系。再上就係OLED pixel自發光,如Sony A9,我買唔起了。
作者: semson 時間: 2019-12-19 13:28
早前睇過網友手畫的唔同背光系統嘅分別,一時搵唔返。用呢張頂住先。
左手係C8/sony 8000嘅背光、控光,LED由屏幕㡳發光再射上螢幕頂,所以係一條條垂直控光區。marketing黎講已經可以叫local dimming,但幾有效你一眼睇到啦,得6個區。
右邊底sony 9000系控光,LED喺螢幕底部陣列式排放,50寸有約100個區域。控光當然仔細好多。畫質有要求的,應該買呢個級別,免得后悔!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2165846&k=f8b463c96511406dcfa9f43afda37b26&t=1782145078&sid=1hYVt2Cfzya

作者: semson 時間: 2019-12-19 13:41
本帖最後由 semson 於 2019-12-19 13:59 編輯
最后提醒大家,電視屏幕越薄越靚唔一定啱架。做得薄,必須係側入光源(差,中低階)或像素自發光(優,高階至超高階)。中高階嘅直下陣列背光唔會非常薄,始終真係多咗一層㡳板。大陸性價比唔錯嘅東芝 6900C系就好厚
作者: hehaya 時間: 2019-12-19 13:49
搭單問幾年前買既三星ks7300係咪無local dimming ?
搵左下好似無。。。。
作者: samchung04 時間: 2019-12-19 14:46
toshiba 40xv650c,當年算中高階,1080p用左8 年,心思思換4k hdr。
所謂micro dimming真係marketing嘢 ...
semson 發表於 2019-12-19 13:09
用到8年, 當年東芝真係唔錯
同一段片, 我老豆部cheap cheap skywxxxx OLED 55s8, 畫質靚過P8M好多......
(當然UI同畫面流暢度係P8M完勝, 話說55s8一直都要開MEMC運動補償, 唔係連播MYTV都會窒
).作者: semson 時間: 2019-12-19 17:30
用到8年, 當年東芝真係唔錯
同一段片, 我老豆部cheap cheap skywxxxx OLED 55s8, 畫質靚過P8M好多 ...
samchung04 發表於 2019-12-19 14:46
55S8都唔係平播,好似貴過我部TCL
我而家覺得,system同電視分別買都ok。電視system差,平可買FireTV,貴有Shield TV ,電視做螢幕本份就ok
作者: samchung04 時間: 2019-12-19 17:50
螢幕當然重要, 電視既流暢度都好重要,
55S8播MYTV窒, 初時我以為MYTV盒唔夠力, 但插P8M無窒, 就知道係55S8問題......
我建議TCL出OLED Android TV
作者: icq 時間: 2019-12-19 19:24
toshiba 40xv650c,當年算中高階,1080p用左8 年,心思思換4k hdr。
所謂micro dimming真係marketing嘢 ...
semson 發表於 2019-12-19 13:09
toshiba 40xv650c 我就係用呢部換, 對比舊機tcl啲色真係淡好多。
作者: longyip927 時間: 2019-12-20 02:11
Yes,我部就係送呢個
via HKEPC Reader for Android
作者: knight7676 時間: 2019-12-24 19:31
睇第1張圖冇咩分別,第2張圖明顯下面色彩靚好多喎
作者: longleg 時間: 2019-12-25 06:34
係Lor
作者: longyip927 時間: 2019-12-26 17:43
點樣放圖上嚟因為要放條link唔識轉
via HKEPC Reader for Android
作者: knight7676 時間: 2019-12-26 20:13
[img ]你張圖link[/img]
作者: longleg 時間: 2019-12-27 06:42
或者用呢個制
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2167499&k=d0106690f80112e1c957188cff185cc4&t=1782145078&sid=1hYVt2Cfzya

作者: longyip927 時間: 2019-12-28 20:01
我用apps 喎
via HKEPC Reader for Android
作者: jukizn 時間: 2019-12-28 22:18
最後買左50p8m
via HKEPC Reader for Android
作者: longleg 時間: 2019-12-29 06:36
快D開黎測試下. 你買左幾錢?
作者: acht 時間: 2019-12-31 10:50
如果買兩部TCL P8M電視,因為不是紅外線遙控,電視會如何辨識遙控器?
作者: longleg 時間: 2019-12-31 21:41
佢會識架啦 ~
作者: aleck_choi 時間: 2020-1-7 09:36
幾皮野既電腦,成皮野既 iPhone 有時無啦啦都會 re-boot 喇

作者: wct 時間: 2020-1-13 15:47
祝你好運,
我部50P6有一條藍線,Hotline call 咗兩星期,上星期三先有人聽,
條友話師傅會call我,結果到今日都冇人call過我。
作者: samchung04 時間: 2020-1-14 10:09
請問師兄用左幾耐
作者: wct 時間: 2020-1-14 16:38
9個月
作者: acht 時間: 2020-1-14 17:42
本帖最後由 acht 於 2020-1-14 17:51 編輯
兩分鐘前試打電話,852-24055282,荃灣大涌道8號TCL工業中心502室,真係無人接聽。
另一辦事處,不知道有沒有用。
http://www.tcldisplay.com/jp/contact/index.html
香港新界白石角香港科學園3期22E座8樓
電話:+852 24377610
電郵:ir.cdot@tcl.com
地址 : 香港新界沙田香港科學園科技大道東22號22ETCL大厦7樓
電話 : +852 2437 7300
電郵 : hk.info@tcl.com
作者: samchung04 時間: 2020-1-14 22:35
唔知可唔可以搵下消委會幫手?
作者: wct 時間: 2020-1-15 09:57
雖然用咗9個月就壞有點兒那個,但只要佢肯幫我整,我耐佢唔何。
而且我都只係想佢幫我整好佢,但佢嘅維修熱線係我遇過最差嘅。
作者: samchung04 時間: 2020-1-15 10:37
9個月就壞好恐怖, 我依家都有D驚...... 希望我部頂到2年

佢承諾有3年保養, 但依家愛理不理, 拖你一年半載, 已經違反商品條例, 可以搵海關同消委會幫手,
你試下落左投訴, 我保證佢即刻處理你既問題.....
呢D牌子, 根本無售後, 唔好再扮野係香港賣行貨,
全香港得一個師父? 點解唔寫出黎: "3年保養(但只得一個師父, 等得先好買)"?
作者: Y你特曲 時間: 2020-1-15 13:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samchung04 時間: 2020-1-21 10:29
傳聞關愛基金已經買左TxL電視, $4.8億買8萬部,
講保養, 我都幾期待TxL點幫呢8萬部機做保養, 無人聽熱線? 全香港得一個師傅?
遲2年又洗2億幫呢8萬部機做保養?
講價錢, $5500可以買到罪大同PAN記32"(其實43"都有), 論質一定係罪大同PAN記, 同埋人地師傅應該唔只一個人, 搵TxL真係好奇怪既選擇....
就算TxL, 都可以買到43"p8m , 4K, 3年保包安裝都係3XXX有找, (重有找$2XXX
作者: aleck_choi 時間: 2020-1-21 12:31
真係有人信 TCL 全港得一個師傅?全港會有幾多部 TCL? 如果得一個師傅,排隊整使唔使一年半載?再加所謂既傳聞關愛基金買幾萬部 TCL, 關愛基金唔會睇過 TCL 既公司背景先決定買機嗎,純粹價錢平就可以嗎,不需睇該公司既實力及保養嗎,會幫一間只有一個師傅既公司買幾萬部電視,如果有問題就要市民排幾年去維修電視嗎?不過有人信 TCL 全港得一個師傅都好犀利喇。
作者: Oska 時間: 2020-1-21 13:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samchung04 時間: 2020-1-21 15:17
-友台用家:
https://post76.hk/thread-313064-1-1.html
"他們說全公司只有一位師父, 出咗街就冇人答問題!" TxL熱線員工好誠實

-呢個POST 86及89樓二位師兄都有call唔到熱線及無回覆情況.......
就算你有一百人, 但唔聽同唔覆電話, 有分別咩? 真係好犀利? 公司既實力及保養嗎?
我好犀利, 無人關愛, 真金白銀係百記買左部43"P8M, 我係真實用家, 我唔想9個月後咁唔好采壞, 壞左要打幾星期電話, 都無人收機整......
作者: ki9999 時間: 2020-1-21 18:55
所以話網上言論 ,不能盡信
via HKEPC Reader for Android
作者: Y你特曲 時間: 2020-1-21 22:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2020-1-21 22:49
我會理解為 TCL返貨
不過就唔知會賣比邊個
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)


