Board logo

標題: 樂視4K 55" 1399 人仔 [打印本頁]

作者: redcarcar    時間: 2019-10-13 23:31     標題: 樂視4K 55" 1399 人仔

有無巴打買過?
作者: kofz    時間: 2019-10-14 05:10

有無巴打買過?
redcarcar 發表於 2019-10-13 23:31

還有保養?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: semuel    時間: 2019-10-14 09:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chungemail    時間: 2019-10-14 11:32

邊度????

via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2019-10-14 13:46

邊度賣??
有50寸嗎?!
作者: nihplod    時間: 2019-10-14 16:59

咁平, 有冇伏?
作者: ckyuen2    時間: 2019-10-14 17:45

大陸賣嘅電視機唔知聽定睇唔到香港台,你想駁機頂盒定駁電腦睇?
作者: peaceso    時間: 2019-10-14 20:04

有無巴打買過?
redcarcar 發表於 2019-10-13 23:31



  if new, good to try!
作者: wilsonleung318    時間: 2019-10-21 13:47

大陸賣嘅電視機唔知聽定睇唔到香港台,你想駁機頂盒定駁電腦睇?
ckyuen2 發表於 2019-10-14 17:45



    4k 電視基本上都有dtmb 數碼電視解碼, 但好多都未必support字幕
作者: redcarcar    時間: 2019-10-21 16:00

https://www.jd.com/pinpai/56659.html
作者: hkghost    時間: 2019-10-21 17:23

二手東貨品,中伏自己諗!
作者: new68u    時間: 2019-10-21 21:05

2+8應該係舊型號,2+16新型號貴一倍半。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2