Board logo

標題: 請問想用USB 喺TCL 50P 睇戲 [打印本頁]

作者: Kei_siuip    時間: 2019-9-22 23:32     標題: 請問想用USB 喺TCL 50P 睇戲

想用USB由電腦抄啲戲用TCL 50P 插住睇,
隻USB係咪要用特別格式?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2