Board logo

標題: 有冇人用過藍魔RM970+(4GB) [打印本頁]

作者: C0126    時間: 2008-10-2 13:15     標題: 有冇人用過藍魔RM970+(4GB)

有冇人用過藍魔RM970+(4GB)

http://detail.zol.com.cn/154/153182/param.shtml
作者: C0126    時間: 2008-10-10 11:04

冇人用過???冇人知/????
作者: Hinathanieluk    時間: 2008-10-13 19:36

其實你想問 d 咩野呀 ?


作者: samabc    時間: 2008-10-13 21:17

是否音質or畫質
作者: C0126    時間: 2008-10-15 00:44

原帖由 samabc 於 2008-10-13 21:17 發表
是否音質or畫質


係呀...同埋支唔支援繁體呀???
作者: littleboy123    時間: 2008-10-17 05:41

支援繁體
作者: C0126    時間: 2008-10-17 12:37

原帖由 littleboy123 於 2008-10-17 05:41 發表
支援繁體


係咪d mp3用中文名都可以播放呀???
作者: Hinathanieluk    時間: 2008-10-19 16:38

原帖由 C0126 於 2008-10-17 12:37 發表
係咪d mp3用中文名都可以播放呀???


常用 ga 繁體字係絕對可以播放

畫質可以話係 3.0 inch mon 國產機中數一數二
作者: C0126    時間: 2008-10-22 08:37

原帖由 Hinathanieluk 於 2008-10-19 16:38 發表


常用 ga 繁體字係絕對可以播放

畫質可以話係 3.0 inch mon 國產機中數一數二


THX....
作者: ykwky    時間: 2008-10-24 10:20

可能我自己部有事,用咗半年,睇睇下片會變色...
音質就唔錯,keep到無問題...

PS. 我部係2GB...
作者: lonenan    時間: 2008-10-24 10:41

唔知依家買係咪支援繁體,不過上網 d/l 新的 firmware就一定得。

依家我可以播繁體 歌詞,連電子書都唔駛下下轉 format ^__^

用左 7個月,聲畫都 ok
係有時覺得佢太熱 (第一次買 MP4, 可能其他都係咁掛)
作者: ykwky    時間: 2008-10-24 12:55

原帖由 lonenan 於 2008-10-24 10:41 發表
唔知依家買係咪支援繁體,不過上網 d/l 新的 firmware就一定得。

依家我可以播繁體 歌詞,連電子書都唔駛下下轉 format ^__^

用左 7個月,聲畫都 ok
係有時覺得佢太熱 (第一次買 MP4, 可能其他都係咁掛)


無錯,我通常播完一套片,可以用嚟暖手,冬天用就多個功能啦...
作者: johnnylth2    時間: 2008-10-24 13:51

用緊~係好好好難熄機..
作者: lonenan    時間: 2008-10-24 23:33

原帖由 johnnylth2 於 2008-10-24 13:51 發表
用緊~係好好好難熄機..

點解好難熄機?
我通常推向 PLAY 數4聲,放手,就 會 熄機,又唔會 reset
作者: fishmeat01    時間: 2008-10-25 02:06

原帖由 ykwky 於 2008-10-24 12:55 發表


無錯,我通常播完一套片,可以用嚟暖手,冬天用就多個功能啦...

唔洗買eneloop kairo
作者: C0126    時間: 2008-10-30 09:40

原帖由 lonenan 於 2008-10-24 10:41 發表
唔知依家買係咪支援繁體,不過上網 d/l 新的 firmware就一定得。

依家我可以播繁體 歌詞,連電子書都唔駛下下轉 format ^__^

用左 7個月,聲畫都 ok
係有時覺得佢太熱 (第一次買 MP4, 可能其他都係咁掛)


都幾好wor....
作者: C0126    時間: 2008-10-30 09:40

大家係邊度買.....???
大陸定香港??
作者: wenrek    時間: 2008-11-3 09:39     標題: 回復 17# 的帖子

A Shop
作者: hozaizai    時間: 2008-11-3 13:05

我用緊
幾百蚊, 算係咁
作者: ckit    時間: 2008-11-3 18:24

原帖由 wenrek 於 2008-11-3 09:39 發表
A Shop

A shop有現貨 ?
定係代訂 ?而家賣緊幾錢 ?
作者: kiu_kiu    時間: 2008-11-6 18:59

RM970 同RM970+ 有咩唔同
作者: Faizu    時間: 2008-11-7 02:51

純比較音質,其他因素無視,同Philips SA28/29比那一部較好??
作者: C0126    時間: 2008-11-10 12:37

原帖由 kiu_kiu 於 2008-11-6 18:59 發表
RM970 同RM970+ 有咩唔同


好似話"十"有AV out...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2