作者: C0126 時間: 2008-10-2 13:15 標題: 有冇人用過藍魔RM970+(4GB)
有冇人用過藍魔RM970+(4GB)
http://detail.zol.com.cn/154/153182/param.shtml
作者: C0126 時間: 2008-10-10 11:04
冇人用過???冇人知/????
作者: Hinathanieluk 時間: 2008-10-13 19:36
其實你想問 d 咩野呀 ?
作者: samabc 時間: 2008-10-13 21:17
是否音質or畫質
作者: C0126 時間: 2008-10-15 00:44
係呀...同埋支唔支援繁體呀???
作者: littleboy123 時間: 2008-10-17 05:41
支援繁體
作者: C0126 時間: 2008-10-17 12:37
係咪d mp3用中文名都可以播放呀???
作者: Hinathanieluk 時間: 2008-10-19 16:38
常用 ga 繁體字係絕對可以播放
畫質可以話係 3.0 inch mon 國產機中數一數二
作者: C0126 時間: 2008-10-22 08:37
THX....
作者: ykwky 時間: 2008-10-24 10:20
可能我自己部有事,用咗半年,睇睇下片會變色...
音質就唔錯,keep到無問題...
PS. 我部係2GB...
作者: lonenan 時間: 2008-10-24 10:41
唔知依家買係咪支援繁體,不過上網 d/l 新的 firmware就一定得。
依家我可以播繁體 歌詞,連電子書都唔駛下下轉 format ^__^
用左 7個月,聲畫都 ok
係有時覺得佢太熱 (第一次買 MP4, 可能其他都係咁掛)
作者: ykwky 時間: 2008-10-24 12:55
原帖由 lonenan 於 2008-10-24 10:41 發表
唔知依家買係咪支援繁體,不過上網 d/l 新的 firmware就一定得。
依家我可以播繁體 歌詞,連電子書都唔駛下下轉 format ^__^
用左 7個月,聲畫都 ok
係有時覺得佢太熱 (第一次買 MP4, 可能其他都係咁掛)
無錯,我通常播完一套片,可以用嚟暖手,冬天用就多個功能啦...
作者: johnnylth2 時間: 2008-10-24 13:51
用緊~係好好好難熄機..
作者: lonenan 時間: 2008-10-24 23:33
點解好難熄機?
我通常推向 PLAY 數4聲,放手,就 會 熄機,又唔會 reset
作者: fishmeat01 時間: 2008-10-25 02:06
唔洗買eneloop kairo
作者: C0126 時間: 2008-10-30 09:40
原帖由 lonenan 於 2008-10-24 10:41 發表
唔知依家買係咪支援繁體,不過上網 d/l 新的 firmware就一定得。
依家我可以播繁體 歌詞,連電子書都唔駛下下轉 format ^__^
用左 7個月,聲畫都 ok
係有時覺得佢太熱 (第一次買 MP4, 可能其他都係咁掛)
都幾好wor....
作者: C0126 時間: 2008-10-30 09:40
大家係邊度買.....???
大陸定香港??
作者: wenrek 時間: 2008-11-3 09:39 標題: 回復 17# 的帖子
A Shop
作者: hozaizai 時間: 2008-11-3 13:05
我用緊
幾百蚊, 算係咁
作者: ckit 時間: 2008-11-3 18:24
A shop有現貨 ?
定係代訂 ?而家賣緊幾錢 ?
作者: kiu_kiu 時間: 2008-11-6 18:59
RM970 同RM970+ 有咩唔同
作者: Faizu 時間: 2008-11-7 02:51
純比較音質,其他因素無視,同Philips SA28/29比那一部較好??
作者: C0126 時間: 2008-11-10 12:37
好似話"十"有AV out...


