Board logo

標題: 拆開個LCD mon.. [打印本頁]

作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:41     標題: 拆開個LCD mon..

我上次問過...點樣先可以整返個15"lcd mon...:confused:
我諗住拎去比人整..but..最少$3XX以上:CRY:
小弟無咁多錢,所以就自己動手!~:cool:
聽左好多人既保貴意見...我終於落手la!~:welcome:

我個lcd mon呀!~:PHOTO:

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:06 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:43

我覺得係光管火牛壞..:roll:
我就去左黃金買左依D野!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:06 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:45

主要係用依舊野!~
係火牛啊主要係用依舊野!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:08 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:47

為左睇佢個電路...save位 and散熱問題
so
我要拆要佢!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:08 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:49

我買左兩個...因為佢有4個光管..
而我買返黎個"牛"有兩組output!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:09 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:50

零件ok la!~
到個mon...拆左佢!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:10 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:52

依條係光管線!~
有4組!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:10 編輯 ]
作者: 戈壁    時間: 2005-4-11 22:52

quick quick
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:53

我係依度問過人...好多人話係度拎電架!~
我就試下la!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:11 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:54

我check一check!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:12 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:56

check到12v果條電源...

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:13 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:57

要試下個光管有無事,又唔想咁快就直接取電,為保險計~
好!~駁落去睇下得唔得....我係第二部腦拎12v電黎test

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:16 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 22:59

放大佢!~
有兩組output架...
but唔知夠唔夠光呢

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:18 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:02

用住2組先!~
結果......
得左!~:welcome:
兩支光管..效果唔錯

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:19 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:03

再睇清礎!~
唔錯!~:welcome:

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:19 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:06

完成初次測試!~證明WORK...就整繼續落去:welcome:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:08

開工..就要工具!~
我個人LIKE分colour!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:20 編輯 ]
作者: dino_lo    時間: 2005-4-11 23:08

GOOD JOB
作者: digizon    時間: 2005-4-11 23:08

good job ~~
勁 !!
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:09

仲有私家槍{熱膠槍}~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:20 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:10

索帶,方便易用!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:22 編輯 ]
作者: 阿死    時間: 2005-4-11 23:12

realy really good.....................
實用, 活學活用........
邊個教你既 :DEV::DEV::DEV:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:12

hehe..用得唔好"晒"
就用佢比我果D線!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:24 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:13

阿死  在 2005-4-11 11:12 PM 發表:

realy really good.....................
實用, 活學活用........
邊個教你既 :DEV::DEV::DEV:


你地教架...
diy精神!~
自己既努力&創意:welcome:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:14

剪開佢!~依兩條好重要!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:24 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:16

整埋一齊!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:26 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:17

原來個壞火牛!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:26 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:19

直入新火牛!~
預返個位先!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:28 編輯 ]
作者: teasee    時間: 2005-4-11 23:20

尊敬你呀 , 活學活用  
作者: johnlikw    時間: 2005-4-11 23:20

我之前用cm冷光管果隻牛都試過拎黎推mon支光管:CHEERS:
但係開得耐隻牛好熱:CRYBYE:所以唔(咁)用
作者: 阿死    時間: 2005-4-11 23:20

kamlun_fish  在 2005-4-11 11:13 PM 發表:

你地教架...
diy精神!~
自己既努力&創意:welcome:



我地 好欣賞你 !!!
5 個 good
作者: 寂寞的FSY    時間: 2005-4-11 23:21

阿死  在 2005-4-11 11:20 PM 發表:


我地 好欣賞你 !!!
5 個 good


入為精華POST:welcome::DEV:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:21

去個mon拎電!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:29 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:23

分左色佢先la!~
一錯左就:CRYBYE:

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:29 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:24

阿死  在 2005-4-11 11:20 PM 發表:


我地 好欣賞你 !!!
5 個 good


多謝你地呀!~:CRY:
作者: johnlikw    時間: 2005-4-11 23:25

johnlikw  在 2005-4-11 11:20 PM 發表:

我之前用cm冷光管果隻牛都試過拎黎推mon支光管:CHEERS:
但係開得耐隻牛好熱:CRYBYE:所以唔(咁)用


你開得耐隻牛唔熱:GIVEUP::GIVEUP:如果係你隻牛係邊度買架
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:25

駁好!~
繼續!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:31 編輯 ]
作者: A君    時間: 2005-4-11 23:26

非常好!!
已穫加分,雖然唔多,但獲認同重於一切。
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:28

johnlikw  在 2005-4-11 11:25 PM 發表:

你開得耐隻牛唔熱:GIVEUP::GIVEUP:如果係你隻牛係邊度買架


我果牛係黃金..普通光管牛!~
果D $30支架..
我諗都會好熱...but用住先..到有$先換
作者: 阿死    時間: 2005-4-11 23:28

我話事, 精華左你,
原因, 唔係因為成功救返隻 lcd ,
而係 個精神好得....能夠發揮盡手上所有材料

置頂: 3 天


cck : "有心諗過加實行 "
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:30

A君  在 2005-4-11 11:26 PM 發表:

非常好!!
已穫加分,雖然唔多,但獲認同重於一切。


我覺得"認同"依樣野係最重要架!~
thx!~
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:31

板&電源線都ok la!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:37 編輯 ]
作者: 阿死    時間: 2005-4-11 23:32

kamlun_fish  在 2005-4-11 11:28 PM 發表:

我果牛係黃金..普通光管牛!~
果D $30支架..
我諗都會好熱...but用住先..到有$先換


我有小小建議, 千萬唔好放隻牛入 case,
因為d 牛仔 好易 燒 / 出火, 個panel 好易燒埋, 最好就外置, 因為你隻牛仔可能係日日開...
出火就 大鍋,
仲有, 12v dc in, 可以 用 鴨記果d 火牛代替, 好似好dd :D
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:33

試下work唔work!~
今次用四條光管!~由lcd取電!~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:35 編輯 ]
作者: johnlikw    時間: 2005-4-11 23:33

kamlun_fish  在 2005-4-11 11:28 PM 發表:

我果牛係黃金..普通光管牛!~
果D $30支架..
我諗都會好熱...but用住先..到有$先換


但我果次試果時,係熱到D熱溶膠都溶~~所以先怕怕唔用:CRY::CRY:
作者: 寂寞的FSY    時間: 2005-4-11 23:34

阿死  在 2005-4-11 11:32 PM 發表:

我有小小建議, 千萬唔好放隻牛入 case,
因為d 牛仔 好易 燒 / 出火, 個panel 好易燒埋, 最好就外置, 因為你隻牛仔可能係日日開...
出火就 大鍋,
仲有, 12v dc in, 可以 用 鴨記果d 火牛代替, 好似好dd :D


呢個好提議,可以控制供電量
遲啲我部LCD MON又有新嘢搞啦(就夠期,光管都幾暗)...:DEV:
作者: 寂寞的FSY    時間: 2005-4-11 23:35

kamlun_fish  在 2005-4-11 11:33 PM 發表:

試下work唔work!~
今次用四條光管!~由lcd取電!~


如果有位加到六支:DEV:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:36

阿死  在 2005-4-11 11:32 PM 發表:

我有小小建議, 千萬唔好放隻牛入 case,
因為d 牛仔 好易 燒 / 出火, 個panel 好易燒埋, 最好就外置, 因為你隻牛仔可能係日日開...
出火就 大鍋,
仲有, 12v dc in, 可以 用 鴨記果d 火牛代替, 好似好dd :D


我唔夠膽開得長....開果時都會找fan黎吹佢...
依次我都係想test下佢...係唔係火牛壞
我想買鴨記果d 火牛..but唔知係邊種..>.<~
作者: dino_lo    時間: 2005-4-11 23:36

johnlikw  在 2005-4-11 11:33 PM 發表:

但我果次試果時,係熱到D熱溶膠都溶~~所以先怕怕唔用:CRY::CRY:


樓主要小心了, 可能要加風扇了!:DEV:
又或者比多70元,一隻牛只推一枝光管!

[ Last edited by dino_lo on 2005-4-11 at 11:38 PM ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:38

好LA!~
落膠定位~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:37 編輯 ]
作者: Ultraman    時間: 2005-4-11 23:38

kamlun_fish  在 2005-4-11 23:28 發表:

我果牛係黃金..普通光管牛!~
果D $30支架..
我諗都會好熱...but用住先..到有$先換


不如買d電子火牛啦, 好個d唔會好熱!  安全好多!!!
作者: johnlikw    時間: 2005-4-11 23:39

Ultraman  在 2005-4-11 11:38 PM 發表:

不如買d電子火牛啦, 好個d唔會好熱!  安全好多!!!


邊度有得買:P:P
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:39

dino_lo  在 2005-4-11 11:36 PM 發表:

樓主要小心了, 可能要加風扇了!:DEV:


我以經加左LU!~
吹住佢...佢無咁熱
加上我唔長開佢!~:welcome:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:40

Ultraman  在 2005-4-11 11:38 PM 發表:

不如買d電子火牛啦, 好個d唔會好熱!  安全好多!!!


你知到邊到有...可唔可以講比我知呀:DISCUSS:
作者: 寂寞的FSY    時間: 2005-4-11 23:42

kamlun_fish  在 2005-4-11 11:36 PM 發表:

我唔夠膽開得長....開果時都會找fan黎吹佢...
依次我都係想test下佢...係唔係火牛壞
我想買鴨記果d 火牛..but唔知係邊種..>.<~


始終開得耐都會熱,不如係LCD MON後面開洞加把風扇啦!:DEV::DEV::DEV::DEV::DEV:
作者: 寂寞的FSY    時間: 2005-4-11 23:43

kamlun_fish  在 2005-4-11 11:39 PM 發表:

我以經加左LU!~
吹住佢...佢無咁熱
加上我唔長開佢!~:welcome:


加咗把風扇,長開冇問題,放心。:CHEERS:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:44

因為唔多夠位散熱..我由之前"直"型..變左做"V"型!~我諗會好d

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:38 編輯 ]
作者: macro123    時間: 2005-4-11 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ultraman    時間: 2005-4-11 23:46

kamlun_fish  在 2005-4-11 23:40 發表:

你知到邊到有...可唔可以講比我知呀:DISCUSS:


你比隻牛個 spec. 我, 等我問問。
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:46

好!~完成...
用左我2個幾鐘!~
完成圖~

[ 本帖最後由 kamlun_fish 於 2005-12-6 23:39 編輯 ]
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:47

Ultraman  在 2005-4-11 11:46 PM 發表:

你比隻牛個 spec. 我, 等我問問。


我想問... "spec."係咩黎架?
作者: 阿死    時間: 2005-4-11 23:47

真係 一枝 管 用一隻牛 好d,
外置....係必須既...
作者: Ultraman    時間: 2005-4-11 23:49

kamlun_fish  在 2005-4-11 23:47 發表:

我想問... "spec."係咩黎架?


size; input V and A; output V and A; 1 ballast to ? tube
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:52

今次係我第一次整個LCD MON,
仲係第一次 POST 上黎同所有人分享!~(d相影得無咁好...唔好見怪)
我覺得用少少既錢...加上努力....就可以有咁既成果....
果種開心...興奮...真係無法形容
有幾會...我會再DIY...POST上黎
多謝各位支持...我會繼續努力架~:CHEERS:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:55

Ultraman  在 2005-4-11 11:49 PM 發表:

size; input V and A; output V and A; 1 ballast to ? tube


唔知呀...我只係知到...LCD MON有條12V&5V output..A我唔知
tube 我知有4條....其他就唔知la!:CRYBYE:

我知到...我而家依隻牛係推到佢架
佢input 12v....
作者: 寂寞的FSY    時間: 2005-4-11 23:57

kamlun_fish  在 2005-4-11 11:52 PM 發表:

今次係我第一次整個LCD MON,
仲係第一次 POST 上黎同所有人分享!~(d相影得無咁好...唔好見怪)
我覺得用少少既錢...加上努力....就可以有咁既成果....
果種開心...興奮...真係無法形容
有幾會...我會再DIY...P ...


好比心機,good
可能我第二個改造...:DEV:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-11 23:57

阿死  在 2005-4-11 11:47 PM 發表:

真係 一枝 管 用一隻牛 好d,
外置....係必須既...


我知到...but果時咪仲更加熱!~
外置....我諗下可以點整
作者: Ultraman    時間: 2005-4-12 00:03

光管上面有冇mark火數? 有幾多支光管? 有幾多隻火牛?
作者: 阿死    時間: 2005-4-12 00:04

kamlun_fish  在 2005-4-11 11:57 PM 發表:

我知到...but果時咪仲更加熱!~
外置....我諗下可以點整


安全 勝過一切
隻牛負擔少d, 都安全少少
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-12 00:07

Ultraman  在 2005-4-12 12:03 AM 發表:

光管上面有冇mark火數? 有幾多支光管? 有幾多隻火牛?


咩都無呀!~>.<~
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-12 00:08

阿死  在 2005-4-12 12:04 AM 發表:

安全 勝過一切
隻牛負擔少d, 都安全少少


我認同你講法...我會改良下佢:welcome:
作者: Kelvin    時間: 2005-4-12 13:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 極賤~Tracy    時間: 2005-4-12 14:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Gamma    時間: 2005-4-13 12:53

鴨記
公公婆婆後面有間鋪
有好多光管同升壓牛賣
你可以去睇下

見你咁有心機去嘗試自己整
真係要寫個"服"字比你

如果你想試下修理返塊inverter
不妨一齊研究下:DISCUSS:
作者: oreo    時間: 2005-4-13 15:10

good job brother
係我就無心機搞
比自己借口買個新:D
作者: lek    時間: 2005-4-16 06:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C君    時間: 2005-4-16 07:03

我個mon同你同一型號:DEV:仲未壞
如果個mon壞左我叫你整
作者: lforum    時間: 2005-4-16 14:25

我個mon 同你一樣型號, 一樣咁壞.....

我諗我遲d 都要學你咁試吓整...
作者: Takly    時間: 2005-4-16 15:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 98999899    時間: 2005-4-16 20:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamlun_fish    時間: 2005-4-16 22:39

Takly  在 2005-4-16 03:58 PM 發表:

你點知係壞左個牛架? 有乜特徵??
睇完你個好長既POST, 你真係好掂
"窮得有骨氣"自己搞, 好野~~


起初..我都唔知係光管壞or牛壞...but我一開機就見到佢有光"閃左一下"
我就知到...好大幾會光管無事....之後...我就用個"雞既"光管牛 test下佢
work or not....我發現佢work架...咁我就知到左...係牛有事la!~
作者: hkepcfan    時間: 2005-4-17 09:46

cool

super!!!
作者: hsuhs_uuw    時間: 2005-4-17 12:12

好多謝你咁有心機post d相上黎
真係學到唔少野
第日我都試下先
作者: rx78_nt-1    時間: 2005-4-17 12:37

十分佩服
好小人咁好仲慢慢POST相教人整
作者: DeepSix    時間: 2005-5-5 10:01

Very nice, excellent work
我又學到野啦 :welcome:
作者: poonyc    時間: 2005-5-5 14:43

正post~
作者: Laipanda    時間: 2005-5-6 15:34

樓主這樣DIY方法相當佩服, 但最好還是用同類型組件更換;
原因用樓主的光管火牛, 第一係缺少電源及光暗度控制, 第二係頻率及散熱會有問題;
畢竟此類火牛不是設計用於LCD Mon. 如要維修更換此火牛組件, 可去深圳華強或香港相關有維修LCD Mon 零件買的, 深圳華強價錢大約RMB$50-100(2管/4管), 你可以選擇2管/4管或6管及安裝孔位等, 以下是我購於深圳華強的火牛組件作參考, 上圖是4管 / 下圖是2管:
作者: Laipanda    時間: 2005-5-6 16:04

我就剛剛維修完2部LCD Mon, 1部 TOPCON 死光管火牛;
另1部Philips 150s4 就煩麻D, 死Mainboad CPU 及內置電源.

TOPCON 用了RMB$100 更換光管火牛就完成(Fit安裝孔位).

Philips 150s4 就要上網找gm2116 Mainboad CPU 在深圳賽格那處可買到, 終於在上星期到深圳時順便到賽格處找到間買到全新零件,花費RMB$120/pcs, 原想到香港Philips買此Mainboad, 但告之已停產; 所以才決定自已維修; 電源就更換了10V 5W Zener,花費$1/pcs,
總費$121.

總括: LCD Mon 一般都是壞光管火牛及內置電源, 死Mainboad CPU就小D; 所以一般都可以維修到, 如LCD Panel 壞就要換部啦!

[ Last edited by Laipanda on 2005-5-6 at 04:23 PM ]
作者: Laipanda    時間: 2005-5-6 16:06

依家2部LCD Mon 就成為備用品啦:P
作者: ac520    時間: 2005-5-6 16:15

估唔到 topcon 呢個 cheap 牌都用 genesis

genesis 可以話係 lcd 界o既 intel
作者: Laipanda    時間: 2005-5-6 16:25

ac520  在 2005-5-6 04:15 PM 發表:

估唔到 topcon 呢個 cheap 牌都用 genesis

genesis 可以話係 lcd 界o既 intel



塊Mainboard 係Philips 150s4 的, topcon係唔會用咁貴的Chipset.
作者: crazyearthian    時間: 2005-5-6 16:29

請問 Laipanda 我有部 sony LCD..
我怎樣可以 check 到壞咩....(用用下唔著)...
請教下我
作者: ac520    時間: 2005-5-6 16:33

Laipanda  在 2005-5-6 04:25 PM 發表:

塊Mainboard 係Philips 150s4 的, topcon係唔會用咁貴的Chipset.


ic ...

genesis 都應該淨係做到大廠生意
作者: Laipanda    時間: 2005-5-6 19:25

crazyearthian  在 2005-5-6 04:29 PM 發表:

請問 Laipanda 我有部 sony LCD..
我怎樣可以 check 到壞咩....(用用下唔著)...
請教下我



你可以跟以下請程序檢查:

1) 插上電源按制着機, 有冇着電源燈及畫面顯示, 一般顯示, 例:沒有接上信號線(事先要拔除PC接口). #電源燈冇着及冇畫面顯示去程序(2). #電源燈有着,但冇畫面顯示去程序(3).

2) 如外置電源, 請檢查或更換外置電源再重新開始檢查程序; 如內置電源請檢查電源線插蘇頭13AFuse有否燒了或更換再重新開始檢查程序, 如電源線插蘇頭13AFuse冇事, 內置電源便很大機會已壞了.

3) 請準備電筒或燈光下檢查LCD畫面有冇暗影像, 例:沒有接上信號線, #如有暗影像即背光火牛壞了. #如什麽都沒有去程序(4)及程序(5).

4) 如什麽都沒有, 很大機會壞主板; 但壞主板多數出現以下表現:
    A) 電源燈有着及全白畫面顯示(長着背光).
    B) 電源燈有着及全黑畫面顯示(冇背光).

5) 假設LCD Panel 損壞, 但其它電源及主板冇事; 可接上PC測試, 同時開啓LCD Mon 及PC, 檢查LCD Mon 電源燈有冇着及綠色顯示, 然後只關上PC電源, 檢查LCD Mon 電源燈是否橙色顯示(即已進入Power save mode).

以上是我個人檢查程序, 如有不足請見諒

[ Last edited by Laipanda on 2005-5-6 at 07:28 PM ]
作者: D_d    時間: 2005-5-6 19:54

樓主好勁
作者: 長勝飛龍    時間: 2005-5-6 22:37

我又有隻同model 既topcon 係到,應該都係死左同樓主一樣果件野,不過我唔識換:CRY:
作者: kamlun_fish    時間: 2005-5-12 01:06

Laipanda  在 2005-5-6 03:34 PM 發表:

樓主這樣DIY方法相當佩服, 但最好還是用同類型組件更換;
原因用樓主的光管火牛, 第一係缺少電源及光暗度控制, 第二係頻率及散熱會有問題;
畢竟此類火牛不是設計用於LCD Mon. 如要維修更換此火牛組件, 可去深圳 ...


我想問下!~
if 我買左返黎...佢地會唔會"唔岩插"?(but我睇到佢地都係5條pin...線路會唔會唔一樣?)
經過幾星期的試用...我發現部lcd mon好熱...特別係上面果度...
仲有..因為我找唔到佢自動開關的線路...so我只係人手開關...
我覺得好鬼死煩:HELP:
而家我睇到你post出黎既野...我都想buy火牛組件....
but我唔多上去大陸(好幾年都無上去)
你界唔界意幫我買呀?
作者: kamlun_fish    時間: 2005-5-12 01:12

if果塊板適合我用...我會買的!~
我想買4個output果塊板呀...
請問Laipanda如果經開返大陸時...可否幫我買一塊嗎?
作者: 雷凱欣    時間: 2005-5-12 01:26

請問 Laipanda 我有部 Panasonic L50S TX-D5L31-G
檢查LCD畫面什麽都沒有(電源燈有着及全白畫面顯示 - 長着背光) = 壞主板

LCD Panel may be 損壞 (may be OK) 但其它電源及主板冇事; 接上PC測試, 同時開啓LCD Mon 及PC, LCD Mon 電源燈有着及綠色顯示, 然後關上PC電源, LCD Mon 電源燈是橙色顯示(即已進入Power save mode)

And then, the conclusion is 壞主板 or 壞 LCD panel ?
And what can I do now?

Thanks
作者: Laipanda    時間: 2005-5-12 13:33

近期太多人PM LCD Mon 維修問題, 過兩日會幫朋友維修15" LCD Mon, 所以上深圳時順道買有關零件, 而有關我之前POST提及可用3rd Party 的光管火牛可替換, 但它的接口線位有需要量度原裝機接口後要重新調配, 這需要認識有關技術才造到.

我會利用嚟近的假期幫朋友維修15" LCD Mon時, 順道幫你地做維修, 但會收返小許車馬費$100/Job, 零件當然另計(光管火牛大約$100). 如會員想只買零件DIY可PM我商討.


只此一次! 有需要或其它DIY問題, 請PM 留電話聯絡!

如此POST 有什麼不對的地方, 請版主見諒!

注: 我絕對不是做此類維修生意, 只是閒時幫吓朋友手兼Keep吓D手藝, 絕不貪此壹佰幾拾, 但也沒有免費的午餐提供!:CRYBYE:

[ Last edited by Laipanda on 2005-5-12 at 01:35 PM ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2