作者: haro2003 時間: 2010-1-11 12:37 標題: 終於有假期可以完成我部AMP( 多圖+轉載:Op-Amp 聽感)
本帖最後由 haro2003 於 2010-2-22 15:33 編輯
此PCB其實數月前由PCB廠收到手,而且也為友人製作了一部成品!
設計此板源於友人中音響毒太深,常常買一D數百至千多元既 AMP回家上電
有日衰多囗講左句[你部野成本頂多幾百,使唔使咁貴呀
]於是就產生左依部易改裝,音色又唔太差(視乎用料)的產物!!
如下圖黑色果部~
依部AMP係用4粒鋰電
此板內有過放及過充保護
Vin : 12v - 18v
當電壓低放12V自動停機
充電電壓9V ( 內正外負 )
充電電流約700mA
充電狀態提示示
充電中, 著紅色LED
充電完成, 著綠色LED
小弟其它劣作
小巧高效率1cell Li battery 5V Sync Boost
小巧鋰電萬能充
齊來打做自家獨一無二的Mobile Booster
DIY PCB之鋰電電壓偵測篇
首次DIY LED營燈
[ 本帖最後由 haro2003 於 2010-1-12 00:48 編輯 ]
作者: haro2003 時間: 2010-1-11 12:39
見有假期手手多多整左部比自己玩~ XD
經製造前作的經驗,加己改良做工~ XD
[ 本帖最後由 haro2003 於 2010-1-11 12:50 編輯 ]
作者: @冬﹏菇@ 時間: 2010-1-11 13:22
作者: lok418 時間: 2010-1-11 13:34
好像好吸引
作者: 9527ohmygod 時間: 2010-1-11 15:03
塊PCB唔錯bor
作者: haro2003 時間: 2010-1-11 15:25
PM咗你
作者: swagman 時間: 2010-1-11 15:32
唔錯,做得好緊湊
作者: haro2003 時間: 2010-1-11 15:56
有經驗ma
[ 本帖最後由 haro2003 於 2010-1-11 15:59 編輯 ]
作者: wai209205 時間: 2010-1-11 16:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: upatchow 時間: 2010-1-11 16:47
咁係咪即係流動AMP用AC電都得
幾錢一舊咁既玩意
作者: haro2003 時間: 2010-1-11 16:55
係即係流動AMP,但插AC電時我係當你差電所以唔用得
當然你唔出街只在室內用,你係可以改成用火牛推
幾錢PM你la

[ 本帖最後由 haro2003 於 2010-1-11 18:30 編輯 ]
作者: c2600264 時間: 2010-1-11 18:31
我都有D興趣,可唔可以PM埋我,平既入套玩下
作者: lok418 時間: 2010-1-11 18:34
零件加加埋埋幾錢
作者: ray08 時間: 2010-1-11 18:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 薯餅v.v 時間: 2010-1-11 18:43
其實關於amp 既原理同線路設計..可以係邊到學到
作者: haro2003 時間: 2010-1-11 18:50
可平可貴視乎你想用咩op-amp及CAP
貴既好似SSP出面opa627ap / opa637ap 咁都賣成$150~200粒
WINMA CAP又$8~10蚊粒
平D既可以用opa2111kp $80粒(二手) << 之前係MK D上樓音響舖買 ,
opa134 / opa604 $20粒<< 有D soundcard原廠跟板都係用佢,但有人中意把它換作627 / 637 等等
ERO / RIFI CAP 1~2蚊粒
所以平有平玩貴有貴玩
你可以平平地整一套先,再慢慢MOD搵你想要既聲
最重要自己中意隻聲
作者: haro2003 時間: 2010-1-11 18:52
上網及DataSheet內有詳解
作者: VV 時間: 2010-1-11 19:38
x2.......
作者: af99122888 時間: 2010-1-11 20:05
ching 可唔可以pm 埋我...
有興趣
仲有個盒幾銀,在那買的?
THX....
作者: lok418 時間: 2010-1-11 20:16
原帖由 haro2003 於 2010-1-11 18:50 發表
可平可貴視乎你想用咩op-amp及CAP![]()
貴既好似SSP出面opa627ap / opa637ap 咁都賣成$150~200粒
WINMA CAP又$8~10蚊粒
平D既可以用opa2111kp $80粒(二手)
咁加加埋埋就成千元?
作者: haro2003 時間: 2010-1-11 20:45
我整又唔使成千蚊,幾百姐
作者: cat_carzy 時間: 2010-1-11 20:51
我都有興趣PM埋

作者: Dijeridu 時間: 2010-1-11 21:09
pm please.
作者: lok418 時間: 2010-1-11 21:25
幾百 咁就有計傾xd
作者: alkmaar 時間: 2010-1-11 23:07
我都想知幾錢,
不過知左都無用,
都唔會識整
作者: haro2003 時間: 2010-1-11 23:19
我都冇時間幚你唔到

作者: hohomok 時間: 2010-1-12 11:35
有興趣
請問是headphone amp ?
還是class d amp?
作者: =0=......haha! 時間: 2010-1-12 11:45
請問一次可以聽幾耐?
另外順便pm埋我得唔得
作者: haro2003 時間: 2010-1-12 12:18
[ 本帖最後由 haro2003 於 2010-1-12 12:29 編輯 ]
作者: haro2003 時間: 2010-1-12 12:22
叉滿電可以聽十幾廿個鐘
我就play到一個week,平均每日聽2-3hr
作者: universknight 時間: 2010-1-12 13:03
interested~~
can u please PM me also?
作者: haro2003 時間: 2010-1-16 16:00
本帖最後由 haro2003 於 2010-1-16 16:02 編輯
我冇左之前D記錄,所以有興趣可以PM我!!
作者: ray08 時間: 2010-1-16 16:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monkey1996213 時間: 2010-1-17 02:10
好正,神人啊
作者: haro2003 時間: 2010-1-17 02:56
星期三見
作者: victorchuk622 時間: 2010-1-19 11:41
can u also pm me the price?
作者: andy8888 時間: 2010-1-20 15:34
都有D興趣,可唔可以PM埋我,平既入套玩下
作者: pingaaa 時間: 2010-1-20 21:29
我都係..唔該CHING!
作者: haro2003 時間: 2010-1-20 23:12
本帖最後由 haro2003 於 2010-1-20 23:17 編輯
紅圈A與黃圏B其實係同一元件TLE2426只係package唔同( 因為貨源問題所以做多個位 ),而紅圈A內既C2只係for SMD package
作者: aurizon 時間: 2010-1-20 23:13
ching 可唔可以pm 埋我...
有興趣
作者: maxima1314 時間: 2010-1-21 08:53
整得好靚~~~
作者: CHIU 時間: 2010-1-21 21:52
高手!
作者: billy1312 時間: 2010-1-22 02:51
痴線架....:funk:
作者: jackli 時間: 2010-1-22 07:17
依部野,,, 集你以前D PARTS 於一身
作者: haro2003 時間: 2010-1-22 09:59
唔係wor
充電電路己經係全新,之前D充電都唔係這body作者: haro2003 時間: 2010-1-22 10:02
請問點痴線法
電路 ∕ 設計 / 諗頭痴線

作者: jackli 時間: 2010-1-22 10:19
我反而想知...
你咁樣找PCB廠整十幾塊要幾錢xDD
作者: haro2003 時間: 2010-1-22 10:25
幾佰走唔luc
我多數GROUP起一幾種板先一次過整作者: jackli 時間: 2010-1-22 10:28
回復 49# haro2003
如果我比佢個圖有錯,
佢會唔會話我知= =...
作者: haro2003 時間: 2010-1-22 10:43
比咩圖佢
我果間唔會

有D會同你check,但要量多(以百塊計)
一係就收你$$同你check
我就自己食塊試試先去做板

依個project整左我成四個幾月

作者: tklm 時間: 2010-1-22 15:50
個KNOB好似太大....難看!
作者: haro2003 時間: 2010-2-1 15:23
PM已覆
作者: haro2003 時間: 2010-2-1 15:30
本帖最後由 haro2003 於 2010-2-1 15:38 編輯
轉載:Op-Amp 聽感
音频运放研究笔记
作者: photobb 時間: 2010-2-1 22:34
可以試吓上 diyaudio, 呢度D人好專業同好helpful.
作者: photobb 時間: 2010-2-1 22:40
用BB 627 同埋 BUF 634 梗係唔平, 但有好多cheap cheap 既代替品 (e.g. NE5532)
作者: haro2003 時間: 2010-2-1 23:27
本帖最後由 haro2003 於 2010-2-1 23:38 編輯
哈哈~我E+用緊三粒opa627bp同六粒buf634u

作者: photobb 時間: 2010-2-2 00:05
師兄真係有恆心, 我個pre-amp 整左幾年都未整好.
如果師兄整power amp記住預埋我.
作者: 1991823 時間: 2010-2-2 00:50
請問你既amp既用途用係?
(純耳放?,dac?定係2.0amp?)
仲有....可唔可以pm埋我XD
(大約幾錢,中上級數)
作者: haro2003 時間: 2010-2-2 10:17
被[big]咋!!

個fb兩三日就打泥問得未太煩,所以咋咋淋整左佢

作者: longun 時間: 2010-2-2 12:52
haro 兄, 仲有冇呀? 請 pm 我, 連唔連零件傢?
作者: haro2003 時間: 2010-2-2 14:18
本帖最後由 haro2003 於 2010-2-23 11:35 編輯
各C兄可直接PM我,咁處理會比較快D!!
當然也可推一推再PM我
作者: haro2003 時間: 2010-2-23 11:37
upload個充電IC pin定議圖先
作者: 薯餅v.v 時間: 2010-6-13 11:00
又突然有興趣番..已PM..
作者: 金字塔 時間: 2010-8-18 19:33
請ching pm埋我 THX
作者: yiu1 時間: 2010-8-18 21:20
師兄, 我PM左你... 唔該你先
作者: franklee006 時間: 2010-8-30 19:33
請ching pm埋我
作者: gt110 時間: 2010-9-27 18:44
ching 可唔可以pm 埋我
作者: kfwu0107 時間: 2010-10-5 11:49
重可唔可以pm埋我呢?pcb, 零件同個盒. 謝謝
作者: awai36 時間: 2010-10-5 12:24
全部現成 焊返零件...... 但要焊個D超細粒 (5記得咩名)好野 黃色紙個D
作者: HoZ 時間: 2010-11-25 13:36
CHING
可以PM一下關於你隻AMP既資料黎睇下=]
作者: 宅男一生 時間: 2010-11-26 08:40
都嘸錯,學習先.
作者: Z君 時間: 2010-12-16 17:01
我都有興趣整番隻...pm埋我..thx 我想問下係一set買 定係點???
作者: LAR8HK 時間: 2010-12-16 21:06
ching 可唔可以pm 埋我...
有興趣
作者: 小苦榮 時間: 2011-1-7 20:25
師兄,可以講下虛地設計嘛.
1. TLE2426你用貼片有noise reduction. 同三腳版本比差別大嗎?
2. BUF634之前用咩運放推?有冇 noise reduction? 好多人鬧BUF634衰聲,真定假?
3. 見你用兩粒637AP,用咩電路來放大到5X左右?有冇可能用一粒雙運放代替?
4. 重有兩粒貼片放在DIP8座上面,呢兩粒咩來架,有咩用?
作者: 19990035 時間: 2011-1-7 20:37
PMPM
作者: abcko123 時間: 2011-4-2 17:14
好手工
唔知將來我整唔整到:funk:
作者: 天河明人 時間: 2011-4-3 00:21
ching我又要pm
作者: KSC 時間: 2011-4-3 13:26
我想要板+sch+part list
作者: skybread 時間: 2011-4-6 23:20
可唔可以PM 板 + SCH + PARTLIST比我??...
好想幫身邊D FD解解毒...
作者: hn3992003 時間: 2011-4-11 19:04
可以PM我嗎?
我想要板同partlist同埋個殼點整? 謝謝
作者: jefferychan 時間: 2011-4-17 00:35
可以PM我嗎?
作者: alundrahk 時間: 2011-4-19 00:05
師兄,可不可PM比我邊樹可以得到PCB及零件?我都好想做返一部玩下。
作者: alex_198881 時間: 2011-5-20 04:14
樓主可以考慮開個興趣板教下EPC的兄弟..多謝你既教學
作者: kin20058 時間: 2011-5-21 01:07
CHING 我都有興趣
可不可以話我知詳情丫??
作者: victorls 時間: 2012-8-20 03:21
thx for sharing
作者: asdf2004 時間: 2012-8-30 15:11
Nice. Job...
C hing... 成得個整左幾錢???
我是新手黎。。。
作者: andy8888 時間: 2012-8-30 15:18
可以PM我嗎?
作者: fkyeung 時間: 2013-1-17 14:05
可平可貴視乎你想用咩op-amp及CAP
貴既好似SSP出面opa627ap / opa637ap 咁都賣成$150~200粒
WINMA CAP ...
haro2003 發表於 2010-1-11 18:50
平有平玩 NE5532

