作者: tonychoi 時間: 2011-5-6 17:23 標題: Black ice 冷排團購[Deadline : 20.MAY.2011 23:00][進度更新-17JUN2011]
本帖最後由 tonychoi 於 2011-6-17 19:37 編輯
已問了運費,係用FEDEX快遞來香港的,但由於運費成本上漲及產品成本上漲,而且今次的BANK CHARGE要我地出,因此運費及單價都貴左,有一D只比之前貴少少,有一D明顯貴左幾十蚊,
現要整團合共21KG先做到呢個運費 USD 3.2/KG=HKD25/KG
不足一公斤亦當一公斤計算,因為我手上只有成品重量,沒有包裝重。
計算方法係價錢+運費,全部在A SHOP寄存,團購價已含5-10元的A費
GTX 120--HKD385+25=410
GTX 240--HKD597+50=647
GTX 360--HKD760+50=810
GTX 480--HKD895+75=970
GTX 140--HKD535+50=585
GTX 280--HKD765+50=815
GTX 420--HKD1080+75=1155
GTX 560--HKD1320+75=1395
GTS 120--HKD295+25=320
GTS 240--HKD370+25=395
GTS 360--HKD450+50=500
GTS 120XF--HKD300+25=325
GTS 240XF--HKD405+25=430
GTS 360XF--HKD545+50=595
GTS 140--HKD405+25=430
GTS 280--HKD525+50=575
GTS 420--HKD665+50=715
GTS 140XF--HKD385+25=410
GTS 280XF--HKD525+50=575
GTS 420XF--HKD670+50=720
SR-1 120--HKD420+25=445
SR-1 240--HKD580+50=630
SR-1 360--HKD745+50=795
SR-1 480--HKD975+50=1025
SR-1 140--HKD530+25=555
SR-1 280--HKD775+50=825
SR-1 420--HKD945+50=995
SR-1 560--HKD1250+75=1325
MICRO 2--HKD340+25=365
MICRO--HKD220+25=245
GTX M160--HKD395+25=420
GTX M80--HKD325+25=350
GTX M92--HKD340+25=365
GTX M184--HKD410+25=435
Black Ice PRO 2--HKD255+25=280
Black Ice PRO 3--HKD355+25=380
Black Ice PRO 2 X-flow--HKD280+25=305
其實係有全系列,我只係LIST左佢地比較多人買及之前有人問的款式的價錢,如果你有見到邊隻型號想要,可以回下POST我再去問。
http://www.hwlabs.com/
Deadline : 20.MAY.2011 23:00
截左時間後我會通知大家付50%訂金
到貨後一律在a shop交收,已含a費的了
團友名單:
1.stupidfung GTS 280X1--HKD525+50=575
2.eos30 SR-1 240 x 1--HKD580+50=630
3.roynwl SR-1 560x1--HKD1250+75=1325
SR-1 120x1--HKD420+25=445, total=1770-CANCEL
4.x654 GTS 120XFx1--HKD300+25=325
5.ken125111 SR-1 360x2--HKD745+50X2 TOTAL=1590
6.jouathen GTS 240X1--HKD370+25=395
7.bibilubi MICRO 2X1--HKD340+25=365
8.acog GTX M184X1--HKD410+25=436
9.computerman2 SR-1 240X1--HKD580+50=630
10.sam115zilog SR-1 280X1--HKD775+50=825---改SR-1 360,待HW LABS確認結果行不行
11.亞星 GTX 240X1--HKD597+50=647
12.v25288 SR-1 280X1--HKD775+50=825
13.kelvin31 SR-1 240X1--HKD580+50=630
14.Leung1 SR-1 120 X1: HKD 420+25 = HKD 445
15 hunterxxxyin SR-1 240X1--HKD580+50=630
16 bevis 1984 GTS-120XF---HKD300+25=325
GTS 140XF----HKD385+25=410,TOTAL=735
已截止,我send了email去問hw labs有冇住部的現貨,有就馬上pm大家下訂,盡快在6月頭到貨
5月25日消息,HW- LABS回覆佢地唔夠存貨,因為要求我地等佢地再量產時跟單生產才有,我會KEEP住跟進進度,佢地一有現貨我馬上通知大下下訂,不便之處,見諒!
5月27日消息,HW-LABS仲未有回覆交貨期或生產期,因此我會在下星期在台北COMPUTEX電腦展時,應該會同佢地老細會面,當面問下佢地幾時先有貨,不便之處,見諒!
6月7日消息,,HW LABS回左我有貨了,你如果仲想JOIN呢個團,麻煩你回一回我,連埋你要的冷排的資料,數量.
我再SENDHSBC銀行戶口比你過訂金數,
THANKS
6月8日消息,因為有一些網友改了ITEM,所以要再問一問HW LABS有冇足數量的貨先可以回大家幾時有貨到,由於今次呢個團好多都有水冷版的版友及散熱版的版友,因此等左咁耐先有消息我自己都唔好意思,雖然仍有兩個版友未回覆我仲要唔要,仲果兩件未回的冷排都係大路野,一定可以出到手,所以今免大家麻煩,免訂金,我先盡快下單把冷排訂回來先,貨到後再通知大家上A SHOP付全款後取貨即可。
不便之處,見諒!
各位大佬~我已經各hw labs落左po架喇,麻煩唔好再改item,今次我冇收訂金,件貨我比晒錢先的呀
6月13日,hw labs回覆左有貨,會在今星期內寄來香港,因此我會在貨到點清楚後,pm大家上a shop取貨付款
6月16日,HW LABS已PACK好貨,最快今日下午或明天FEDEX寄來香港,貨一到馬上PM大家取貨
6月17日,所有冷排已到A SHOP,請大家盡快在一星期內去A SHOP付款取貨,THANKS。
作者: mo 時間: 2011-5-6 21:17
請問GTS同gtx有咩分別
有冇比較post睇睇thx
作者: tonychoi 時間: 2011-5-6 22:19
你可以去black ice的網度睇,佢地有不同的款式的spec
當然越貴越勁啦
作者: stupidfung 時間: 2011-5-6 22:32
GTS 280*1
HKD525+50=575
作者: wanyiuchung 時間: 2011-5-6 23:28
請問排的保養?會有保嗎,保多久和那裡保?
作者: tonychoi 時間: 2011-5-6 23:45
冷排唯一有機會壞的就係漏水,呢個問題在一開始用就會現,hwlab果度出廠時會full check的,
因此我可以在頭7日代安排RMA,之後如果發現有問題,可以EMAIL返去佢地度投訴,有相有記錄証明唔係人為跌爛,佢地一定會換返一隻比你。保幾耐我都唔知,但在外國基本上一年內一定會有RMA。
作者: x654 時間: 2011-5-6 23:46
請問The Black Ice® Pro XFlow & GT Stealth 120 XFlow 的價錢是?
作者: tonychoi 時間: 2011-5-6 23:54
上面有寫啊
GT Stealth 120 XFlow=GTS 120 XF=325
S=Stealth
XF=X flow
至於pro x-flow
因為之前上一團的人只要 pro 2 x-flow,因此我只問左pro 2x-flow=305
作者: charlie1991922 時間: 2011-5-7 00:06
請問樓主要等幾耐左右先收到貨??
作者: tonychoi 時間: 2011-5-7 00:16
19號我會集埋post上的型號及總數send去hw lab問有冇現貨,估計即日知
20號開始收訂金,我留10日來收訂,一集夠人數馬上下單過佢
fedex 2日內會送到香港,跟住我會開post及pm叫大家上a shop取貨
作者: charlie1991922 時間: 2011-5-7 00:27
時間太耐了....我都係唔要喇
SORRY樓主 麻煩幫我DEL左佢
作者: tonychoi 時間: 2011-5-7 00:37
你有回post訂冷排嗎?
唔見啊
定係用左邊個分身?
作者: eos30 時間: 2011-5-7 00:43
SR-1 240 x 1
HKD580+50=630
thanks.
作者: roynwl 時間: 2011-5-7 08:49
SR-1 560--HKD1250+75=1325
SR-1 120--HKD420+25=445
3Q!!!
作者: x654 時間: 2011-5-7 19:38
要一個GTS 120XF--HKD300+25=325
謝謝 !
作者: ddickyyy 時間: 2011-5-7 21:55
咨詢區度,佢有話訂,不過呢度就無喇....
作者: ken125111 時間: 2011-5-8 04:40
本帖最後由 ken125111 於 2011-5-8 15:04 編輯
SR-1 360--HKD745+50=795
SR-1 280--HKD775+50=825
合共=$1620~
作者: acog 時間: 2011-5-8 06:42
sorry, how about Black Ice® GTX M92? thx
作者: jouathen 時間: 2011-5-8 13:31
GTS 240--HKD370+25=395 * 1
作者: tonychoi 時間: 2011-5-9 15:41
GTX M92--HKD340+25=365
作者: acog 時間: 2011-5-10 09:05
本帖最後由 acog 於 2011-5-10 09:06 編輯
sor.. my fault.. it should be M184...
btw, count me one M184
name : acog
Item : GTX M184--HKD410+25=
total = $435
http://www.hwlabs.com/index.php? ... id=23&Itemid=20
作者: tonychoi 時間: 2011-5-10 11:25
sor.. my fault.. it should be M184...
btw, count me one M184
name : acog
Item : GTX M184--HKD410+ ...
acog 發表於 2011-5-10 09:05
92mm的冷排比80mm的冷排少人用
因此我想8下你用在邊度
作者: acog 時間: 2011-5-10 12:19
本帖最後由 acog 於 2011-5-10 12:24 編輯
TJ07 ...
我也不明 為什麼 TJ07後扇要用 92x2...

不過睇返ST 个副圖... 我要返去用卡尺卡一卡... 我驚冇93cm ... sorry
i will get back to u ASAP. thx
作者: bibilubi 時間: 2011-5-10 12:22
MICRO 2--HKD340+25=365
一個MICRO 2 應唔應付到cpu+gpu(6~8核cpu+5/6系a卡) ?
作者: castrate 時間: 2011-5-10 21:20
請問GTS240同GTS120分別大唔大
作者: castrate 時間: 2011-5-10 21:28
仲有...邊個BANK過數嫁
作者: tonychoi 時間: 2011-5-10 23:09
gts240駁兩把12cm風扇,散熱面大一倍,如果在熱的cpu上,可以明顯涼6-8度
銀行會係HSBC
作者: computerman2 時間: 2011-5-12 20:41
http://www.bitspower.com.hk/cata ... k-Ice-SR-1-240.html
SR-1 240--HKD580+50=630
Thanks
作者: sam115zilog 時間: 2011-5-13 06:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computerman2 時間: 2011-5-13 21:43
ching 請update我 團友名單
我有興趣SR-1 240--HKD580+50=630
因為第1次團購,有咩要做請指點一下

Thanks
作者: sunderstan 時間: 2011-5-14 14:19
據聞好似話SR-1係採用低FPI黎達至用低轉速風扇仍有一定效能既冷排黎
未知真有其事呢? 一向HWLabs出果d冷排俾小弟既印象d FPI都係好鬼密...
作者: computerman2 時間: 2011-5-14 15:48
本身我有2隻排,有一隻係SR-1 120來,佢屬厚排糸列,佢既鰭片 我覺得佢比一般既冷排係梳少少,無咁密身,所以用低速風扇都可以令佢既熱氣流帶走,早期時我用一粒I7-920超上4g多 單SR-1冷排都可以FULL LOAD 時KEEP到7x度左右,我覺得佢既表現算唔錯,所以今次打算買多一個SR1-240來 用埋同一糸列

作者: acog 時間: 2011-5-17 02:07
本帖最後由 acog 於 2011-5-17 02:07 編輯
confirm, i need one
acog
GTX M184--HKD410+25=435
thx
作者: 亞星 時間: 2011-5-17 14:11
要一個 GTX 240--HKD597+50=647
Thanks
作者: v25288 時間: 2011-5-20 10:02
SR-1 280--HKD775+50=825 1個
Thanks
作者: kelvin31 時間: 2011-5-20 17:09
SR-1 240--HKD580+50=630 *1 thank you
作者: Leung1 時間: 2011-5-20 20:59
SR-1 120 *1: HKD 420+25 = HKD 445
Thank you.
作者: hunterxxxyin 時間: 2011-5-20 22:59
SR-1 240--HKD580+50=630 *1

作者: computerman2 時間: 2011-5-21 13:05
其實樓主而家confirm 左未架?過數之類會點安排 及落左order 未? thx
作者: tonychoi 時間: 2011-5-21 13:18
請看第一頁
我已send email去問hw lab有冇足夠現貨,一有回覆就會pm通知大家下訂,再下po比佢地。
因為上次我提前問佢地及有網友甩底,佢地唔理解咩叫團購,一send資料比佢地問,半日後就催我過數比晒d錢即時寄貨......果時我仲未收齊訂金,仲有d網友甩底,就差d夾硬食...因此今次要詳細及小心一點
作者: computerman2 時間: 2011-5-21 13:40
明白樓主,如有消息or雖然入數之類煩請樓主通知,因為我怕忘記左攪到樓主要硬埋我果份就唔好,唔該哂樓主,雖然我有d心急使用,但就算買左新冷排,我都會負番責任,希望各ching都係咁啦,因為做攪手唔易做架 =p
作者: roynwl 時間: 2011-5-25 19:24
咁佢幾時量產,有冇期?仲等住佢個排上水

作者: tonychoi 時間: 2011-5-25 21:40
暫時佢地都未回覆到我....
作者: bibilubi 時間: 2011-5-28 22:56
我就唔急啦
咩都未買
作者: ken125111 時間: 2011-5-30 17:28
現轉為SR-1 360=795x2
合共=$1590~
隻SR-1 280不要了
作者: roynwl 時間: 2011-6-1 06:59
本帖最後由 roynwl 於 2011-6-1 07:02 編輯
請delete,我自己已經係PPCS訂左,唔該CHING!
作者: tonychoi 時間: 2011-6-1 08:13
OK~
如果呢個星期內HW LABS都回唔到我幾時先有貨,我會取消了這個團...因為唔想大家白等.
不便之處,見諒
作者: acog 時間: 2011-6-2 02:39
actually i dont mind to wait..
作者: sam115zilog 時間: 2011-6-3 16:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonychoi 時間: 2011-6-7 11:01
本帖最後由 tonychoi 於 2011-6-7 11:02 編輯
有UPDATE
請看第一頁
作者: 亞星 時間: 2011-6-7 11:18
照舊要一個 GTX 240--HKD597+50=647
Thanks
作者: acog 時間: 2011-6-7 12:38
same.. thx~
.acog GTX M184X1--HKD410+25=436
作者: eos30 時間: 2011-6-7 13:03
eos30 SR-1 240 x 1--HKD580+50=630
thanks.
作者: ken125111 時間: 2011-6-7 13:13
回復 1# tonychoi
SR-1 360=795x2
合共=$1590~
作者: jouathen 時間: 2011-6-7 15:30
6.jouathen GTS 240X1--HKD370+25=395
same
作者: stupidfung 時間: 2011-6-7 19:08
1.stupidfung GTS 280X1--HKD525+50=575
作者: v25288 時間: 2011-6-7 20:09
SR-1 280--HKD775+50=825 X1
thanks
作者: x654 時間: 2011-6-7 23:00
x654
GTS 120XFx1--HKD300+25=325
Thank you ~
作者: tonychoi 時間: 2011-6-8 09:52
本帖最後由 tonychoi 於 2011-6-8 09:52 編輯
6月8日消息,因為有一些網友改了ITEM,所以要再問一問HW LABS有冇足數量的貨先可以回大家幾時有貨到,由於今次呢個團好多都係水冷版的版友及散熱版的版友,因此等左咁耐先有消息我自己都唔好意思,雖然仍有兩個版友未回覆我仲要唔要,果兩件未回的冷排都係大路野,一定可以出到手,所以今免大家麻煩,免訂金,我先盡快下單把冷排訂回來先,貨到後再通知大家上A SHOP付全款後取貨即可。
不便之處,見諒!
作者: acog 時間: 2011-6-8 15:21
thx
作者: tonychoi 時間: 2011-6-8 21:50
各位大佬~我已經各hw labs落左po架喇,麻煩唔好再改item,今次我冇收訂金,件貨我比晒錢先的呀
作者: computerman2 時間: 2011-6-13 21:38
ching 真係辛苦哂你,又要出左錢先,又要出力,真係非常唔該哂
作者: tonychoi 時間: 2011-6-13 22:43
首頁有update
作者: tonychoi 時間: 2011-6-16 15:47
UPDATED
作者: tonychoi 時間: 2011-6-17 19:37
UPDATE
作者: stupidfung 時間: 2011-6-18 19:35
已取
作者: ken125111 時間: 2011-6-18 22:07
我都攞咗喇

麻煩晒TONY大大
作者: acog 時間: 2011-6-20 11:54
sory, coz work at noon shift this week. will try to pickup by Jun23, thx
作者: eos30 時間: 2011-6-20 22:41
已取貨,唔該晒
作者: acog 時間: 2011-6-21 00:54
已取貨,唔該晒~~
作者: 亞星 時間: 2011-6-21 20:05
已取貨
Thanks~
作者: jouathen 時間: 2011-6-21 23:40
已取
thx tony 大
作者: sam115zilog 時間: 2011-6-23 07:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bibilubi 時間: 2011-6-24 18:07
已取貨

