Board logo

標題: [已完團]Audio technica ATH-ON300 Headphone耳筒日本版(結束報名時間13.Oct 23:59 ) [打印本頁]

作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-9 22:46     標題: [已完團]Audio technica ATH-ON300 Headphone耳筒日本版(結束報名時間13.Oct 23:59 )

到貨了,今日放左上去 17/10/2009(星期六,),大家可以到A shop拿了請準時去拿,謝謝大家
人數太多了,請大家主動pm我 or 打比我想幾時交收,真的不好意思  謝謝大家幫助





是次團購,都係想令大家可以buy到比出面更便宜的商品,今次結果係點,我都會成團
本人會不斷去嘗試不同的團購,謝謝大家支持


Audio technica ATH-ON300 Headphone 耳筒

http://www.audio-technica.co.jp/products/hp/ath-on300_gd.html
http://www.audio-technica.co.jp/products/hp/ath-on300.html
$175 普通版 ( Green , White ,Pink)
$190 限量版 (Black /Pink , Gold ,Silver)


保証原裝正貨
本人保証所賣的全是Audio Technica 原裝正貨 (跟日本原廠保用証)
本人已向 A Sir 登記身份証 以作信心保証

香港行貨未有, 此為日本水貨, 私人保用三個月


注意:
此為 ATH-ON300,係香港賣緊 ATH-ON3 的新一代,日本於本年9月11日才正式發售
ATH -ON 300 優點:
輕身,真係好輕身
頭箍外形改動, 配戴時的更舒服
耳塾使用低返彈物料 (我估係記憶海棉之類) , 減少漏音及配戴感更貼服

回覆例子:
隔熱燒cd王   特別版 Black /Pink x 1
5. 屯門碼頭station  , 星期1至5  ,7:15 pm -8:00pm

交收:
1. A SHOP交收~A 費買家支付
2. Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm
3. 旺角東鐵路站, 紅磡東鐵路站 星期1至5 , 5:40pm  - 6:00pm
4. 屯門 MTR station , 星期1至5  ,6:45 pm -7:00pm
5. 屯門碼頭station  , 星期1至5  ,7:15 pm -8:00pm
6. 屯門碼頭station  , 星期六至日  ,anytimes
7. 元朗/天水圍西鐵站 , 星期1至5 , 6:30pm  - 6:45pm

到貨日期:
到貨了,大家可以上A shop拿了

唔需訂金,但請不要放我飛機,請購買時想清楚,謝謝大家


[ 本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2009-10-27 13:48 編輯 ]

圖片附件: IMG_5286.JPG (2009-10-10 00:06, 74.92 KB) / 下載次數 142
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954489&k=237581483b689fb57fb2ed3c92cb519a&t=1782151516&sid=484MEhJRvQ



圖片附件: IMG_5306.JPG (2009-10-10 00:06, 71.16 KB) / 下載次數 141
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954490&k=2e282a3a5e1f5288b69efddeac5f699e&t=1782151516&sid=484MEhJRvQ



圖片附件: IMG_5310.JPG (2009-10-10 00:06, 66.81 KB) / 下載次數 146
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954491&k=3472dfabe4a08df96284b649e31e146b&t=1782151516&sid=484MEhJRvQ



圖片附件: 20091005235.jpg (2009-10-10 00:06, 42.8 KB) / 下載次數 138
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954492&k=ac5db9c74cbe1571437031d2a4fd346e&t=1782151516&sid=484MEhJRvQ


作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-9 22:46

http://www.audio-technica.co.jp/products/hp/ath-on300_gd.html


http://www.audio-technica.co.jp/products/hp/ath-on300.html
型式          ダイナミック型
ドライバー         φ30mm
出力音圧レベル         102dB/mW
再生周波数帯域         12~23,000Hz
最大入力         100mW
インピーダンス          32Ω
質量         約38g(コード除く)
プラグ         φ3.5金メッキステレオミニ
コード長         1.2m/Y型

ATH -ON 300 優點:
輕身,真係好輕身
頭箍外形改動, 配戴時的更舒服
耳塾使用低返彈物料 (我估係記憶海棉之類) , 減少漏音及配戴感更貼服

頭部へのストレスを極限まで軽減するという新形状を採用
イヤーパッドには低反発素材を採用し、音漏れの低減とフィット感を向上

[ 本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2009-10-10 12:20 編輯 ]

圖片附件: be3414eb-eb9e-4c7a-b311-3231814848aa.jpg (2009-10-9 23:41, 22.72 KB) / 下載次數 143
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954472&k=ba79913e6e4b55426eefea38c349e0e6&t=1782151516&sid=484MEhJRvQ



圖片附件: 4a2b81a9-95f2-414d-891b-3fc152bffb57.jpg (2009-10-10 00:21, 21.49 KB) / 下載次數 113
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954500&k=8fead0aecc6d95be249f3fa3e056ea57&t=1782151516&sid=484MEhJRvQ


作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-9 22:46

Members list
由#63由請重新開始訂購

1. zerozero 限量版 Black /Pink X1   (A-Shop)
2. jouathen 限量版 Silver X 1 (A-Shop)
3. bluelaw   限量版 Gold  x 1 (A-Shop)
4. 丸內虐待狂 限量版 Black/Pink x 1 (Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm)
5. 005151 普通版 White x1 (Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm)
6. TICKS  限量版 Silver X1 (Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm)
7. 魂浪丸  限量版 Silver X 1  Black /Pink X 1(A SHOP交收)
8. 咕咕仔  限量版 Silver  X 1 (A SHOP交收)
9. OnlinePlayer 限量版 Gold X1 (元朗/天水圍西鐵站 , 星期1至5 , 6:30pm  - 6:45pm)
10.  lpk  限量版 Black /Pink x  1 (A SHOP交收)
11.  Ah_phun 限量版 Gold x  1 (A SHOP交收)
12.  madcc 限量版 限量版 Gold X 2, Silver X 1   (Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm)
13.  luixyz   限量版 Black /Pink x 1      Silver x 1 (屯門碼頭station  , 星期1至5  ,7:15 pm -8:00pm)
14.  tkpst2000222 限量版 gold X1       silver X1  (A-Shop)
15 .  giantgerald  限量版 Black /Pink x1(A-Shop)
16. Riva 限量版 Silver X 1 (旺角東鐵路站, 紅磡東鐵路站 星期1至5, 5:40pm  - 6:00pm)
(旺角東鐵路站, 星期5, 5:40pm  - 6:00pm)
17.  nessli  限量版  Silver X 1  Gold X1(A SHOP交收)
18.  Sparkle325 限量版 Gold  x1  (A SHOP交收)
19.  casillas0222 限量版 Gold x 1 (屯門 MTR station , 星期1至5, 6:45 pm -7:00pm)
20.  billynine2001 限量版 Black /Pink x1(元朗/天水圍西鐵站 , 星期1至5 , 6:30pm  - 6:45pm)
21.  monza165 限量版Black /Pink x1 (元朗/天水圍西鐵站 , 星期1至5 , 6:30pm  - 6:45pm)
22.  一舊星雲 限量版 Gold  x1  (A SHOP交收) Black List < 吾要早d 通知
23.  祖__ 限量版  Silver x1 (元朗/天水圍西鐵站 , 星期1至5 , 6:30pm  - 6:45pm)
24.  jackysleepy 限量版 Gold  x1  (A SHOP交收)
25.  KaricKKL  限量版  silverX 1 (紅磡東鐵路站 星期1至5 , 5:40pm  - 6:00pm)
26.  kimchunhow 限量版 Black /Pink x 1 普通版 White x 1 (Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm)
27.  keung1234  普通版 White x1 (屯門 MTR station , 星期1至5, 6:45 pm -7:00pm)
28.   tonymkiii 限量版 Black /Pink X1   (A SHOP交收)
29.  999godzilla 限量版 black /pink  X2    GoldX2  (A SHOP交收) <不好意思,你的HEAD PHONE 放上了A shop了

[ 本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2009-10-20 20:42 編輯 ]
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-9 23:13

reserve
作者: jouathen    時間: 2009-10-9 23:37

$190 特別版 Sliver  *1
THX
作者: jouathen    時間: 2009-10-9 23:38

包唔包A費??
作者: OSIRIS_ETERNAL    時間: 2009-10-9 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jouathen    時間: 2009-10-9 23:45

原帖由 OSIRIS_ETERNAL 於 2009-10-9 23:42 發表
唔洗訂金?

YES  已問團長>''<
作者: smallcar88    時間: 2009-10-9 23:50

Cancelled
so sorry

[ 本帖最後由 smallcar88 於 2009-10-11 17:40 編輯 ]
作者: av117    時間: 2009-10-10 07:52

cancel
向樓主說聲抱歉

[ 本帖最後由 av117 於 2009-10-11 01:04 編輯 ]
作者: ericim    時間: 2009-10-10 10:16

Hold - Sorry

[ 本帖最後由 ericim 於 2009-10-11 04:54 編輯 ]
作者: luixyz    時間: 2009-10-10 11:15

Hold - Sorry

[ 本帖最後由 luixyz 於 2009-10-10 17:33 編輯 ]
作者: super_hkg    時間: 2009-10-10 13:03

相片是現貨實物嗎?

為何沒有老正的保用貼紙?
作者: lunxg    時間: 2009-10-10 13:16

係唔係就係呢隻?價錢差10萬9千里
http://item.taobao.com/auction/i ... 40c60b.htm?cm_cat=0
作者: madcc    時間: 2009-10-10 15:27

原帖由 lunxg 於 10/10/2009 13:16 發表
係唔係就係呢隻?價錢差10萬9千里
http://item.taobao.com/auction/i ... 40c60b.htm?cm_cat=0


淘寶大陸裡面, 特別係耳筒, 耳機 好多假野

舊款 ON3 正貨最少都過百........

你睇淘寶咁平可以自己買黎睇睇...

鴨記都好多架 , 普通色都係限量版

[ 本帖最後由 madcc 於 2009-10-10 15:28 編輯 ]
作者: a886    時間: 2009-10-10 15:31     標題: 回覆 14# 的帖子

你依隻流野鴨記 都有得買啦~$40
作者: evaforwai    時間: 2009-10-10 15:40

Cancel..Sorry

[ 本帖最後由 evaforwai 於 2009-10-11 01:26 編輯 ]
作者: 丸內虐待狂    時間: 2009-10-10 15:55

特別版 black/pink x 1
thanks :)
作者: A君    時間: 2009-10-10 16:32

樓主能否提取真品証明?
作者: nessli    時間: 2009-10-10 16:34

silver x1 !!! 麻煩樓主 !!!
作者: 大紅袍烏龍茶    時間: 2009-10-10 18:17

香港有冇得買嫁?    幾錢?
作者: a886    時間: 2009-10-10 18:53     標題: 回覆 21# 的帖子

有~同團購差唔多~SSP有得買~
作者: Riva    時間: 2009-10-10 19:49

原帖由 a886 於 2009-10-10 18:53 發表
有~同團購差唔多~SSP有得買~


係完全同一款? 定係類似?
作者: a886    時間: 2009-10-10 20:00     標題: 回覆 23# 的帖子

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=2

詳情見#25
作者: Riva    時間: 2009-10-10 20:11

原帖由 a886 於 2009-10-10 20:00 發表
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1345135&extra=page%3D1&page=2

詳情見#25


睇左 , thx

[ 本帖最後由 Riva 於 2009-10-10 20:12 編輯 ]
作者: giantgerald    時間: 2009-10-10 20:59

Black /Pink x1
thanks
作者: david187    時間: 2009-10-10 21:12

原帖由 A君 於 2009-10-10 16:32 發表
樓主能否提取真品証明?

我都想知
作者: zerozero    時間: 2009-10-10 23:05

請問條線有多長?
作者: TICKS    時間: 2009-10-10 23:06

Updated at #70

[ 本帖最後由 TICKS 於 2009-10-12 20:03 編輯 ]
作者: 魂浪丸    時間: 2009-10-11 02:08

Sliver * 1
作者: jyeunghi    時間: 2009-10-11 03:52

樓主,我係HMV見到個咁既價喎。我諗你要認真考慮下個價錢喎。
http://www.price.com.hk/product.php?p=113679
作者: a886    時間: 2009-10-11 11:16     標題: 回覆 31# 的帖子

如果團主係講真既~
人地叫FD係JP拎番黎做到咁既價,算係咁啦~你仲想點?
人地又唔係開鋪頭你話做咩價就做價咩~

[ 本帖最後由 a886 於 2009-10-11 11:20 編輯 ]
作者: Riva    時間: 2009-10-11 12:18

原帖由 jyeunghi 於 2009-10-11 03:52 發表
樓主,我係HMV見到個咁既價喎。我諗你要認真考慮下個價錢喎。
http://www.price.com.hk/product.php?p=113679


HMV 個特價
我諗要睇下有冇師兄親自去睇下係咪真

因為報價的人同時報價了ATH-ON3
ATH-ON3 報價中優惠價和備註,日期也是一樣

ATH-ON300 係新出, 特價都好少機會同ATH-ON3 價格相同

-------------
如果樓主可以有A sir 問的真品證明
我都有興趣訂

[ 本帖最後由 Riva 於 2009-10-11 12:19 編輯 ]
作者: Jazz    時間: 2009-10-11 21:28

原帖由 Riva 於 2009-10-11 12:18 發表


HMV 個特價
我諗要睇下有冇師兄親自去睇下係咪真

因為報價的人同時報價了ATH-ON3
ATH-ON3 報價中優惠價和備註,日期也是一樣

ATH-ON300 係新出, 特價都好少機會同ATH-ON3 價格相同

-------------
如果樓主可以有A sir 問的真品證明
我都有興趣訂

我都考慮想訂
不過最好有實物圖睇睇, 雖然二百蚊貨仔
作者: 魂浪丸    時間: 2009-10-11 23:41

點解樓主今日有登入但無回文既 0.0?
期待緊樓主既真品證明
作者: Jazz    時間: 2009-10-11 23:42

原帖由 魂浪丸 於 2009-10-11 23:41 發表
點解樓主今日有登入但無回文既 0.0?
期待緊樓主既真品證明

我相信樓主的
可能貨在日本, 唔係話要相就有相
作者: bluelaw    時間: 2009-10-12 01:32

如果係真貨我都有興趣,因為香港未必有金色
作者: 恆星*    時間: 2009-10-12 02:04

取消 抱歉

[ 本帖最後由 恆星* 於 2009-10-13 00:07 編輯 ]
作者: michael_rsp    時間: 2009-10-12 02:05

其實團主已經在 #1 登左 日本保用証,這就是 真品証明

[ 本帖最後由 michael_rsp 於 2009-10-12 02:08 編輯 ]
作者: 恆星*    時間: 2009-10-12 02:11

原帖由 michael_rsp 於 2009-10-12 02:05 發表
其實團主已經在 #1 登左 日本保用証,這就是 真品証明


只不過樓主10號12時貼左保用證
a君同日下午4點再問佢拎真品證明
不過樓主無答
保障一下自己姐
雖然只係200蚊
作者: michael_rsp    時間: 2009-10-12 02:18

原帖由 恆星* 於 2009-10-12 02:11 發表


只不過樓主10號12時貼左保用證
a君同日下午4點再問佢拎真品證明
不過樓主無答
保障一下自己姐
雖然只係200蚊


但日本水貨除左 日本保用証,還有什麼証明?
作者: 恆星*    時間: 2009-10-12 02:20

原帖由 michael_rsp 於 2009-10-12 02:18 發表


但日本水貨除左 日本保用証,還有什麼証明?

起碼佢都答a君一個係先啦
我又唔係想challenge佢既
好來好去姐
作者: a886    時間: 2009-10-12 08:28     標題: 回覆 37# 的帖子

HK有金色呀~
作者: bluelaw    時間: 2009-10-12 10:59

原帖由 a886 於 2009-10-12 08:28 發表
HK有金色呀~


邊度有呀 ?
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 12:24

原帖由 A君 於 2009-10-10 16:32 發表
樓主能否提取真品証明?

A sir ,我只有日本保用証,做証明的,保証100% 是日本的, 請問可以嗎?
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 12:25

原帖由 恆星* 於 2009-10-12 02:20 發表

起碼佢都答a君一個係先啦
我又唔係想challenge佢既
好來好去姐

只好等A sir 想下可以 or not
因為我只有日本保用証,做証明的,保証100% 是日本的, 不知道可不可以了
作者: 魂浪丸    時間: 2009-10-12 13:03

原帖由 Jazz 於 2009-10-11 11:42 PM 發表

我相信樓主的
可能貨在日本, 唔係話要相就有相
我信的, 唔係都唔會要隻銀色啦
只係有小小心急

[ 本帖最後由 魂浪丸 於 2009-10-12 13:04 編輯 ]
作者: bananahk    時間: 2009-10-12 13:27

純路過~
街賣同團主同色同價wor~
仲有1年香港代理保養~
作者: a886    時間: 2009-10-12 13:37     標題: 回覆 44# 的帖子

SSP LO
作者: ricej    時間: 2009-10-12 13:46

新出的product
大陸高仿邊有咁快?
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 13:50

原帖由 bananahk 於 2009-10-12 13:27 發表
純路過~
街賣同團主同色同價wor~
仲有1年香港代理保養~

請問咩地方有做1年香港代理, 照計audio technica 都係做3個月,日本本土先做1年保養
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 13:51

大家不好意思,因為本人星期六日有野做,so答遲左 ,sorry
作者: A君    時間: 2009-10-12 14:11

原帖由 隔熱燒cd王 於 2009-10-12 12:25 發表

只好等A sir 想下可以 or not
因為我只有日本保用証,做証明的,保証100% 是日本的, 不知道可不可以了

重點是團友們信不信
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 14:39

原帖由 A君 於 2009-10-12 14:11 發表

重點是團友們信不信

不過哩隻係日本岩岩出左冇耐,如果出面有,都係水,行我真係未see到有,如果有都係保3個月
作者: A君    時間: 2009-10-12 14:46

原帖由 隔熱燒cd王 於 2009-10-12 14:39 發表

不過哩隻係日本岩岩出左冇耐,如果出面有,都係水,行我真係未see到有,如果有都係保3個月


基本上依家團購區賣有問題的貨,係會涉及行騙的...
我個人係信你既,但職責上我必須保護會員。
最好你先根據其他會員所講,清楚市價及保養等問題再決定是否繼續。
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 15:05

原帖由 A君 於 2009-10-12 14:46 發表


基本上依家團購區賣有問題的貨,係會涉及行騙的...
我個人係信你既,但職責上我必須保護會員。
最好你先根據其他會員所講,清楚市價及保養等問題再決定是否繼續。

冇錯,本人會繼續的,謝謝A sir,

[ 本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2009-10-12 15:05 編輯 ]
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 15:31

原帖由 jyeunghi 於 2009-10-11 03:52 發表
樓主,我係HMV見到個咁既價喎。我諗你要認真考慮下個價錢喎。
http://www.price.com.hk/product.php?p=113679

行都未出,HMV 果個係on-3 價, on300 吾同ON 3?
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 16:13

原帖由 super_hkg 於 2009-10-10 13:03 發表
相片是現貨實物嗎?

為何沒有老正的保用貼紙?
相片是現貨實物保用貼紙係香港先有,如果你識audio technica 就知日本係跟日本保用証的,本人使用的ON 3都係日本buy ,本人都會今次buy 隻ON-300 for myself

[ 本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2009-10-12 16:18 編輯 ]
作者: luixyz    時間: 2009-10-12 16:19

Revised -
luixyz  特別版 Black /Pink x 1      Silver x 1
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 16:30

原帖由 luixyz 於 2009-10-12 16:19 發表
Revised -
luixyz  特別版 Black /Pink x 1      Silver x 1

updated ,thank you for your purchasing ,
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 16:31

原帖由 zerozero 於 2009-10-10 23:05 發表
請問條線有多長?

1.2m/Y型
作者: zerozero    時間: 2009-10-12 16:39

zerozero
$190 特別版 Black /Pink  x 1
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 17:05

#63由請重新開始訂購

回覆例子:
隔熱燒cd王   特別版 Black /Pink x 1
5. 屯門碼頭station  , 星期1至5  ,7:15 pm -8:00pm


[ 本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2009-10-12 17:10 編輯 ]
作者: zerozero    時間: 2009-10-12 17:08

那我是否又要再落 #62

zerozero
$190 特別版 Black /Pink  x 1
A-Shop

[ 本帖最後由 zerozero 於 2009-10-12 17:28 編輯 ]
作者: jouathen    時間: 2009-10-12 17:33

重生下order
$190 限量版 Sliver*1
1. A SHOP交收~A 費買家支付
作者: bluelaw    時間: 2009-10-12 17:37

$190 特別版 金色  x 1
1. A SHOP交收~A 費買家支付
作者: david187    時間: 2009-10-12 17:40

取消.....

[ 本帖最後由 david187 於 2009-10-13 00:30 編輯 ]
作者: 丸內虐待狂    時間: 2009-10-12 18:26

丸內虐待狂  特別版 Black/Pink x 1
2. Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm

thanks :)
作者: 005151    時間: 2009-10-12 19:45

005151  普通版 White x1
2. Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm
作者: TICKS    時間: 2009-10-12 20:02

TICKS   限量版 Sliver X1 $190

2. Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm
作者: 魂浪丸    時間: 2009-10-12 21:24

$190 限量版 Sliver*1
1. A SHOP交收~A 費買家支付


其實我想問下呢...
係 Silver 定係 Sliver 呢
作者: 魂浪丸    時間: 2009-10-12 21:26

另外...
唔知團主有無 #63 前既 backup list, 有既就建議主動 PM 佢地一次, 可能唔係人人都會日日上EPC
作者: 咕咕仔    時間: 2009-10-12 21:49

$190 限量版 Silver*1
1. A SHOP交收~A 費買家支付
作者: ~小雞~    時間: 2009-10-12 21:52

Order Cancel, Sorry

[ 本帖最後由 ~小雞~ 於 2009-10-12 21:54 編輯 ]
作者: OnlinePlayer    時間: 2009-10-12 22:35

$190 限量版 (Sliver)

4. 屯門 MTR station , 星期1至5  ,6:45 pm -7:00pm
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 22:39

原帖由 魂浪丸 於 2009-10-12 21:26 發表
另外...
唔知團主有無 #63 前既 backup list, 有既就建議主動 PM 佢地一次, 可能唔係人人都會日日上EPC

謝謝你 哈哈,係bor,我打錯Silver
作者: lpk    時間: 2009-10-12 23:02

特別版 Black /Pink x 1
A SHOP交收
作者: Ah_phun    時間: 2009-10-12 23:06

ah_phun, 限量版 Gold *1
1. A SHOP交收


thx
作者: madcc    時間: 2009-10-12 23:09

madcc, 限量版 gold * 2

我想九龍塘交收但要遲10分鐘
請問團長有冇得商量喔?

[ 本帖最後由 madcc 於 2009-10-12 23:09 編輯 ]
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 23:21

原帖由 david187 於 2009-10-12 17:40 發表
$190 限量版 Black /Pink *1
Kowloon tong MTR station , 星期1至5 , 5:35pm  - 6:00pm
想問 晏少少交收得唔得//放6點...//唔想上a

ok冇問題,到時約
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-12 23:21

原帖由 madcc 於 2009-10-12 23:09 發表
madcc, 限量版 gold * 2

我想九龍塘交收但要遲10分鐘
請問團長有冇得商量喔?

ok,冇問題
作者: luixyz    時間: 2009-10-12 23:49

5. luixyz  特別版 Black /Pink x 1      Silver x 1
作者: tkpst2000222    時間: 2009-10-12 23:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 恆星*    時間: 2009-10-13 00:15

CANCELLED

[ 本帖最後由 恆星* 於 2009-10-13 00:31 編輯 ]
作者: david187    時間: 2009-10-13 00:30

...sor...樓主....取消 訂購~
等唔切...響ssp見到有現貸了
作者: giantgerald    時間: 2009-10-13 01:03

Black /Pink x1
ASHOP
thanks
作者: Riva    時間: 2009-10-13 01:39

Riva 限量版 Silver X 1
3. 旺角東鐵路站, 紅磡東鐵路站 星期1至5, 5:40pm  - 6:00pm
(旺角東鐵路站, 星期5, 5:40pm  - 6:00pm)
作者: nessli    時間: 2009-10-13 07:05     標題: 重新訂購 ~ 之前已落訂

$190 特別版 銀色  x 1
1. A SHOP交收~A 費買家支付
作者: luixyz    時間: 2009-10-13 09:33

補充交收資料
5. 屯門碼頭station  , 星期1至5  ,7:15 pm -8:00pm
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-13 10:17

updated ,如果有問題,大家可以提出,謝謝
作者: OnlinePlayer    時間: 2009-10-13 10:32

其實元朗/天水圍得唔得?
你搭西鐵都經過架啦
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-13 10:55

原帖由 OnlinePlayer 於 2009-10-13 10:32 發表
其實元朗/天水圍得唔得?
你搭西鐵都經過架啦

元朗/天水圍西鐵都可以
作者: aaronlui    時間: 2009-10-13 11:14

白色 x1
A SHOP交收~A 費買家支付
唔係成日經開深水埗. 請放在a shop兩星期至一個月.
作者: monza165    時間: 2009-10-13 11:33

monza165  限量版黑色 X1
元朗/天水圍西鐵站 , 星期1至5 , 6:30pm  - 6:45pm
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-13 11:41

原帖由 monza165 於 2009-10-13 11:33 發表
monza165  限量版黑色 X1
元朗/天水圍西鐵站 , 星期1至5 , 6:30pm  - 6:45pm

請問你係吾係要black /pink果隻ar?
作者: 隔熱燒cd王    時間: 2009-10-13 11:42

原帖由 aaronlui 於 2009-10-13 11:14 發表
白色 x1
A SHOP交收~A 費買家支付
唔係成日經開深水埗. 請放在a shop兩星期至一個月.

A shop只可以放一星期請問有冇咩地方可以就你交易?

[ 本帖最後由 隔熱燒cd王 於 2009-10-13 11:42 編輯 ]
作者: david187    時間: 2009-10-13 12:32

雖然可能響度講會好衰...
SSP - A Grade ...佢有貨齊色...A Power 保3個月
限定版就 199$ 普通就 179$(平過你放A)

大家自己考慮下
作者: 魂浪丸    時間: 2009-10-13 12:39

加多條 限量版 (Black /Pink) * 1
thx
作者: 恆星*    時間: 2009-10-13 13:28

原帖由 david187 於 2009-10-13 12:32 發表
雖然可能響度講會好衰...
SSP - A Grade ...佢有貨齊色...A Power 保3個月
限定版就 199$ 普通就 179$(平過你放A)

大家自己考慮下


大家可以決定係度買而唔去a shop 交收
咁就一定平過a grade買
反正大家都係三個月保
如果心急想用又經個頭
要去a grade都阻你唔到 =]
作者: Sparkle325    時間: 2009-10-13 13:32

特別版 Gold  x1  (A-Shop) thx brother~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2