Board logo

標題: 膽粗粗走咗去淘記買咗個HM [打印本頁]

作者: harakuma    時間: 2022-5-7 16:06     標題: 膽粗粗走咗去淘記買咗個HM

本帖最後由 harakuma 於 2022-5-27 15:05 編輯

例牌, 腰背一痛就想買椅, 睇嚟睇去最後都係去咗淘記買. 唔乃嘢就當好彩

啱啱落完單唔洗3個鐘, 慢遞已收慢件
[attach]2318983[/attach]
作者: Q-Q    時間: 2022-5-7 17:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harakuma    時間: 2022-5-7 17:13

回覆 2# Q-Q
收貨後容我開個箱, 睇下大陸版賣既係D咩貨
作者: m_m    時間: 2022-5-7 17:37

回覆  Q-Q
收貨後容我開個箱, 睇下大陸版賣既係D咩貨
harakuma 發表於 2022-5-7 17:13


淘o左幾錢?等師兄開箱文。
作者: mandy999    時間: 2022-5-7 17:40

唔怕爆Mon?有冇叫賣家打木架先?
作者: harakuma    時間: 2022-5-7 17:50

@m_m
PMED
@mandy999
唔會爆掛, 椅又唔係MON
作者: m_m    時間: 2022-5-7 17:58

@m_m
PMED
@mandy999
唔會爆掛, 椅又唔係MON
harakuma 發表於 2022-5-7 17:50


都成8k7港元。
o吾知入o左什麼型號?都o系等睇開箱文
作者: harakuma    時間: 2022-5-7 18:00

都成8k7港元。
o吾知入o左什麼型號?都o系等睇開箱文。
m_m 發表於 2022-5-7 09:58


白/拋/真
作者: fong159    時間: 2022-5-7 18:56

可能是舊型號的。
作者: cheungliu    時間: 2022-5-7 19:15

例牌, 腰背一痛就想買椅, 睇嚟睇去最後都係去咗淘記買. 唔乃嘢就當好彩

啱啱落完單唔洗3個鐘, 慢遞已收慢 ...
harakuma 發表於 2022-5-7 16:06

睇下是咪真是咁正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: rickywk    時間: 2022-5-8 13:30

香港賣幾錢先?

我用緊Contessa,香港買,代理包埋送貨,seat位坐凹可以同代理買seat位換,幾好服務
作者: harakuma    時間: 2022-5-8 13:45

香港賣幾錢先?

我用緊Contessa,香港買,代理包埋送貨,seat位坐凹可以同代理買seat位換,幾好服務 ...
rickywk 發表於 2022-5-8 05:30


白色行貨睇係皮六嘢, 唔係頂配
Okamura我有睇過, 但佢個HEADREST唔啱我
作者: harakuma    時間: 2022-5-8 13:52

話時話, 呢位仁兄都幾慘, 咁就比人呃咗4K

https://www.carousell.com.hk/p/h ... &t-tap_index=14
作者: seed0659    時間: 2022-5-8 17:23

去posh買成張送到屋企門口幫你拆箱推入屋無煩惱, 又有8-10年保養
作者: rickywk    時間: 2022-5-8 18:29

話時話, 呢位仁兄都幾慘, 咁就比人呃咗4K
harakuma 發表於 2022-5-8 13:52


便宜莫貪
作者: rickywk    時間: 2022-5-8 18:30

白色行貨睇係皮六嘢, 唔係頂配
Okamura我有睇過, 但佢個HEADREST唔啱我
harakuma 發表於 2022-5-8 13:45



咁就無計,佢張Contessa 2應該同你淘落黎果張個價差唔多
作者: harakuma    時間: 2022-5-9 16:27

本帖最後由 harakuma 於 2022-5-10 01:19 編輯

https://www.carousell.com.hk/p/f ... j&t-tap_index=7


騙子又再出沒再出沒
作者: harakuma    時間: 2022-5-10 12:25

本帖最後由 harakuma 於 2022-5-27 15:03 編輯

七號落單, 十號中午到, 應該都算係幾快, 尤其疫情期間

DSC_0433.JPG
最後...........................................


張椅係佢叫禾買比佢坐既

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
講返正題, 話就話開箱貼圖, 其實都無乜好影, 要睇的話網上大把圖, 要片有片, 要review有review;
反而重點係大陸版既質量會係點先係重點

首先就試晒D功能, 前前後後傾, OK,
座盤無搖晃,
4D手托前後左右移動好硬正無鬆動,
手托後面鉸位夾實後向下拖壓時實掙, 無向下沉,
基本上睇台灣人所說既災情Issue都無出現

依家等埋個頭枕到就得搞掂

圖片附件: DSC_0433.JPG (2022-5-10 12:07, 98.58 KB) / 下載次數 149
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2319457&k=2af8421eb44af288ca1812902e217411&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC


作者: m_m    時間: 2022-5-10 22:06

睇o來o系堅,真貨~
作者: rickywk    時間: 2022-5-10 22:20

點解個椅背好似咁細張咁
作者: garnett_v    時間: 2022-5-11 23:36

騙子又再出沒再出沒
harakuma 發表於 2022-5-9 16:27

原裝頭枕?
作者: Bottle    時間: 2022-5-12 21:10

嘩...正嘢
請PM淘店
用甚麽運輸?
作者: marcochl    時間: 2022-5-13 17:52

直接攻頂embody 嘛
作者: harakuma    時間: 2022-5-13 18:15

本帖最後由 harakuma 於 2022-5-14 12:45 編輯
直接攻頂embody 嘛
marcochl 發表於 2022-5-13 09:52



本來有睇過呢個
https://hkgaming.hermanmiller.co ... cB&gclsrc=aw.ds
前幾日未買果時仲有特價, 15XXX

research時睇到呢個, 立即心諗: 算啦都係
https://youtu.be/A-2OflWLsbM?t=70
如果有人話D 硬碟有炒豆聲會頂唔順, 咁EMBODY呢個聲我真心頂唔順
作者: harakuma    時間: 2022-5-14 11:22

回覆 22# Bottle

PMED
作者: rabbit82047    時間: 2022-5-14 13:40

想知運費幾多?
作者: harakuma    時間: 2022-5-14 15:05

回覆 26# rabbit82047


  PMED
作者: LHM2012    時間: 2022-5-14 22:11

頭枕喲人講唔加好過加 但都想知你加左邊隻
作者: harakuma    時間: 2022-5-18 20:03

本帖最後由 harakuma 於 2022-5-27 15:02 編輯

等咗好幾日, 終於收到個頭枕

DSC_0446.JPG
好意外係個SIZE好大, 大好呀

圖片附件: DSC_0446.JPG (2022-5-18 19:52, 76.26 KB) / 下載次數 167
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2320810&k=70559553a42000e0c8a0c213f745e813&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC


作者: poppop8    時間: 2022-5-28 22:54

本帖最後由 poppop8 於 2022-5-28 23:20 編輯

呢單野我必需要講幾句,因為我都買左。

首先,淘佬賣既HM,美國係叫Aeron Remastered,內地同台灣叫Aeron 2.0。

淘寶大約港紙65xx,連運費埋單6800有找。官方賣12000,點解差咁遠?

據我上內地知乎既講法:
HM,內地東莞有廠(呢個係真既,官網有寫),部份零件係美國提供,內地組裝,有些經銷商,自已暗地裡放上淘寶平賣,佢地叫“渠道貨”,渠道貨會搣左行貨既貼紙,因為話貼子上既條碼會曝露分鎖商既身份而被追究。亦因為咁,淘寶賣MH既唔會係天猫店,因為佢地只能以個人户身份賣,天猫係需要商業登記的。

只有白色款係原裝由美國入,所以呢隻色係特别貴無得平。

香港Carousell上面賣緊既新款Aeron基本上全部係淘寶貨,你一問佢有無貼紙就知。

另外亦有話HM 無假貨,因為工藝原因好難假到云云。


我個人對以上講法只能半信半疑,因為提供以上資訊既知乎用户自已就係賣凳既,你信唔信佢地(無錯,以上係我總結好幾個講法既結果)?我就唔會信十足。

另外淘寶賣MH既鋪有好幾間,但我相信其實都係同一個,或同兩個老細,因為我有問佢地既發貨地點(疫情驚被封),基本都係同一個貨倉。咁我既然都係貪平一於平盡揀個最平既淘寶賣家。

所以MH係淘寶平賣既真相睇怕只有行內人先知。d水位咁勁,有心人抽水大家就小心d(包括在香港)。

最後,頭枕記得拎5% off code,又平多幾廿蚊(講緊Atlas美國果個頭枕啊)。

最最後,有d淘寶鋪可以加兩三舊水換原裝地板碌,有d人又話唔知係真定假,我就話之佢,自已另外淘個軟膠碌幾廿蚊已經正到暈,唔好咁傻豬碌都追原廠。a look is a look is a look,原唔原廠都係咁look。

(大家不要pm我,我已講晒我所知既野比大家聽)
作者: harakuma    時間: 2022-5-29 18:22

回覆 30# poppop8

要比個GOOD你先!

出貨地點方面, 我都係東管出, 個賣家唔知我用代收, 直情叫我去佢個倉度自己揀

假貨方面, 似乎係無假貨流通, 從網上資訊有人話有某個廠佬洗好多錢COPY個模, 但最後好似銷情唔好, 規咗唔少錢

CAROSELL上面唔好買D3千~4千報稱新貨果D, 百分百打水漂一去無回頭

本來行貨我都想買, 但自從今年2月定3月分開始佢又加咗15%之後....

話時話張椅又真係幾舒服既, 已經係地表上最貴既辦公椅無得再上。
作者: 魚蛋超人    時間: 2022-5-29 18:46

前排hk hm做優惠-15%
一步到位入左張embody
用左1星期 覺得值呢個價
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(6C2F8).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(31B2F).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(6C2F8).jpg (2022-5-29 18:45, 118.06 KB) / 下載次數 133
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2322641&k=f30cdd4e671f5b9c7f8339bdf43c94cb&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(31B2F).jpg (2022-5-29 18:45, 110.9 KB) / 下載次數 141
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2322642&k=f8a6dae57a4224555d72086d5dfc64c3&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC


作者: seed0659    時間: 2022-5-29 21:42

回覆 32# 魚蛋超人


    仲要極之耐用
我坐左十幾年...
作者: dan_dan    時間: 2022-5-30 13:23

本來有睇過呢個

前幾日未買果時仲有特價, 15XXX

research時睇到呢個, 立即心諗: 算啦都係

如果有人 ...
harakuma 發表於 2022-5-13 18:15


我用緊普通版,無片中入面炒豆聲好靜,不過個sit 位近背個位坐到凹要時候打電話叫師父換
作者: madebyp90    時間: 2022-5-30 13:38

白色行貨睇係皮六嘢, 唔係頂配
Okamura我有睇過, 但佢個HEADREST唔啱我
harakuma 發表於 2022-5-8 13:45



    一代當年只係$7900-9700
作者: harakuma    時間: 2022-5-31 13:21

回覆 32# 魚蛋超人

公起靚價買靚椅

C兄用落有冇呢D聲, 無的話即係鬼佬玩嘢放大問題啦
https://youtu.be/A-2OflWLsbM?t=70
作者: 魚蛋超人    時間: 2022-5-31 15:17

回覆 36# harakuma

冇乜聲
如果係lock實左既情況下再好大力去扭先會有卡卡聲
正正常常咁用唔會有聲
作者: harakuma    時間: 2022-5-31 18:19

回覆 37# 魚蛋超人

咁真係GOOD喎
作者: Baggio3go    時間: 2022-5-31 18:21

應該全部logitech 都有呢個問題
其實呢個價, 不如直上balance , 我果張lock 實,點大力都唔會有聲

回覆  魚蛋超人

公起靚價買靚椅

C兄用落有冇呢D聲, 無的話即係鬼佬玩嘢放大問題啦
...
harakuma 發表於 2022-5-31 13:21

作者: sunday    時間: 2022-6-1 00:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harakuma    時間: 2022-6-2 13:01

回覆 39# Baggio3go


搵日去POSH試下先, 順便試埋行貨A椅, 睇下有冇唔同
作者: harakuma    時間: 2022-6-2 13:04

回覆 34# dan_dan


上邊D人都有講部LOG X HM椅係有D問題 , 主要講係佢用個較新物料做個SEAT
作者: saifung    時間: 2022-6-3 21:25

師兄請PM邊間買
作者: mcdull    時間: 2022-6-4 07:40

我有張HM坐到變垃圾級, 所有位都係塵同貓毛, 可以點翻新?
作者: harakuma    時間: 2022-6-4 14:56

回覆 43# saifung


PMED
作者: rickywk    時間: 2022-6-4 16:31

我有張HM坐到變垃圾級, 所有位都係塵同貓毛, 可以點翻新?
mcdull 發表於 2022-6-4 07:40



Mesh凳就係咁,我坐緊張Contessa都係咁,大約三年前我換過seat mesh,果時師傳一拆螺絲我即刻吸塵,吸完先繼續換
作者: dan_dan    時間: 2022-6-10 22:03

原來張embody chair patpat seat 位坐到凹咗,問有無得保原來唔包
估唔到成皮野都無得包

螢幕擷取畫面 2022-06-10 220042.jpg

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2022-06-10 220042.jpg (2022-6-10 22:01, 40.45 KB) / 下載次數 140
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324515&k=e92c64420bf737b5be5f8433a44b75e3&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC


作者: harakuma    時間: 2022-6-10 23:58

本帖最後由 harakuma 於 2022-6-10 16:01 編輯
原來張embody chair patpat seat 位坐到凹咗,問有無得保原來唔包
估唔到成皮野都無得包

...
dan_dan 發表於 2022-6-10 14:03



咁保用期內更換有冇好價換先?
不過okamura呢方便又幾好, 免費換

PS:係喎, 咁話時話啦, HM你究竟保咗D咩呀?不過支氣杆好似可以免費換(因為個特別頭, TB好似無得賣)
作者: rickywk    時間: 2022-6-11 11:55

咁保用期內更換有冇好價換先?
不過okamura呢方便又幾好, 免費換

PS:係喎, 咁話時話啦, HM你究竟保咗D咩 ...
harakuma 發表於 2022-6-10 23:58



過咗保都要比錢,但個價好合理,連埋上門換
作者: harakuma    時間: 2022-6-11 14:22

過咗保都要比錢,但個價好合理,連埋上門換
rickywk 發表於 2022-6-11 03:55


正如之前講, CON2最衰係頭枕梗住無得調,
依家用咗altas個頭枕就知其重要性, 因為佢個X/Y軸式調校係最萬用
話就話頭枕, 其實不如叫後頸枕仲好, 因為係托住條後頸位, 有時座前少少, 個枕就需要拉下D; 坐正姿勢, 又要調高少少, 所以貴有其理由(雖然真係貴到有夠過份)
作者: rickywk    時間: 2022-6-11 14:52

正如之前講, CON2最衰係頭枕梗住無得調,
依家用咗altas個頭枕就知其重要性, 因為佢個X/Y軸式調校係最萬 ...
harakuma 發表於 2022-6-11 14:22





有得調呀
作者: tmp111    時間: 2022-6-12 19:06

已看不到附件,可pm淘寶店嗎?我都想買張。
回覆 1# harakuma
作者: 亞基拉    時間: 2022-6-12 21:10

過咗保都要比錢,但個價好合理,連埋上門換
rickywk 發表於 2022-6-11 11:55


幾錢?
作者: harakuma    時間: 2022-6-15 13:38

回覆 52# tmp111 pmed
作者: mouseman    時間: 2022-6-15 13:52

Cannot see the attachment, can PM me the shop link?
作者: dan_dan    時間: 2022-6-15 16:52

本帖最後由 dan_dan 於 2022-6-15 16:53 編輯

其實embody chair 10年保養有咩用?一句自然耗損唔包保,換個坐位要$1300人工$350 仲要訂2-3個月先有。

我每日坐7-8個鐘坐咗5年,坐位坐到凹晒,已經無新買時坐得咁舒服

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: maxer    時間: 2022-6-16 17:05

其實呢,依排好多中環office搬遷,撤走,好多高級辦公椅賣左比啲專收二手office物品的公司。依啲公司網上放出黎其實好平,雖然二手舊款,但性價比無敵。
作者: tmp111    時間: 2022-6-16 17:17

回覆 57# maxer

Ching有冇收買佬資料睇睇?
作者: tmp111    時間: 2022-6-16 18:36

回覆 13# harakuma
Ching仲有冇多點資料點解$4000俾人呃,我都上緊木馬睇,我都怕中招
作者: maxer    時間: 2022-6-16 20:49

回覆  maxer

Ching有冇收買佬資料睇睇?
tmp111 發表於 2022-6-16 17:17


唔係成日有,上carousell search Herman Miller,有私人放也有收買佬放,私人放多啲,不過好多3000-4000,收買佬放會平啲,不過唔係成日有,要勤力d check
作者: harakuma    時間: 2022-6-16 22:08

回覆 55# mouseman

PMED
作者: harakuma    時間: 2022-6-16 22:16

回覆  harakuma
Ching仲有冇多點資料點解$4000俾人呃,我都上緊木馬睇,我都怕中招 ...
tmp111 發表於 2022-6-16 10:36


呢排收歛咗,
佢個玩法大概係一定要你同佢Whatapps傾, 然後要你過4k比佢, 過完之後你以為萬事ok, 你就想!
佢會話張椅過唔到海關之類點點點, 要你比多2~3k通關費之類, 佢會話你收到貨之後會比返呢2~3k比你,

呢個時候, 如果你係醒水既, 應該知道頭果4k己經打水漂咗啦, 唔醒水既, 送多2/3k比人囉.
作者: harakuma    時間: 2022-6-17 09:09

本帖最後由 harakuma 於 2022-6-17 01:12 編輯

哈, 呢頭講完, 果頭又嚟搵食啦

X子出沒注意
https://www.carousell.com.hk/p/h ... =&t-tap_index=0

唔怕既可以搵佢傾傾架
作者: mouseman    時間: 2022-6-17 09:59

回覆  mouseman

PMED
harakuma 發表於 2022-6-16 22:08


Thanks, real HM

but no good in my office

all crash within 2 years.
作者: mouseman    時間: 2022-6-17 10:00

唔係成日有,上carousell search Herman Miller,有私人放也有收買佬放,私人放多啲,不過好多3000-4000 ...
maxer 發表於 2022-6-16 20:49


Haha, we sold 200+ to 收買佬

coz all got issues.
作者: mouseman    時間: 2022-6-17 10:06

講多少少個壯觀情況

大約開檔買咗二百張,每張$8xxx

但其實唔夠兩年

一半位已經唔可以有回彈同承托條腰

七成手托位跌咗一半螺絲

兩成座位只降不升個或只升不降

俾人打去HR投訴,結果一次過換晒另一牌子

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 迷路羊    時間: 2022-6-17 12:41

求淘X鋪名pm
先前消費券心思思想去posh買張
一問不收消費券
hkd:11xxx買不下手
作者: tmp111    時間: 2022-6-17 19:56

回覆 66# mouseman [/b
HR無搵人返黎維修?正常有保
同埋你覺得點解咁易壞既?
作者: mouseman    時間: 2022-6-18 17:15

回覆  mouseman [/b
HR無搵人返黎維修?正常有保
同埋你覺得點解咁易壞既?
tmp111 發表於 2022-6-17 19:56

半年已經換咗二十張,一年左右有上嚟配過螺絲整返手托

但結果都係甩

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: tmp111    時間: 2022-6-19 10:01

回覆 63# harakuma
我問左佢,同你講一樣,先錢無得直接取貨。傾兩野,連佢個帳戶都俾人封埋。
作者: Miipp    時間: 2022-6-19 10:11

求淘X鋪名pm
先前消費券心思思想去posh買張
一問不收消費券
hkd:11xxx買不下手 ...
迷路羊 發表於 2022-6-17 12:41


乜而家的 5k 咁好使,可以使極都使唔晒?

間中都聽到 fd 話乜乜可惜唔收燒肺卷,點使法可以好似五餅二魚咁用?我日常食飯買野無額外燒肺,2 個月已青檸左
作者: harakuma    時間: 2022-6-29 15:31

已PMED
作者: dan_dan    時間: 2022-7-8 19:28

我成功R 到HM 免費幫我換個seat 位
作者: ltz0442    時間: 2022-7-16 16:12

回覆 1# harakuma


    請問可否也pm一下我淘寶店名,thx
作者: harakuma    時間: 2022-7-18 15:09

回覆 74# ltz0442

OK, 己PM
作者: cheuk3    時間: 2023-7-15 09:47

求pm thx
作者: Q-Q    時間: 2023-7-15 11:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harakuma    時間: 2023-7-15 13:49

回覆 76# cheuk3

見係老會員就PM你啦
作者: cheuk3    時間: 2023-7-15 19:10

回覆 78# harakuma


google搵到呢個post
thx
作者: charlie1314    時間: 2023-7-16 00:57

淘佬都好貴
作者: clate    時間: 2023-9-17 20:33

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: prowede    時間: 2023-9-18 15:38

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 十六夜    時間: 2023-9-18 16:52

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: tsehung    時間: 2023-9-18 19:06

各位留意版規G,自己可以私下pm
但不要再喺版面出同類帖了
作者: supercooler    時間: 2023-9-29 01:00

咁貴 唔驚整爛咩
作者: chunko22    時間: 2023-11-1 00:16

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: seed0659    時間: 2023-11-2 13:12

embody 坐左應該有15年,  當年灣仔買9千8 頂配
作者: kaizirock    時間: 2024-11-20 09:55

想問一下aeron 頭枕code 係邊道有? 謝謝
作者: bdmoon    時間: 2024-11-20 15:01

我最近都想淘一張, 請問有無買過嘅C CHING, 而家張櫈有無問題?

因為都而幾千蚊一張, 所以問下
作者: rcbananahk    時間: 2024-11-22 11:45

我想答單問下
坐左十幾年果D, 係唔係手托果D都係會爛?
作者: 亞基拉    時間: 2024-11-22 15:08

我想答單問下
坐左十幾年果D, 係唔係手托果D都係會爛?
rcbananahk 發表於 2024-11-22 11:45



依個係國貨獨有
作者: isolet0202    時間: 2026-5-18 18:03

有無師兄知樓主係邊間淘寶店買? 求PM





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2