Board logo

標題: [操作疑難] 部打印機塞左是否沒得救,要買過新? [打印本頁]

作者: jackowai    時間: 2022-1-17 14:56     標題: 部打印機塞左是否沒得救,要買過新?

部epson L5190塞左,係電腦用軟件清洗都沒用,應該點做好各位......
作者: lnchu    時間: 2022-1-17 15:47

YouTube 睇片
作者: Q-Q    時間: 2022-1-17 22:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kmb3av188    時間: 2022-1-18 01:23

總之唔好掉,我收。

印個噴頭檢查,再洗一次頭,再印個噴頭檢查,影2張相上黎先啦
作者: blkbd5    時間: 2022-1-18 09:35

去福仁二樓,高登等,賣墨果幾間,同佢講症狀,會教你,有洗頭水的!
作者: jackowai    時間: 2022-1-19 12:01

去福仁二樓,高登等,賣墨果幾間,同佢講症狀,會教你,有洗頭水的!
blkbd5 發表於 2022-1-18 09:35



    謝謝,好有用呀
作者: sbg    時間: 2022-1-19 13:45

有無用深層清潔做過呀
作者: uganda_martyr    時間: 2022-1-19 14:21

本帖最後由 uganda_martyr 於 2022-1-19 14:23 編輯

做完重覆深層清潔, 即使未掂, 不宜即時丢棄,
請擺低8至10小時, 瞓個靚覺,再深層清潔過, 可能有奇蹟
作者: martinng28    時間: 2022-3-14 02:47

本帖最後由 martinng28 於 2022-3-14 14:02 編輯

啱啱我部Canon 噴墨壞咗,諗緊Epson 噴墨同Ricoh 鐳射,Epson 其實係咪容易塞頭?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kmb3av188    時間: 2022-3-15 16:14

啱啱我部Canon 噴墨壞咗,諗緊Epson 噴墨同Ricoh 鐳射,Epson 其實係咪容易塞頭?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 ...
martinng28 發表於 2022-3-14 02:47



一個星期用一次冇事。
唔好熄機一個月都唔會有事。
作者: cyjoe_2000    時間: 2022-3-15 16:23

最重要是洗頭水!
我試過用墨水做深層清潔, 浪費好多墨水都唔掂...
作者: ayacalip    時間: 2022-3-17 01:10

唔好意思,想問一問:
你地通常點樣知道墨頭塞左?
係咪發現 printout 結果脱色先知道,定係有其他跡象都可以知道?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: ayacalip    時間: 2022-3-17 01:12

一個星期用一次冇事。
唔好熄機一個月都唔會有事。
kmb3av188 發表於 2022-3-15 16:14

我部L850,
試過一個月無印野,但我從來無熄過power,長開
都無事….

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kmb3av188    時間: 2022-3-17 01:40

唔好意思,想問一問:
你地通常點樣知道墨頭塞左?
係咪發現 printout 結果脱色先知道,定係有其他跡象都可 ...
ayacalip 發表於 2022-3-17 01:10



多印噴頭檢查,齊線=冇塞

塞左唔好掉,我收。
作者: ayacalip    時間: 2022-3-17 12:04

多印噴頭檢查,齊線=冇塞

塞左唔好掉,我收。
kmb3av188 發表於 2022-3-17 01:40

暫時無事

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: shingzhk    時間: 2022-3-17 13:06

自問極少用就買墨頭跟墨盒既機種
我部EPSON都塞過, 狂洗頭狂亂print燒左1/4墨槽好彩通得返
而家會有意識地久唔久印下垃圾
作者: a51094601    時間: 2022-3-17 13:16

HP部 塞左 成台比我掉埋。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2